Автор Тема: Tunning by CALCULATOR?!?  (Прочитано 34733 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #61 на: 14 Јули 2011, 13:37:05 pm »
Ајде малку да го разгледаме случајот со маслото во бензин како фактор на зголемување на компресијата а со тоа и притисокот во цилиндерот.


На сликата се гледа клип кој работел со согорување на масло покрај основната смеса на бензин и воздух. Се гледаат трагови од карбонизација, продукт на согорувањето на маслото, што не е и гареж. Гарежот излегува низ издувните вентили. Оваа карбонизација е истругана од сите четири клипови и не за фаќа повеќе од 0,5цм3.  Оваа количина може да се внесе во пресметките и секако дека ќе придонесе кон конечниот резултат кон зголемување на компресијата.Ова е се ОК, доколку оваа карбонизација не претставува точка на вжарување и како последица на тоа , самопалење на смесата, нарочито на повисоки вртежи, а како последица на тоа и детонантно согорување. За да се нафати оваа карбонизација, моторот треба многу подолго време да работи. Последици од согорување на маслото-карбонизација се случува  и на свеќичката, што може да се види и на сликата , а што придонесува и за намалување на карактеристиките од свеќичката, како и нејзино намалено ладење.


Тогаш зошто маслото придонесува кон покачување на притисокот во цилиндерот за кратко време.
Меревме компресија на еден цилиндер, на мотор во одлична состојба  со исклучено палење на свеќичките, но не и ињекторите, така да за време на мерењето вбризгуваа бензин во цилиндрите.Резултатот добиен со мерење на манометарот е 12,2 бари.

Потоа под истите услови, во цилиндерот е ставена минимална количина на моторно масло-отприлика половина кафена лажичка и причекавме една минута да се разлее околу клипот. Резултатот од мерењето е 15,2 бари.

Оваа разлика од 3 бари не е мала. До ова доаѓа затоа што маслото го затвора подобро просторот околу кариките и придонесува за покачување на притисокот.
Секако маслото во бензинот не е со таква концетрација, но придонесува да се покачи притисокот во цилиндерот.
« Последно менување: 14 Јули 2011, 13:53:32 pm marsher »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #62 на: 14 Јули 2011, 19:15:06 pm »
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1338
http://www.msgulfcoastvwclub.org/TechPages/Tech10.html
Ајде малку да го разгледаме случајот со маслото во бензин како фактор на зголемување на компресијата а со тоа и притисокот во цилиндерот.


На сликата се гледа клип кој работел со согорување на масло покрај основната смеса на бензин и воздух. Се гледаат трагови од карбонизација, продукт на согорувањето на маслото, што не е и гареж. Гарежот излегува низ издувните вентили. Оваа карбонизација е истругана од сите четири клипови и не за фаќа повеќе од 0,5цм3.  Оваа количина може да се внесе во пресметките и секако дека ќе придонесе кон конечниот резултат кон зголемување на компресијата.Ова е се ОК, доколку оваа карбонизација не претставува точка на вжарување и како последица на тоа , самопалење на смесата, нарочито на повисоки вртежи, а како последица на тоа и детонантно согорување. За да се нафати оваа карбонизација, моторот треба многу подолго време да работи. Последици од согорување на маслото-карбонизација се случува  и на свеќичката, што може да се види и на сликата , а што придонесува и за намалување на карактеристиките од свеќичката, како и нејзино намалено ладење.


Тогаш зошто маслото придонесува кон покачување на притисокот во цилиндерот за кратко време.
Меревме компресија на еден цилиндер, на мотор во одлична состојба  со исклучено палење на свеќичките, но не и ињекторите, така да за време на мерењето вбризгуваа бензин во цилиндрите.Резултатот добиен со мерење на манометарот е 12,2 бари.

Потоа под истите услови, во цилиндерот е ставена минимална количина на моторно масло-отприлика половина кафена лажичка и причекавме една минута да се разлее околу клипот. Резултатот од мерењето е 15,2 бари.

Оваа разлика од 3 бари не е мала. До ова доаѓа затоа што маслото го затвора подобро просторот околу кариките и придонесува за покачување на притисокот.
Секако маслото во бензинот не е со таква концетрација, но придонесува да се покачи притисокот во цилиндерот.

1-кај го најде нај скапиот сајт за делови за Буба но и нај добар нај снабден?
2-онакви калкулатори има по сите постари форуми но најди калкулатор за да пресмета HP.. без да побара Торк...
3-се сложувам за маслото во цилиндер дека ја качува драстучно компресијата а друдо си пробал ли на топол мотор да мериш компресија со некое масло и со минерално високо калитерно масло како Valvoline VR-1 ,20W-50

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #63 на: 14 Јули 2011, 20:20:57 pm »
Ево неколку сајтчиња од многуте, можеби нешто ќе ти се најде:

