Автор Тема: опел астра 2.0DI 16V  (Прочитано 4982 пати)

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
опел астра 2.0DI 16V
« на: 21 Ноември 2013, 17:39:49 pm »
Здраво дечки
ова е прв мој пост
по некоја случајност го пронајдов форумот и набрзина рагледав дали имате тема за ова кола но не најдов
заинтересиран сум да ја купам оваа кола зошто комшија има вектра со овај мотор и не е некоја брза кола но има одлична потрошувачка и добро оди на нагорнини затоа претпочитам дизел да земам а ограничен ми е буџетот на 2500 евреи
најчесто пишете за астра 2.0dti и воглавно лоши вести, секоја информација за DI е добредојдена
мојата одлука падна на овие две коли
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=975500
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1457462-OPEL-ASTRA-20-dtl-60kw--01

фала однапред

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #1 на: 21 Ноември 2013, 17:52:18 pm »
Dobredojde na forumov:

Odlicen motor na opel. Ubavo e da si imas na strana 500-600 EUR za repariranje na pumpata bosch VP-44 i posle ke bides miren barem 300000-400000Km.
Inaku edni od najdobrite dizel motori na Opel.

od dvete ova e odlicen izbor:

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1457462-OPEL-ASTRA-20-dtl-60kw--01

Ako mislis da ja vozis na losa nafta da znaes deka pumpata e mnogu osetliva na loso gorivo i neredovna smena na gorivniot filter.

So srekja potragata po zacuvana Astra. Na forumov imame eden clen specijalist za Opel - Marsher i slobodno obrati mu se. Pred da ja zemes kolata ne e loso da ja odneses kaj svesen majstor da i napravi dijagnostika.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #2 на: 24 Ноември 2013, 22:34:44 pm »
Здраво другар јас купив пред 2-3 месеци таква астра караван можеш да прашаш што сакаш ќе ти објаснам за неа.Од искуство потрошувачката не и е така мала во градски услови околу 9 до 10 литра троши мојата бев кај маршер се е во ред нема некоја грешка на компјутерот, инаку сервисот и е ефтин оти нема ребраст каиш само филтри менуваш и тоа е тоа. За таа коњажа добро повлекува колата плус кај мене е и потешка оти е караван, добро лежи и многу стегнато делува на патот. За превентива на бош пумпата може да се става по малку двотактол во нафтата  инаку сите знаеме дека пумпите му се слаба точка на тој мотор  ;)                                                                    П.С на црвената гледам има вградено мал филтер пред самиот филтер така не е фабрички може нешто има преправано погледни добро и плус ја возат на резерва се гледа на сликите од огласот што не е добро за пумпата уште сега хахаха позз :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #3 на: 24 Ноември 2013, 22:38:14 pm »
nikako dvotaktol. Kvaliteten aditiv od Wurth samo. Imas prodavnica na Wurth vo Pintija pred benzinskata na Lukoil.
Moj drugar vozese Astra 2.0 DI Coupe. Kolata bese strava idese top. Ja izvoze bez nikakvi problemi 150000Km. Sekoj den patuvase za Srbija/Kosovo.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #4 на: 24 Ноември 2013, 22:43:29 pm »
nikako dvotaktol. Kvaliteten aditiv od Wurth samo. Imas prodavnica na Wurth vo Pintija pred benzinskata na Lukoil.
Moj drugar vozese Astra 2.0 DI Coupe. Kolata bese strava idese top. Ja izvoze bez nikakvi problemi 150000Km. Sekoj den patuvase za Srbija/Kosovo.
Зошто бе бугар не двотактол маршер тоа го препорачува и ако може да ми кажеш колку му беше потрошувачката во град на другар ти? ПОЗЗ....

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #5 на: 24 Ноември 2013, 22:48:17 pm »
ne znam tocno ama retko vo grad ja vozese. Na otvoreno mu trosese malce 5.5-6 pri brzina od 150-160.

