Автор Тема: Ноќната мора продолжува: Опел повторно се продава?  (Прочитано 11875 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Ноќната мора продолжува: Опел повторно се продава?
« Одговори #30 на: 03 Септември 2011, 01:09:25 am »
LOL, good one

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Ноќната мора продолжува: Опел повторно се продава?
« Одговори #31 на: 03 Септември 2011, 01:17:40 am »
@ DareBmw
Бора Чорба вака би ти одговорил:

Sve sto raste htelo bi da raste,
al ce brzo da ga upropaste.
Sve sto cveta htelo bi da cveta,
ali ne sme da pocne da smeta.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Ноќната мора продолжува: Опел повторно се продава?
« Одговори #32 на: 03 Септември 2011, 01:26:45 am »
@ DareBmw
Бора Чорба вака би ти одговорил:

Sve sto raste htelo bi da raste,
al ce brzo da ga upropaste.
Sve sto cveta htelo bi da cveta,
ali ne sme da pocne da smeta.
Ти ја разбирам поентата на поздравот од Бора . Ама може тоа да се измени .

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Ноќната мора продолжува: Опел повторно се продава?
« Одговори #33 на: 08 Септември 2011, 14:23:00 pm »
Извадок од Vrele Gume


Opelov adut nastavlja uspešnu priču

• Polugodišnji rezultat znatno bolji nego prethodne godine
• Novi 1,4-litarski turbo benzinski motor najefikasniji u svojoj klasi; cena u Srbiji 19.710 eura
• 2,0 turbo pogon na četiri točka sa porastom izlazne snage od 30 KS
• 2.0 CDTI ecoFLEX dizel motor sa samo 115 grama CO2 po kilometru
• Start/Stop sistem u ponudi za različite motore
• Nove verzije opreme za bolju udobnost i bezbednost


Riselshajm. Počev od sopstvenog debija, Opel Insignia je osvojila više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada, uključujući i naročito prestižnu titulu automobila godine. Kupci su ovaj veliki uspeh potvrdili velikom potražnjom – preko 400.000 jedinica perjanice brenda je prodato do danas. Sa novim benzinskim motorima i vrhunskim tehnologijama, Insignia je na putu da nastavi svoj uspešan hod modelom za 2012. godinu.

Tri godine modela Opel Insignia: Lider u Evropi

Nisu samo stručni mediji i kupci ti koji hvale Insigniju. U DECRA izveštaju o kvarovima za 2011. godinu, Opelov vrhunski model je postigao najbolji rezultat od svih testiranih automobila sa indeksom od 96,1% vozila bez defekta. Usled kontinuirane visoke potražnje, Opel je skratio odmore u svojoj fabrici u Riselshajmu. U poređenju sa prvom polovinom 2009. godine (oko 73.300) i 2010. godine (preko 71.000), prodaja u prvoj polovini 2011. godine je porasla oko 79.000 jedinica.

Insignia je u Velikoj Britaniji bila neprikosnoven bestseler od januara do juna 2011. godine u žestokom segmetnu automobila srednje veličine više klase. Hečbek sa petoro vrata je broj jedan u svojoj kategoriji u Evropi i na relevantnim tržištima Nemačke i V. Britanije. Uzimajući u obzir sve verzije modela, Insignijina ponuda zauzima drugo mesto u Evropi, dok je Sports Tourer karavan takođe drugorangiran u Evropi i V. Britaniji. Tokom čitave 2010. godine, tržišni udeo Insignia modela u evropskom D-segmentu je iznosio 15,2%.

Kupci modela Insignia biraju vrhunsku opremu

Kupci su već impresionirani kvalitetom dizajna Insignije. Opel je ispunio očekivanja čak i najzahtevnijih prvoklasnih kupaca svojim inovativnim tehnologijama i visokokvalitetnom opremom.

Činjenica da su kupci uvereni karakteristikama pratećih proizvoda je potvrđena ciframa za verzije setova opreme. Širom Evrope, preko 50% kupaca Insignia modela se odlučilo za navigacioni sistem, u Nemačkoj ovaj procenat iznosi skoro 90%. Dve trećine (Evropa) i 86% (Nemačka) su se odlučile za pilota za parkiranje. Sa kvotom od preko 60%, velike alu-felne od 18 i 20 inča su posebno popularne među kupcima u Evropi, dok se u Nemačkoj svake sekunde kupi Insignia sa erogonomskim sedištem za vozača, koje ima pečat Aktion Gesunder Rücken e.V. (Akcija za zdrava leđa).

