Саухот е измислен не за да загрее побрзо. Туку кога е ладен моторот и маслото е погусто и дава поголем отпор на деловите. На моторот му треба зголемен број на вртежи за да го совлада поголемиот отпор и за да не изгаси под нормална гас. Загревањето е секундарна работа која нема врска со саухот пошто нели, палиш и возиш, не требало моторот да се чека да се загрее. Драпај си мадињата.
Ако беше само така, ондак саух како саух ке претставуваше само зголемување на гаста Но не е така, со саухот покрај тоа што малку се зголемува гаста, плус се затвора доводот на воздух и смешата се прави со повеке гориво на ладен мотор.
Прост пример, пробај на опелот на грч ладново време запали го и одма почни да го возиш со вратен саух и стисни му нагло гас, ке почне да ти трокира и гаси, а кога ке му повлечеш саух, одма ке почне убаво да влече.
Да, и таа функција ја има. Така е.
е не, не е така... напротив, обратно е...
така “беше“ на возилата со карбуратори. минато свршено време. технологија која не се произведува а ни вградува како нова 2-3 децении више.југо, лада, 101, фичо, кадет, пезеец... минато свршено време како што велам...
на сегашните возила (па дури и на монопоинт возилата) саухот или степ моторчето или чекорно моторче (кој како милува) на ладен мотор пушта ПОВЕЌЕ ВОЗДУХ за да може да ги држи повисоки обртаите. аналогно на тоа и компјутерот преку дизните вбризгува повеке гориво, бидејки саухот (моторче било кое) и дизните се контролирани од компјутерот на колата. а тј пак прима еден куп податоци преку еден куп други сензори што и како да прави. и да, како се качува температурата на моторот, така саухот ГО НАМАЛУВА протокот на воздух низ него.
и уште една небулоза. кај поквалитетните и појаки брендови на возила кои употребуваат повекецилиндарски мотори од секојдневните, саухот меѓу другото има улога да ги држи обртаите на исто цело време... значи и на -30 и на +99 на мотор, он ке има цело време исти обртаи. кај мене (мои возила) тоа го гледам веке 7-ма кола по ред така прави. а во гаража имам видено бог знае колку што така работат.