Автор Тема: добар мајстор за плин  (Прочитано 4891 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
добар мајстор за плин
« на: 28 Декември 2013, 12:53:02 pm »
Момци, имам аро 10.4 со мотор 1.4 од рено 18 со карбуратор и плински уред на ловато.  Сакам да го однесам кај некој да го наштелува и можеби да го извади дифузерот и да намести дизна дирекно во карбуратор. Чув за диме од матка а најдов и фиксен телефон што не работи... Имате негов моб или некој друг добар мајстор?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #1 на: 28 Декември 2013, 15:58:11 pm »
диме матка веќе не работи со плин

али ќе завршиш работа во плимонт

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #2 на: 28 Декември 2013, 23:22:55 pm »
и тој зафат ке те кошта бајаги, ако сакаш монопоинт да туриш, бидејки ДИЗНА во усис, така го разбирам јас...

иди во плимонт прашај си или ако сакаш тука на форумов, пријатели се на форумот...

еве ти ја нивната тема:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1981.1020.html
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #3 на: 29 Декември 2013, 02:09:06 am »
Сака да го буши директ карбураторот и да го извади мешачот,ја така го сватив,ќе ти завршат дечките во плимот работа.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #4 на: 29 Декември 2013, 05:37:50 am »
Плимонт...ни Матка...ни Патка...само пари ќе се изнадаваш за џабе!

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #5 на: 06 Јануари 2014, 18:53:09 pm »
Па веројатно се вика монопоинт, мојата логика е ако се извади мешачот нема да има редукција на проток на воздух и веројатно плинот нема да испарува накај филтер за воздух а со тоа подобра економичност и перформанси. Има смисла? Патем колку би чинело таа конверзија

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #6 на: 06 Јануари 2014, 19:05:36 pm »
Мешачот е потребен за да направи вакум кој е потребен за работа на плин,иначе може и да го избушиш карбураторот ако има место за да се постави дизна


Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #7 на: 06 Јануари 2014, 19:23:44 pm »
Па веројатно има место за дизна.
Еве како изгледаше монтажата на плинскиот уред на горната слика и на долната одкога јас се умешав.. цревата за вода беа многу долги, кружеа 1метар плус, и немав никакво парно..
сега троши 20 ама бар ми е топло :)



Секако сакам да чујам ваши мислења за муабетов со дизнава.. дали се добива нешто или само џабе фрлање пари по мајстори..

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #8 на: 06 Јануари 2014, 19:25:13 pm »
али ај ке отворам тема со возилово, па таму и повеќе слики да ставам :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #9 на: 06 Јануари 2014, 19:26:01 pm »
многу ти е долго цревото за плин од испарувачот до усисот, најди начин да го скратиш, и испарувачот не би требало биде вака завртен треба да е во насока на движењето односно од ова сеа како што тие  за 90 степени завртен

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #10 на: 06 Јануари 2014, 19:27:08 pm »
Да предолго е... ќе го средам тоа е лесна работа :)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #11 на: 06 Јануари 2014, 19:41:50 pm »
многу ти е долго цревото за плин од испарувачот до усисот, најди начин да го скратиш, и испарувачот не би требало биде вака завртен треба да е во насока на движењето односно од ова сеа како што тие  за 90 степени завртен
не ми е јасно за насоката на испарувачот.. каква врска има тоа?

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #12 на: 06 Јануари 2014, 19:51:36 pm »
насоката треба да е како првиот пат што ти бил поставен, вака свртен наводно инерцијални сили влијаеле на мембраната при кочење(ти кажувам мене тоа што ми кажале некои мајстори) колку ќе биде проблем незнам пробај вака ко што е па види ако не

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #13 на: 06 Јануари 2014, 20:10:09 pm »
зашто побигу плочката не ја завртеле за пола круг и не туриле цревце од 20 сантими?

:
инаку преправање од плочка на цевче (монопоинт)... разликата е адекватна на муабетот следен:

 К се тресе во ладна вода...
ништо нема да добиеш. треба да се преправи околу вбризгувањето и протокот на плинот.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: добар мајстор за плин
« Одговори #14 на: 06 Јануари 2014, 20:13:38 pm »
Цревото не е скратено затоа што јас го правев сево ова.. Не мајстор.. Тогаш ми беше приоритет да го проработам парното со релокација на испарувачот и скратување на предолгите црева.. Вака нема проблеми со тоа што е заротиран за 90степени.. освен што засецкува од време на време.. но тоа и порано го правеше..