Автор Тема: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...  (Прочитано 198152 пати)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #120 на: 25 Јули 2011, 11:18:42 am »
ке ме чинеше поскапо некој 6-7 000 Е минимум .. поголем потрошувач, трошоци до Имачка, царина, шпедиција ...  

Не викам дека гољфот е лош, далеку од тоа, во ни едно ривју што го читав(прочитав некои 20) никаде не е кажано дека гољфот има барем една мана ...  
Го фалат многу тјунери ради k04 турбото, кое слично по карактеристики со S3, и има огромни можности за тјунинг ...

Ме изреволтира фактот дека од VW пробале на таков ефтин начин да продат некое парче повеќе, но не е доволна причина за мене да го мразам брендот ..  
Утрово правев муабет со 2-ца британци кои успеале да ја добијат плочката од бројот на гољфот, ама требало да вртам у Имачка, по број на шасија, и по пошта да ми ја пратат плочката со бројот на колата ..
Едноставно можеле да го прикачат негде во внатрешноста на моторот ..

мали детаљи, ама на некого многу му значат ..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #121 на: 25 Јули 2011, 11:54:42 am »
мали детаљи, ама на некого многу му значат ..
Така е, особено кога се работи за Aniversary модел не би смееле да го дозволат тоа ако се професионалци.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #122 на: 25 Јули 2011, 11:58:40 am »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #123 на: 25 Јули 2011, 12:02:15 pm »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.
И астрата има 250кс, Голфот има 230 така?
Мене лично OPC line неверојатно многу ми се допаѓа. Мислам дека Голфовите ГТИ би требало да бидат малку каросериски поразлични од регуларните, како што е OPC од GTC и нормалната верзија. Вака испаѓа речиси исто како обичен голв со сменета маска и бандаши.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #124 на: 25 Јули 2011, 12:02:44 pm »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.

Имаше тестови меѓу ГТИ, Фокус РС, Астра ОПЦ,хонда Тупе Р... ОПЦ-то испадна најслаба во сите погледи и категории. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #125 на: 25 Јули 2011, 12:04:16 pm »
Ama najbrza na Nordschleife ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #126 на: 25 Јули 2011, 12:04:29 pm »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.

И бензинецот е повозбудлив од дизелот....ако се и двата исти то ест и двата атмосферци или турбаши.....тогаш зошто возиш дизел??    :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #127 на: 25 Јули 2011, 12:11:54 pm »
YES, ke ja pretovrime i ovaa tema vo benzin vs diesel  ;D

Duri ako se dvata biturbo, dizelot ke ja ima slednava prednost:
-ke bidi malku poelasticen
-dosta potivok
-ke trosi napola
-ke bidi daleku poizdrzliv. Dizelot i turboto se dobitna kombinacija. Benzinecot ne saka turbo.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #128 на: 25 Јули 2011, 12:12:33 pm »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.

Имаше тестови меѓу ГТИ, Фокус РС, Астра ОПЦ,хонда Тупе Р... ОПЦ-то испадна најслаба во сите погледи и категории. :)
Не е точно. Во тестот имаше и Меган. Астрата беше најдобра во забрзување и максимална брзина, беше најдобра во кочење ама беше најслаба во стабилност. Исто така беше најдобраво изглед, со најмногу гласови.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #129 на: 25 Јули 2011, 12:15:01 pm »
Abe edinstvena od site sto kini gumi vo treta. Mene toa mie dovolno. Za upravlivosta imase mnogu raznovidni komentari, no najdobriot e na onoj na stazata, kade sto gi tepa site.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #130 на: 25 Јули 2011, 12:16:37 pm »
YES, ke ja pretovrime i ovaa tema vo benzin vs diesel  ;D

Duri ako se dvata biturbo, dizelot ke ja ima slednava prednost:
-ke bidi malku poelasticen
-dosta potivok
-ke trosi napola
-ke bidi daleku poizdrzliv. Dizelot i turboto se dobitna kombinacija. Benzinecot ne saka turbo.

Не ми беше тоа поентата ама ај.....него ти како добар  Diesel Lover нема да пропуштиш шанса да си го кажеш ставот нели..? :)
Јас Гољф не сакам да видам ни на слика, па не му викам дека требало да ја купи оваа или онаа кола...нека си го вози со здравје и ако него му праи мерак тогаш е супер.
Не е обичен КАЛИМЕРО голф туку јако количе со јако машинче за кеиф, па респект и од моја страна... иначе...Бљак за Калимеровците... знаеш!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #131 на: 25 Јули 2011, 12:18:13 pm »
golf kola li e pa ti?  ;D

nego ovoj si vredi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #132 на: 25 Јули 2011, 12:47:23 pm »
Super si e golfo, se zezam. Samo OPC astrata mislam deka e povozbudliva kola, koja kini gumi vo treta.

Имаше тестови меѓу ГТИ, Фокус РС, Астра ОПЦ,хонда Тупе Р... ОПЦ-то испадна најслаба во сите погледи и категории. :)
Не е точно. Во тестот имаше и Меган. Астрата беше најдобра во забрзување и максимална брзина, беше најдобра во кочење ама беше најслаба во стабилност. Исто така беше најдобраво изглед, со најмногу гласови.

Не сум најсигурен точно кои коли/модели учествуваа,но ќе пробам да го најдам тестот... :) ама ОПЦ и ГТИ имаше 100%.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #133 на: 25 Јули 2011, 12:48:15 pm »
... иначе...Бљак за Калимеровците... знаеш!
>:( >:( >:( >:( >:(

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2008 VW Golf V 2.0 GTi- Turbo FSI - Edition 30 ...
« Одговори #134 на: 25 Јули 2011, 13:05:26 pm »
Не сум најсигурен точно кои коли/модели учествуваа,но ќе пробам да го најдам тестот... :) ама ОПЦ и ГТИ имаше 100%.
Тестот беше на Топ Гиар и имаше ОПЦ, ГТИ, Меган и РС. Немаше Хонда.