Гласање

Оваа сезона е:

Најинтересна во последниве 10 години
8 (19.5%)
Најдосадна во последниве 10 години
19 (46.3%)
Исто е интересна како и другите сезони
14 (34.1%)

Вкупно гласови: 41

Автор Тема: Formula 1 - Season 2014  (Прочитано 284745 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1275 на: 28 Јули 2014, 16:07:54 pm »
@Filo

Можно е да им помага ладниот воздух со силата на моторот, но и на квалификациите кога беше топло беа поблизу од вообичаено. Хунгароринг е тешка патека за претекнување, не е чудо што успеаа да ги задржат Мерцедесите позади.

Дали правилото за доделување дупло бодови на победникот на последната трка во оваа сезона ќе придонесе сезонава да биде Асм?

Немам чуено некој јавно да го пофали ова, освен Берни. Сите шефови на тимови јавно се покајаа што се согласиле на тоа правило.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6669
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1276 на: 28 Јули 2014, 16:10:54 pm »
@Vasil, точно дека е тешка, ама на подолги правци каде што мерцедесовите мотори се далеку надмокни, вчера неможеа, а Хунгароринг има прилично долга стартноцелна рамнина и со вклучен ДРС неможеше хамилтон ниту да проба напад.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43923
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1277 на: 28 Јули 2014, 16:14:44 pm »
@FilipV, повторно имаш суштински изменета порака откако ти одговорив на неа. Конкретно оваа: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,11725.msg683181.html#msg683181, каде се` по втората реченица ти е одпосле додадено.

Те замолувам да не го правиш тоа, бидејќи луѓе што отпосле ги читаат праките ќе добијат погрешен впечаток за текот на дискусијата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1278 на: 28 Јули 2014, 16:37:37 pm »
@Vasil, точно дека е тешка, ама на подолги правци каде што мерцедесовите мотори се далеку надмокни, вчера неможеа, а Хунгароринг има прилично долга стартноцелна рамнина и со вклучен ДРС неможеше хамилтон ниту да проба напад.

Не би ја нарекол прилично долга. Само 788 метри е. Спореди го тоа со најдолгиот правец во Кина кој е 1170m. Дололнително, DRS зоната на тој правец беше скратена за оваа година, а Хамилтон беше со прилично истрошени средно тврди гуми, кои на квалификациите беа преку секунда по круг побавни од меките,

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1279 на: 28 Јули 2014, 17:19:39 pm »
Aха како што и очекував,а и како што ви е пракса уствари да се фаќате за небитни ствари во постови,да си скршнувате од темата и да си се чачкате за споредни работи во постовите.
Ништо чудно ставовите си ги барате по интернет,не ги формирате сами со гледање.

Си остана "брзината"  на болидите и времињата неискоментирани. Затоа и ретко се убацувам во вакви дискусии,убав празник се гледаме.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1280 на: 28 Јули 2014, 17:36:52 pm »
Си остана "брзината"  на болидите и времињата неискоментирани.

Не останаа неискоментирани. Веднаш под твојот пост се наоѓа моето мислење за времињата

Заборавате дека Формула 1 не е ридско брзинска трка. Не вози секој сам по патека,

Јас како гледач повеќе сакам да гледам дуели помеѓу возачите, одколку рушење на рекорди на патека.

Приказ на бројот на претекнувања по трка низ сезоните:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Секогаш ќе одберам блиски дуели и 4 пати повеќе претекнувања, одколку 10 секунди побрз круг.

Сега гледам и дека си го едитирал мислењето.

ЕДИТ: Ти пробај да визуелизираш кога Вилнев,Култхард,Шуми,Мика и остали летале со 370-380 на саат и притоа се бореле за внатрешната страна од свиокот.