Отсутен tdejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 141
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #6 на: 25 Ноември 2013, 08:02:24 am »
Здраво Алек,
неколку мои искуства: јас ја имав од 2002/2010. Ја увезов од Германија (производство 98г) со 80.000км, јас продадов со 180.000км. Пошто мојата беше од првата моделска година имаше малце мушички со крцкање, зуење, тропање и сл во интериерот, веројатно натаму ги решиле. Иначе внатрешноста е трајна, цврста, материјали и се то се здрави, така да ако е ОК сочувана, би требало долго време да ти го прај ќефот.
Шо се однесува до моторот, реално многу солиден и цврст мотор. Во споредба со Голф 4 ТДИ 90кс е каде каде подобар во вожња иако е послаб (ова пошто неколкупати бев во Битола во VW сервис, самите тие ми коментираја дека е многу подобар). На угорници убо прима, стартен е од ниски обртаи, држи солидна брзина на отворено ~160км/ч без проблем (натаму веќе е бучен и му снемва воздух), за нормално секојдневно возење е таман, со мојата ја поминав цела МКД уздуж и попреку и сите соседни земји.За трошење то е, како шо пишат и дечките погоре, градска нема да си испод 9 ни под разно, на отворено, мојо рекорд од БТ-ОХ со 90км/ч беше ~4л/100км, со стандард вожња без пазење си е 5.5/6л.
Нешто познати маани на тие мотори реално нема, не се маани, то е сепак експлоатација (бош пумпа и сл). На ланец е, то е голем плус. Мене во тие 100.000км шо ја возев реално интервенциите ми се сведија на потрошни делови: напред суспензијата нешто: јабучица, спона и сл, дискови/плочки стандард, клинасти каиш, шајбна за радилица, грејачи за нафта. имаше неколку проблеми со гумените црева околу хладњак, турбо и ЕГРот, се решија нешто со промена нешто со нови стеги. Сигурно има уште некој работи ама ете не памтам конкретно. Кола ко кола, ама пак лесна е за одржавање, во трафика да одиш ќе најдиш комплет делови за сервис :)
Ако си во ОХ најди некој од то мајсторите од Опел Старт нека ја провери, ако си во СК, тогаш кај marsher ти е најсигурно (мојата таму ја одржував).
Ако си купиш, со здравје да си ја возиш, да ти се погоди како шо треба.
поздрав

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8181
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #7 на: 25 Ноември 2013, 09:15:03 am »
Мене ова со потрошувачката не ме бендисува!
9л градска мене ми троши Либрата, 2,4јтд - 5 цилиндра, инаку од 5,5 до 7л на 100км...


Со среќа во купувањето.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #8 на: 25 Ноември 2013, 12:55:26 pm »
Ама не што сторивте вие 9 литри градска.? Да не е многу тоа.?

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #9 на: 25 Ноември 2013, 15:17:38 pm »
fala na site za informaciite znaci od dve pricini sakav da zemam takva kola edna e sto dobro vlece a druga e potrosuvackata
ama 9 litri se mnogu za niz grad so ogled na toa deka geka 7-8000 km godisno pravam od koj 80% niz grad  :(

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #10 на: 25 Ноември 2013, 16:20:39 pm »
fala na site za informaciite znaci od dve pricini sakav da zemam takva kola edna e sto dobro vlece a druga e potrosuvackata
ama 9 litri se mnogu za niz grad so ogled na toa deka geka 7-8000 km godisno pravam od koj 80% niz grad  :(
Абе и јас кога ја земав сите кажуваа дека на овие коли потрошувачката во град се движи од 7.5 до 8.5 ама кај мене е нешто повисока, сега немав време по втор пат да отидам кај маршер да ја провериме подетално можеби е до колата проблемот.Инаку многу добра кола за тие пари е јас би рекол земи ја со проверка од некој што се разбира

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #11 на: 25 Ноември 2013, 16:22:41 pm »
Здраво Алек,
неколку мои искуства: јас ја имав од 2002/2010. Ја увезов од Германија (производство 98г) со 80.000км, јас продадов со 180.000км. Пошто мојата беше од првата моделска година имаше малце мушички со крцкање, зуење, тропање и сл во интериерот, веројатно натаму ги решиле. Иначе внатрешноста е трајна, цврста, материјали и се то се здрави, така да ако е ОК сочувана, би требало долго време да ти го прај ќефот.
Шо се однесува до моторот, реално многу солиден и цврст мотор. Во споредба со Голф 4 ТДИ 90кс е каде каде подобар во вожња иако е послаб (ова пошто неколкупати бев во Битола во VW сервис, самите тие ми коментираја дека е многу подобар). На угорници убо прима, стартен е од ниски обртаи, држи солидна брзина на отворено ~160км/ч без проблем (натаму веќе е бучен и му снемва воздух), за нормално секојдневно возење е таман, со мојата ја поминав цела МКД уздуж и попреку и сите соседни земји.За трошење то е, како шо пишат и дечките погоре, градска нема да си испод 9 ни под разно, на отворено, мојо рекорд од БТ-ОХ со 90км/ч беше ~4л/100км, со стандард вожња без пазење си е 5.5/6л.
Нешто познати маани на тие мотори реално нема, не се маани, то е сепак експлоатација (бош пумпа и сл). На ланец е, то е голем плус. Мене во тие 100.000км шо ја возев реално интервенциите ми се сведија на потрошни делови: напред суспензијата нешто: јабучица, спона и сл, дискови/плочки стандард, клинасти каиш, шајбна за радилица, грејачи за нафта. имаше неколку проблеми со гумените црева околу хладњак, турбо и ЕГРот, се решија нешто со промена нешто со нови стеги. Сигурно има уште некој работи ама ете не памтам конкретно. Кола ко кола, ама пак лесна е за одржавање, во трафика да одиш ќе најдиш комплет делови за сервис :)
Ако си во ОХ најди некој од то мајсторите од Опел Старт нека ја провери, ако си во СК, тогаш кај marsher ти е најсигурно (мојата таму ја одржував).
Ако си купиш, со здравје да си ја возиш, да ти се погоди како шо треба.
поздрав