Kupci vrhunske Cosmo verzije koji izaberu set opreme „Indijansko leto“ sa napa kožom, posebnu pažnju pridaju ekskluzivnom dizajnu enterijera, i naručuju dodatne premijum karakteristike mnogo češće od kupaca koji odaberu vozilo bez napa kože. Sa preko 60%, duplo više kupaca se odlučuje za automatski sistem prenosa, dok deset puta više njih odabere vrhunski 2,8L V6 turbo motor. Kada je u pitanju podesiva verzija sa pogonom na sve točkove, broj narudžbi je četiri puta veći, a kada je u pitanju kuka za prikolicu, narudžbine su dvostruko veće.

Novi 1,4l turbo ecoFLEX benzinski motor predstavlja ekonomičnu potrošnju goriva

U kombinaciji sa šestostepenim ručnim sistemom prenosa, novi 1,4L turbo ecoFLEX pogonski sistem je najekonomičniji benzinac u čitavom segmentu vozila srednje klase. Visokoefikasna smanjena jedinica donosi 103 kW/140 KS i zamenjuje jednako moćnu 1,8L verziju sa usisavanjem. Standardna oprema za model Insignia 1,4 turbo ecoFLEX uključuje Start/Stop tehnologiju, električnu kontrolu upravljanja, aerodinamično podvozje i nizak otpor kotrljanja guma. Cena u Srbiji 19.710 eura.

Zahvaljujući tim merama, nova nova 1,4L jedinica troši samo 5,7 litara premijum benzina na 100 km, dve litre manje od njenog prethodnika, dok je emisija CO2 redukovana u skladu sa tim na 134g/km – ovo predstavlja redukciju potrošnje i emisije za preko 25%. Uprkos maloj zapremini, obrtni momenat veoma ekonomičnog benzinskog motora je povećan za skoro 15%, na 200 Nm.

Podešavanja sistema prenosa obezbeđuju da povećanje efikasnosti dolazi u kombinaciji sa primetno poboljšanom agilnošću. Sa ovom verzijom motora, Insignia može da dostigne ubrzanje od 0-100 km/h za samo 10,9 sekundi, kao i maksimalnu brzinu od 205 km/h. Kod verzije Sports Tourer postiže najbolje vrednosti u segmentu karavana, sa potrošnjom od 5,9 l/100 km i emisijom CO2 od 139 g/km.

2.0 turbo 4x4: Veća snaga i obrtni momenat sa smanjenom potrošnjom

Nova Insignia 2.0 turbo 4x4 sa direktnim ubrizgavanjem benzina ima veću izlaznu snagu za 30 KS i prilagodljiv pogon na sva četiri točka. Kako bi ovo postigli, Opelovi inženjeri su povećali pritisak, optimizovali ubrizgavanje goriva i smanjili gubitak protoka u usisnom i izduvnom sistemu. Kompletno napravljen od aluminijuma, 2,0 turbo ima na raspolaganju liniju visokotehnoloških karakteristika uključujući i dupli turbo punjač sa hladnjakom vazduha. U potpunosti izvedena od aluminijuma verzija 2.0 turbo poseduje čitav niz haj-tek svojstava uključujući dvoprotočni turbo punjač sa vazdušnim hlađejem punjenja, dve bregaste osovine sa varijabilnim upravljanjem radom ventila i dve balans štangle. Isporučuje184 kW/250 ks uz maksimalan obrtni momenat od 400 Nm (prethodno je bilo 350 Nm).

Vozne performanse su podjednako impresivne. Dvolitarski turbo motor ubrzava od nule do 100 km/h za svega 7,5 sekundi i postiže najveću brzinu od 250 km/h. Sa opcionim Start/Stop sistemom i gumama niskog treja bilo je moguće smanjiti potrošnju goriva i emisiju ugljendioksida na 8,4 l/100 km, te 197 g/km (bez Start/Stop sistema, vrednosti su: 8,5 l/100 km / 199 g/km CO2). Insignia 2.0 turbo sa prednjim pogonom i dalje isporučuje 162 kW/220 ks.