Без разлика кон кој е насочено, максималните брзиниа оваа година се поголеми од лани.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3890
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1281 на: 28 Јули 2014, 18:45:01 pm »
1.600 ccm3 со ограничен проток на гориво е придвижувачка сила на врвот во моторспортот Формула 1, комедии. Па и се наоѓа некој што го брани тоа.... Ај еден мотор да е 2 трки и без ограничување на протокот во ред, ама 1600 ццм3 мотор да издржува 5 трки(не сум се ни заинтересирал за ова па веројатно е и полоша бројката), да е со ограничен проток и да несмеат да менуваат менувачки односи за секоја трка е глупост. Не сум страствен навивач за ниеден тим, но секогаш сум следел со страст, сега веќе глупаво е кога знам дека 50% од коливе во сообраќајот се со поголема кубикажа од Ф1.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3835
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1282 на: 28 Јули 2014, 19:29:04 pm »
Шо има врска дека е 1.600 ccm3, во 80-тите турбо моторите на БМВ беа линиски 4-ки со 1.500 ccm3.

Цената што еден тим ја плаќа за погонските единици(ПЕ) годинава е од 15 милиони евра(Марусиа има буџет од 50тина милиони) па нагоре, од тука и причината зошто мора да траат 4-5 трки.

Односите на брзините во менувачот годинава и не се толку битни(имаат право еднаш во годината да ги променат), бидејќи ПЕ имаат огромен вртежен момент за разлика од NA моторите од претходните години. Можеш да најдеш изјави од неколку возачи кои велат дека и не е многу битно ако си во погрешна брзина на излез од некој свиок вртежнит момент си го прави своето.

Рекордните lap times кои беа погоре постирани се сите од времето кога беше дозволено дополнување на гориво.

Годинава имаме највисоки мах брзини во последните 10 години.

И за крај од 10 трки досега имавме 5 супер интересни(Бахреин, Канада, Британија, Германија и Унгарија) другите 5 беа или просечни(Монако,Австралија) или досадни(Шпанија).
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1283 на: 28 Јули 2014, 21:57:11 pm »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3890
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1284 на: 28 Јули 2014, 23:57:18 pm »
Шо има врска дека е 1.600 ccm3, во 80-тите турбо моторите на БМВ беа линиски 4-ки со 1.500 ccm3.

Цената што еден тим ја плаќа за погонските единици(ПЕ) годинава е од 15 милиони евра(Марусиа има буџет од 50тина милиони) па нагоре, од тука и причината зошто мора да траат 4-5 трки.

Односите на брзините во менувачот годинава и не се толку битни(имаат право еднаш во годината да ги променат), бидејќи ПЕ имаат огромен вртежен момент за разлика од NA моторите од претходните години. Можеш да најдеш изјави од неколку возачи кои велат дека и не е многу битно ако си во погрешна брзина на излез од некој свиок вртежнит момент си го прави своето.

Рекордните lap times кои беа погоре постирани се сите од времето кога беше дозволено дополнување на гориво.

Годинава имаме највисоки мах брзини во последните 10 години.

И за крај од 10 трки досега имавме 5 супер интересни(Бахреин, Канада, Британија, Германија и Унгарија) другите 5 беа или просечни(Монако,Австралија) или досадни(Шпанија).

Во 80тите години еден мотор траел 2 саата и правел по 1000+кс. Нема ли сега да се исто пари погонските единици ако наместо 5 имаат 8, но направени од помалку издржливи  материјали. Што би ги коштало да немаат ограничување  на протокот на гориво, сигурно 200л гориво во викендот нема да им сменат ама баш ништо. Па и крај краева ако нема пари Марусија за Ф1 нека оди во Ф3, секако само гужва прават. Макс брзините не ми играат никакви улоги кога ги гледам пред телевизор.