http://www.speed-wiz.com/calculations/engine/engine-power.htm
http://www.virtualengine2000.com/DynoOverview.htm
http://www.virtualengine2000.com/DCRCalculator.htm
http://www.virtualengine2000.com/EngineBuilder3D.htm
http://www.ajdesigner.com/phphorsepower/horsepower_equation_trap_speed_method_horsepower.php
http://www.torquecars.com/tools/engine-mods-power-gain-calculator.php
http://horsepowercalculators.net/enginecalculator/engine-calculator
http://wahiduddin.net/calc/calc_hp_dp.htm
http://www.mez.co.uk/mezporting/enginepower.html
http://horsepowercalculators.net/
http://www.race-cars.net/calculators/compression_calculator.html
http://www.superchargersonline.com/hp_calculator.asp
http://www.virtualengine2000.com/CalculatorXtreme.htm
http://www.superchargerperformance.com/cb/the-power-calculator
http://www.thesensorconnection.com/applications/engine_calculator.shtml
http://www.makeuseof.com/dir/extreme-psu-engine-pc-power-supply-calculator/
http://www.wallaceracing.com/horsepower2.htm
http://www.hotrodders.com/kb/general-engine-tech
http://www.bing.com/search?q=engine+power+calculator&src=IE-SearchBox&first=51&FORM=PERE4
http://www.webcrawler.com/webcrawler301/web/horsepower+calculator
Наскоро ќе имам висококвалитетно минерално  масло 20w50 oд Eurol  со SL спецификација по API,  па ќе ги соопштам искуствата.
Инаку на мојата кола моментално користам минерално масло од BP 20w50 и многу сум задоволен посебно во овие жешки денови.
Не треба да пробувам да мерам компресија со тоа масло под тие услови, затоа што го знам исходот.
« Последно менување: 14 Јули 2011, 20:40:18 pm marsher »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #64 на: 14 Јули 2011, 21:27:28 pm »
Zosto segdeka po kalkulatorive bara tork (N/m) koga se odreduva po eksperimentalen pat.
Ili se znae odrilika na kolku HP sleduva kolku N/m (toa zavisno od zafatnina na motorot)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #65 на: 14 Јули 2011, 22:40:00 pm »

ESSENTIAL CONCEPTS:
Torque is measured; Power is calculated

Ево едно убаво објаснување:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #66 на: 15 Јули 2011, 18:21:34 pm »

ESSENTIAL CONCEPTS:
Torque is measured; Power is calculated

Ево едно убаво објаснување:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm
go znam ova dosta e tocno ako znaes nekoi nepoznati...
Aj vaka poznato ti e:
-vrtezi RPM                          |
-zafatnina vo litri                  |  -  Presmetaj min i max HP   (vakva formula)
-kompresionen soodnos     |

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #67 на: 15 Јули 2011, 20:29:04 pm »
Симни го програмчево:
http://www.virtualengine2000.com/_vti_bin/shtml.dll/downloads.htm

А ако знеш таква формула напиши ја ....
« Последно менување: 15 Јули 2011, 21:11:41 pm marsher »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #68 на: 16 Јули 2011, 01:35:15 am »
Симни го програмчево:
http://www.virtualengine2000.com/_vti_bin/shtml.dll/downloads.htm

Kalkulatorov e baza nisto posebno...

А ако знеш таква формула напиши ја ....

eve vaka:

HP=V x RPM x CR/EMIN
 
V-zafatnina na motor vo litri
RPM-vrtezi na koi ke ja ostvari silata
CR-kompresionen soodnos
EMIN-koeficient za uspesnost na komponenti se dvizi od (770-1200)

Pr. B16 HONDA
V-1.6
RPM-8500
CR-10.5:1
EMIN-910(dovolno efektivna masina)
1.6x8500x10.5/910=156.92..HP


N klasa Yugo 1150cc
V-1.150
RPM-7813(iskalkuliran vrtez spored ventili na glava)
CR-11:1
EMIN- ???????
1.150x7813x11/1100=89.84HP (ne mnogu efektivna)
1.150x7813x11/980=100.85HP (dovolno evektivna so promena na bregasta)
1.150x7813x11/910=108.6HP (sredno efektivna so promena na bregasta i modifikacija na karburacija)

ITN.....
« Последно менување: 16 Јули 2011, 01:37:07 am mrmut »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #69 на: 16 Јули 2011, 08:54:42 am »
Симни го програмчево:
http://www.virtualengine2000.com/_vti_bin/shtml.dll/downloads.htm

Kalkulatorov e baza nisto posebno...

А ако знеш таква формула напиши ја ....

eve vaka:

HP=V x RPM x CR/EMIN
 
V-zafatnina na motor vo litri
RPM-vrtezi na koi ke ja ostvari silata
CR-kompresionen soodnos
EMIN-koeficient za uspesnost na komponenti se dvizi od (770-1200)

Pr. B16 HONDA
V-1.6
RPM-8500
CR-10.5:1
EMIN-910(dovolno efektivna masina)
1.6x8500x10.5/910=156.92..HP


N klasa Yugo 1150cc
V-1.150
RPM-7813(iskalkuliran vrtez spored ventili na glava)
CR-11:1
EMIN- ???????
1.150x7813x11/1100=89.84HP (ne mnogu efektivna)
1.150x7813x11/980=100.85HP (dovolno evektivna so promena na bregasta)
1.150x7813x11/910=108.6HP (sredno efektivna so promena na bregasta i modifikacija na karburacija)

ITN.....
Ми се бендисува формулава, ќе поработам на неа..

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #70 на: 16 Јули 2011, 09:27:47 am »
Ми се бендисува формулава, ќе поработам на неа..

So ke probame nekoj pred nas ,samo ne mozam da najdam imase (fktori) za nogu tipovi motori ovie gi napisav so gi znaev na pamet

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #71 на: 24 Јули 2011, 20:02:50 pm »
Клку користите калкулатор за правење на портовите (каналите на главата) ;D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #72 на: 30 Август 2011, 02:34:28 am »
prvo neka nabavat flow bench pa posle kalkulacii ke udiraat,ima li vakvo nesto kaj nas vo MK



Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #73 на: 30 Август 2011, 14:10:13 pm »
prvo neka nabavat flow bench pa posle kalkulacii ke udiraat,ima li vakvo nesto kaj nas vo MK

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Може не вакво но слични има кои лесно се адаптираат на главата за да измериш проток на воздух.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #74 на: 21 Јули 2013, 02:05:27 am »