Автор Тема: Проблем со температура на Vectra C  (Прочитано 6483 пати)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #15 на: 14 Јануари 2014, 22:58:36 pm »
 
pa na pakovkava pishuva CALORSTAT _ vernet .Mislam i deka ovoj nee taka specificen del pa ne mora i da e nekoja marka, a poshto sum jas od kicevo sigurno e negde od skopje poracan.  pozzz.
Да знаеш колку е специфичен ако заглаве да не ти отворе термостатот  и отиде моторот ќе прегрее :) Ама нели си го сменил со нов мислам ќе немаш проблем позз..

Отсутен vektraC1,9cdti150

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #16 на: 15 Јануари 2014, 17:40:43 pm »
 da se nadevame deka ke bide sve vo red.

Отсутен vektraC1,9cdti150

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #17 на: 06 Февруари 2014, 23:59:16 pm »
posle reshavanjeto na problemot so vektrata sega imam nov problem so ASTRATA F 1,6 16v 95 god.vsushnost se raboti za skinat rebrast remen.iskriveni sedum ventili. promeneti se ventilite prstenite za istite dikton na glava itn. motorot sega ubavo raboti ima snaga medjutoa ispushta bel cad niz auspuh.po konsultacii so poveke majstori razlicni dijagnozi:eden veli deka ima uljena karika skrshena,drugi veli deka ne moze da se skrshi karika od kinenje na rebrast i tek sega neznam shto da pravam pa bi gi zamolil site clenovi na forumov koi imale slicen problem za pomosh. pozdrav

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #18 на: 07 Февруари 2014, 00:05:53 am »
posle reshavanjeto na problemot so vektrata sega imam nov problem so ASTRATA F 1,6 16v 95 god.vsushnost se raboti za skinat rebrast remen.iskriveni sedum ventili. promeneti se ventilite prstenite za istite dikton na glava itn. motorot sega ubavo raboti ima snaga medjutoa ispushta bel cad niz auspuh.po konsultacii so poveke majstori razlicni dijagnozi:eden veli deka ima uljena karika skrshena,drugi veli deka ne moze da se skrshi karika od kinenje na rebrast i tek sega neznam shto da pravam pa bi gi zamolil site clenovi na forumov koi imale slicen problem za pomosh. pozdrav

од кинење ребраст каиш неможе да се скрши карика. може и клип да пукне но тогаш никако нема да работи мирно.

но. белиот дим може да значи или масло или вода во цилиндар, а тоа може да дојде (во твојов случај) или од неубаво наместен дихтунг на глава или од прсната глава од уадрот.

што рече дека се работи? астра бензинец? веројатно вода тече и глава е прсната... веројатно. ако мајсторот не направил испитување на главата или барем не ти понудил да го направите тоа (а ти да одбиеш) мењај го мајсторот.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #19 на: 07 Февруари 2014, 00:07:12 am »
секако дека ќе се намали,затоа е и измислен саухот,за што побрзо да стигне до работна температура,тогаш е најдобро и за моторот и за џебот

:) Саухот е измислен не за да загрее побрзо. Туку кога е ладен моторот и маслото е погусто и дава поголем отпор на деловите. На моторот му треба зголемен број на вртежи за да го совлада поголемиот отпор и за да не изгаси под нормална гас. Загревањето е секундарна работа која нема врска со саухот пошто нели, палиш и возиш, не требало моторот да се чека да се загрее. Драпај си мадињата.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #20 на: 07 Февруари 2014, 01:03:51 am »
posle reshavanjeto na problemot so vektrata sega imam nov problem so ASTRATA F 1,6 16v 95 god.vsushnost se raboti za skinat rebrast remen.iskriveni sedum ventili. promeneti se ventilite prstenite za istite dikton na glava itn. motorot sega ubavo raboti ima snaga medjutoa ispushta bel cad niz auspuh.po konsultacii so poveke majstori razlicni dijagnozi:eden veli deka ima uljena karika skrshena,drugi veli deka ne moze da se skrshi karika od kinenje na rebrast i tek sega neznam shto da pravam pa bi gi zamolil site clenovi na forumov koi imale slicen problem za pomosh. pozdrav

од кинење ребраст каиш неможе да се скрши карика. може и клип да пукне но тогаш никако нема да работи мирно.