 Мене лично ми е крајно глупава станата формулава кога секое штрафче е регулиранано со некоја си регулатива на ФИА за колку да се рече дека е регулирано. Пример е двојниот дифузор, што имаше врска ако останеше тој, не представуваше речиси никаков трошок, ФРИЦ суспензијата, Ладењето на кочниците, Мапирањето на издувните гасови и уште 1 тон останати работи кој беа чисто интелегентни решенија кој беа забранети зошто другите тимови неможеа да се снајдат и да ги копираат. За мене се ова се тешки глупости.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6540
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1285 на: 29 Јули 2014, 08:39:36 am »
Мене лично ми е крајно глупава станата формулава кога секое штрафче е регулиранано со некоја си регулатива на ФИА за колку да се рече дека е регулирано. Пример е двојниот дифузор, што имаше врска ако останеше тој, не представуваше речиси никаков трошок, ФРИЦ суспензијата, Ладењето на кочниците, Мапирањето на издувните гасови и уште 1 тон останати работи кој беа чисто интелегентни решенија кој беа забранети зошто другите тимови неможеа да се снајдат и да ги копираат. За мене се ова се тешки глупости.

И за мене. Ова јас лично го гледам како запирање на развој. Поголема лабораторија од Формула 1 нема.

Друго нешто да додадам, во врска со горивото, тоа што е ограничено не е никаков хендикеп.
Моја лична забалешка од неколку трки, и не знам дали е воопшто точно, не сите тимови се танкаат со 100кг на гориво на почетокот.
Според графиците што излегуваат имаше еднаш случај Розберг да штеди гориво, а според графикот ситуацијата беше обратна.
Очигледно некои тимови возат една трка со помалку од 100кг, така кажува и бордот што ни излегува на екран, освен пак и тој ако лажи ко на нашите коли.

И да се надоврзам на дискусијата, сезонава е подеднакво интересна како и лани, има интересни трки, а има и нема. Зависи од дождот и патеката.
Глупаво е што или Розберг или Хамилтон ќе биди шампион, ама пак и во предходните две сезони иста беше ситуацијата со Фетел, тој беше.

Иначе немам тим омилен, навивам за Рикиардо, а пред тоа бев за Вебер и ко ќе му најдиш НЗС добиваш Австралија.

И фала богу на радиото, можиме да видиме колкави плачковци се овие мажиштава од возачи, наградата за Унгарија ја добива Розберг.
Исто и за Британија, на Розберг ко му се расипа менувачот, кажете ми што да правам, кажете ми што да прицнам, умре колата излези.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1286 на: 29 Јули 2014, 14:12:30 pm »
И милион престигнувања да има, ако нема битка за прво место ... Или ај вака - ако нема 2 тима во битка за прво место  во нормални услови да ти ибам трката. Далеку помалку ме интересира дали Сутил и Заубер ке освојат поени сезонава отколку битка за прво место.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1287 на: 29 Јули 2014, 15:12:34 pm »
@FilipV, повторно имаш суштински изменета порака откако ти одговорив на неа. Конкретно оваа: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,11725.msg683181.html#msg683181, каде се` по втората реченица ти е одпосле додадено.

Те замолувам да не го правиш тоа, бидејќи луѓе што отпосле ги читаат праките ќе добијат погрешен впечаток за текот на дискусијата.

уат?!

еби се! никаква суштинска измена не сум направил. еби се уште еднаш ;-(

фак ју

на таков педер ли ти личам ебате

еби се по трет пат и мрш очи да не ти видам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43923
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1288 на: 29 Јули 2014, 15:16:22 pm »
Јас кога одговорив и кога завршив со одговорот твојот пост содржеше само ова:

Слушај ме сега внимателно: кога темата е контроверзна (некои релевантни мислат вака, а некои релевантни онака) не се аргументира со авторитет.

https://yourlogicalfallacyis.com/appeal-to-authority


Сето надолу набројано е отпосле залепено.  Суштината посебно се однесува на твојата реченица „слушај ме внимателно“. Ќе испадне дека не сум те читал внимателно. А сеа, одам да се ебам, Ако сакаш приклучи ми се, може ќе добиеш и ти малце.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #1289 на: 29 Јули 2014, 15:19:18 pm »
more mars, ti go krstis ono ti prdi

kaj si mucam da mu crtam i pri toa da mu ja drzam temata uredna namesto fala da kaze, uste me obvinuvsa za sustinsko mnenuvanje na porakite i varanje

setaj