е не е баш во картер
туку во усисна грана,гледав гледав више очи ме заболеа
значи ова е првиот систем за еко,задоволување еуро норми итн.
вишок притисок,штетни гасови кондез и уље ги враќа во усисна грана без никакво филтрирање што нели нема шанси ова да е добро за моторот
е сега решенијата
1.Зошто сме во мк па може комотно да го затапиш делот во усисна за да не влага фалш воздух и цревото да го бапнеш под кола или да му направиш некое резерварче со одушок за воздухот за да се собира уљето
2.Опција 2 е да го задржиш системот ама да го исфилтрираш тоа што доаѓа до мотор
-да купиш такозвана catch can со/без breather што според мене е тотална глупост
ако немаш breather тогаш истиот штетен воздух пак го враќа во усис само без уље
а па ако имаш breather тогаш може и да изгубиш,зошто како што читав ова треба да делува и како вакум па да направиш и полошо
3.Ова според мене е најдоброто решение(DIY)
да се стави catch can односно лименка напунета со онаа жицата за миење садови
значи од едната страна влез за гасот и уљето
а другата излез према усис,со ова уљето останува во лименката а гасот продолжува кон усисот
Е сега планирам гасот да го филтрирам со филтерче за бензин(боље тоа него ништо)
Придобивки
мислам дека моторот ќе живне и тоа доста
утре ќе сликам се што и како за да стане појасно