Тдејан ме интересира дали ставаше некој адетив во горивото или двотактол поззз.....

Отсутен oliver-police

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #12 на: 25 Ноември 2013, 23:59:45 pm »
Немојјјјјјјјјј црвената јас ја гледав пред еден месец цела е китирана има удари по врати многу лошо фарбана,моторот не е лош.

Отсутен tdejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 141
Одг: опел астра 2.0DI 16V
« Одговори #13 на: 26 Ноември 2013, 08:48:01 am »
Здраво Алек,
неколку мои искуства: јас ја имав од 2002/2010. Ја увезов од Германија (производство 98г) со 80.000км, јас продадов со 180.000км. Пошто мојата беше од првата моделска година имаше малце мушички со крцкање, зуење, тропање и сл во интериерот, веројатно натаму ги решиле. Иначе внатрешноста е трајна, цврста, материјали и се то се здрави, така да ако е ОК сочувана, би требало долго време да ти го прај ќефот.
Шо се однесува до моторот, реално многу солиден и цврст мотор. Во споредба со Голф 4 ТДИ 90кс е каде каде подобар во вожња иако е послаб (ова пошто неколкупати бев во Битола во VW сервис, самите тие ми коментираја дека е многу подобар). На угорници убо прима, стартен е од ниски обртаи, држи солидна брзина на отворено ~160км/ч без проблем (натаму веќе е бучен и му снемва воздух), за нормално секојдневно возење е таман, со мојата ја поминав цела МКД уздуж и попреку и сите соседни земји.За трошење то е, како шо пишат и дечките погоре, градска нема да си испод 9 ни под разно, на отворено, мојо рекорд од БТ-ОХ со 90км/ч беше ~4л/100км, со стандард вожња без пазење си е 5.5/6л.
Нешто познати маани на тие мотори реално нема, не се маани, то е сепак експлоатација (бош пумпа и сл). На ланец е, то е голем плус. Мене во тие 100.000км шо ја возев реално интервенциите ми се сведија на потрошни делови: напред суспензијата нешто: јабучица, спона и сл, дискови/плочки стандард, клинасти каиш, шајбна за радилица, грејачи за нафта. имаше неколку проблеми со гумените црева околу хладњак, турбо и ЕГРот, се решија нешто со промена нешто со нови стеги. Сигурно има уште некој работи ама ете не памтам конкретно. Кола ко кола, ама пак лесна е за одржавање, во трафика да одиш ќе најдиш комплет делови за сервис :)
Ако си во ОХ најди некој од то мајсторите од Опел Старт нека ја провери, ако си во СК, тогаш кај marsher ти е најсигурно (мојата таму ја одржував).
Ако си купиш, со здравје да си ја возиш, да ти се погоди како шо треба.
поздрав

Тдејан ме интересира дали ставаше некој адетив во горивото или двотактол поззз.....

Двотактол не ставав, ставав Кастрол ТДА на зима (имаше ефект да ти кажам искрено) и еднаш/двапати ставив од онај адитивот полскиот во мало пластично шишенце за прочистување (го има во Хубо/Тинекс и сл, не сум сигурен дали беше К2) и исто имаше ефект (0.5л/100км намалуваше потрошња за некое време, ама тој не треба постојано да се користи мислам, некој/негде рече дека е доста агресивен, најдобро пред сервис)