но. белиот дим може да значи или масло или вода во цилиндар, а тоа може да дојде (во твојов случај) или од неубаво наместен дихтунг на глава или од прсната глава од уадрот.

што рече дека се работи? астра бензинец? веројатно вода тече и глава е прсната... веројатно. ако мајсторот не направил испитување на главата или барем не ти понудил да го направите тоа (а ти да одбиеш) мењај го мајсторот.
Се слагам со ОНАК

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #21 на: 07 Февруари 2014, 01:10:55 am »
Саухот е измислен не за да загрее побрзо. Туку кога е ладен моторот и маслото е погусто и дава поголем отпор на деловите. На моторот му треба зголемен број на вртежи за да го совлада поголемиот отпор и за да не изгаси под нормална гас. Загревањето е секундарна работа која нема врска со саухот пошто нели, палиш и возиш, не требало моторот да се чека да се загрее. Драпај си мадињата.

Ако беше само така, ондак саух како саух ке претставуваше само зголемување на гаста ;) Но не е така, со саухот покрај тоа што малку се зголемува гаста, плус се затвора доводот на воздух и смешата се прави со повеке гориво на ладен мотор.
Прост пример, пробај на опелот на грч ладново време запали го и одма почни да го возиш со вратен саух и стисни му нагло гас, ке почне да ти трокира и гаси, а кога ке му повлечеш саух, одма ке почне убаво да влече.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #22 на: 07 Февруари 2014, 01:16:27 am »
Да, и таа функција ја има. Така е.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #23 на: 07 Февруари 2014, 01:18:25 am »
Море Кадетот малку повози го и можеш да го вратиш саухот,колку да замлачи моторот, леле а кога го имав роверот имаше аутоматски саух коа беше најладно времето не го гасеше саухот во град никако мислам стотчиња ми летаа од ауспухот :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со температура на Vectra C
« Одговори #24 на: 07 Февруари 2014, 01:39:24 am »
Саухот е измислен не за да загрее побрзо. Туку кога е ладен моторот и маслото е погусто и дава поголем отпор на деловите. На моторот му треба зголемен број на вртежи за да го совлада поголемиот отпор и за да не изгаси под нормална гас. Загревањето е секундарна работа која нема врска со саухот пошто нели, палиш и возиш, не требало моторот да се чека да се загрее. Драпај си мадињата.

Ако беше само така, ондак саух како саух ке претставуваше само зголемување на гаста ;) Но не е така, со саухот покрај тоа што малку се зголемува гаста, плус се затвора доводот на воздух и смешата се прави со повеке гориво на ладен мотор.
Прост пример, пробај на опелот на грч ладново време запали го и одма почни да го возиш со вратен саух и стисни му нагло гас, ке почне да ти трокира и гаси, а кога ке му повлечеш саух, одма ке почне убаво да влече.
Да, и таа функција ја има. Така е.

е не, не е така... напротив, обратно е...

така “беше“ на возилата со карбуратори. минато свршено време. технологија која не се произведува а ни вградува како нова 2-3 децении више.југо, лада, 101, фичо, кадет, пезеец... минато свршено време како што велам...

на сегашните возила (па дури и на монопоинт возилата) саухот или степ моторчето или чекорно моторче (кој како милува) на ладен мотор пушта ПОВЕЌЕ ВОЗДУХ за да може да ги држи повисоки обртаите. аналогно на тоа и компјутерот преку дизните вбризгува повеке гориво, бидејки саухот (моторче било кое)  и дизните се контролирани од компјутерот на колата. а тј пак прима еден куп податоци преку еден куп други сензори што и како да прави. и да, како се качува температурата на моторот, така саухот ГО НАМАЛУВА протокот на воздух низ него.

и уште една небулоза. кај поквалитетните и појаки брендови на возила кои употребуваат повекецилиндарски мотори од секојдневните, саухот меѓу другото има улога да ги држи обртаите на исто цело време... значи и на -30 и на +99 на мотор, он ке има цело време исти обртаи. кај мене (мои возила) тоа го гледам веке 7-ма кола по ред така прави. а во гаража имам видено бог знае колку што така работат.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време