Автор Тема: PCV Valve  (Прочитано 2764 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
PCV Valve
« на: 18 Ноември 2013, 01:54:07 am »
по нашки такозвани иберлауф :D

дали да се отстрани скрос со Catch can или само да се смени вентилчето и да се тера

правел некој од форумов вакво нешто ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PCV Valve
« Одговори #1 на: 18 Ноември 2013, 02:18:39 am »
ибералуф...ако збориме за истото. кондензирање на гасови од масло и враќање во картер. кај мене за тоа служи. без оглед дали е за тоа наменет или не, чим фабрика го турила, повеке од сигурен сум дека треба да го има...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PCV Valve
« Одговори #2 на: 18 Ноември 2013, 23:40:40 pm »
е не е баш во картер :)

туку во усисна грана,гледав гледав више очи ме заболеа :D

значи ова е првиот систем за еко,задоволување еуро норми итн.

вишок притисок,штетни гасови кондез и уље ги враќа во усисна грана без никакво филтрирање што нели нема шанси ова да е добро за моторот

е сега решенијата

1.Зошто сме во мк па може комотно да го затапиш делот во усисна за да не влага фалш воздух и цревото да го бапнеш под кола или да му направиш некое резерварче со одушок за воздухот за да се собира уљето

2.Опција 2 е да го задржиш системот ама да го исфилтрираш тоа што доаѓа до мотор

-да купиш такозвана catch can со/без breather што според мене е тотална глупост
ако немаш breather тогаш истиот штетен воздух пак го враќа во усис само без уље
а па ако имаш breather тогаш може и да изгубиш,зошто како што читав ова треба да делува и како вакум па да направиш и полошо

3.Ова според мене е најдоброто решение(DIY)
да се стави catch can односно лименка напунета со онаа жицата за миење садови

значи од едната страна влез за гасот и уљето
а другата излез према усис,со ова уљето останува во лименката а гасот продолжува кон усисот

Е сега планирам гасот да го филтрирам со филтерче за бензин(боље тоа него ништо)

Придобивки

мислам дека моторот ќе живне и тоа доста

утре ќе сликам се што и како за да стане појасно :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PCV Valve
« Одговори #3 на: 18 Ноември 2013, 23:43:51 pm »
незнам како е на хонда, мада јапанци се увек наопаку во се,ама кај мене иберлауфот кондензира и враќа во картер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PCV Valve
« Одговори #4 на: 18 Ноември 2013, 23:46:19 pm »
тоа би било исто ?
само не носи во усис туку во картер...сепак враќа се тоа што не треба во мотор...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PCV Valve
« Одговори #5 на: 18 Ноември 2013, 23:55:47 pm »
а не... не го усисава во цилиндар. тоа е прво. второ, го враќа како улјен кондензат, т.е. испарено масло и пак кондензирано. вишакот што не чини се филтрира преку филтерот за масло. во усис нема никакви испарувања.

да се вратиме на старите добри времиња кога југо беше идеја за спортско возилце а 101 и 128 беа возила за терање домакинство... сревото од врвот на капачето за масло идеше директ во филтер и тоа после филтерот, т.е. директ во карбуратор... јадни заставини мотори почињаа да чурат и димат максимум 5.000 км од фабрика или ремонт... па тоа што мрсни карбуратори сум се изнагледал папапапа... штетно било, ово оно хахаха...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: PCV Valve
« Одговори #6 на: 19 Ноември 2013, 00:12:48 am »
Не е проблем што враќа уљен кондензат, него што е жешко па ги влошува условите за формирање на убава горивна смеса.

Иначе можеш и вака:


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: PCV Valve
« Одговори #7 на: 19 Ноември 2013, 00:13:12 am »
И кај мене одушакот е директно поврзан со кукиштето на филтерот со црево и сите испарувања назад во мотор, овој пат на согоревање :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PCV Valve
« Одговори #8 на: 19 Ноември 2013, 00:20:39 am »
@igor

тоа е одушокот од кај вентилите,што е скоро и небитен,ама како и да е ќе биде вака решен ради изглед а можда и ќе се добие нешто кој го знае :D

јас зборам за pcv valve конкретно на d15b2
значи го има и ова што си го постирал ама има и од блок црево до усисна грана,тоа е тоа пострашното што се трудам да го решам :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: PCV Valve
« Одговори #9 на: 19 Ноември 2013, 00:25:11 am »
Ааа.. се збунив. :)

Епа ја би catch can за него, некако ми е како најдобро решение.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: PCV Valve
« Одговори #10 на: 19 Ноември 2013, 01:11:33 am »
јас на фичурлакот го истргав само од усис и го завртив цревото да не ми капи на мотор, доби на снага сега поубаво влече а ми го мрсеше карбураторот пред тоа

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: PCV Valve
« Одговори #11 на: 20 Ноември 2013, 14:37:56 pm »
Конкретно мојот мотор не трпи само баш така цревото да биде извадено(ќе ги дувне дихтунзите)
веќе пробано и има разлика посебно на повисоки обртаи

Затоа ова е планот за колку-толку почист воздух да влегува низ усисна



предноста е што низ овој систем сеуште ќе може да прави вакум за разлика од готовите производи на ибеј кој се со отвор за воздух и се практично vacum leak

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: PCV Valve
« Одговори #12 на: 20 Ноември 2013, 15:10:54 pm »
Јас слично нешто мислам да направам од алу шише за вода.значи цревото пак ќе се враќа во мотор само без уље.смич иначе наједноставно ти е со филтер за кондезација од компресор.