Od 115 g/km CO2: Štedljivi dizel motori optimalnih performansi

Tri jedinice motora 2.0 CDTI sa: 81 kW/110 ks, 96 kW/130 ks i 118 kW/160 ks su sada opciono dostupne sa Start/Stop sistemom. Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX sa 118 kW/160 ks pokazuje efektivnost ove gorivo-štedljive tehnologije: potrošnja goriva sedan izvedbe smanjena je sa prosečnih 4,9 na 4,3 litre dizela na 100 km sa emisijom CO2 od svega 115 g/km.

Dvolitarski dizel motor koji je optimizovao kontrolu sagorevanja i dodatno smanjio unutrašnje trenje već pri 1750 ob/min generiše maksimalan obrtni momenat od 350 Nm (overbooost 380 Nm). Insignia ecoFLEX sa 118 kW/160 PS, sa šesto-stepenim manuelnim menjačem i Start/Stop sistemom ubrzava do 100 km/h za 9,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 221 km/h. Efikasan dizel motor u kombinaciji sa prilagodljivim 4x4 pogonom na sve točkove, koji je na raspolaganju za sve tri karoserije, pruža vozaču dinamičnost i visoku aktivnu bezbednost vozila sa pogonom na sva četiri točka.

Start/Stop: Efektivna tehnologija uštede goriva

Start/Stop sistem je razvio Opel i isti je opciono dostupan za turbo benzinske motore zapremina 1,4 i 2 litre, kao i za dizel motore. On skraćuje vreme rada motora u leru a samim tim i potrošnju goriva, kao i emisiju štetnih gasova i buku – donoseći prednosti za sve korisnike puta, naročito u urbanim oblastima. Radi bezbednosti i udobnosti putnika, kontrola temperature i vakuumska kontrola kočnica ostaju aktivni sve vreme tokom Autostop faze. Kada je potrebno, na primer pri sporom kretanju i „kreni-stani“ vožnji vozač može ručno da isključi sistem pomoću“eco” prekidača.

Precizan odgovor zahvaljujući električnom upravljanju

Novorazvijeni sistem električnog upravljanja Rack Assist Electric Power Steering (REPS) sa upravljanjem koje se prilagođava brzini, što je po prvi put primenjeno na Insigniji obezbeđuje naprednu voznu dinamiku. Značajna prednost koju donosi REPS sistem – pored preciznog doziranja snage i odličnog kontakta sa putnom površinom – je potencijal koji doprinosi uštedi goriva i smanjenju emisija CO2. Obzirom da se ne oslanja sve vreme na hidrauličnu servo pupmu, električno upravljanje je aktivno samo kada je potrebno.


Nova Opelova prednja kamera sa dodatnim funkcijama

Prerađena Opel Insignia ujedno donosi i dodatnu optimizaciju po pitanju bezbednosti. Druga generacija višestruko nagrađivane prednje kamere “Opel Eye” stvara osnovu za dodatne inovativne funkcije:

Indikacija razmaka između vozila pomaže da se spreče sudari i moguće kazne za vožnju tik iza kola ispred. Središnji displej za vozača prikazuje razmak od automobila ispred u sekundama. Ako se Insignia nađe u kritičnoj situaciji gde je neizbežan sudar sa vozilom ispred, njena funkcija Forward Collision Alert (upozorenje frontalnog sudara) upozorava vozača glasnim zvučnim i vizuelnim signalom. Vozač može da podesi osetljivost ove funkcije pomoću kontrolnog dugmeta na volanu. Traffic Sign Recognition (prepoznavanje saobraćajnih znakova) prepoznaje još veći broj znakova koji se redovno koriste u EU. Pored okruglih znakova, nova prednja kamera sada prepoznaje i pravougaone znake npr. za autoput i zone zabranjenog saobraćaja. Zahvaljujući tehnologiji višestrukog izlaganja, stopa prepoznavanja dinamičkih znaka, npr. na mostovima sa LED osvetljenjem, je dodatno unapređena. Kombinacija prednje kamere i prilagodljivih prednjih farova AFL+ uključuje i funkciju podrške visokog svetlosnog snopa.

Nova genercija navigacionih i informativno-zabavnih sistema

Kod novih informativno zabavnih sistema Navi 600 i Navi 900 Europa sve mape su pohranjene na SD karticama. Pored unapred određenih mesta interesovanja (POIs), mogu se preuzeti dodatne lokacije preko USB konekcije na uređaju. Još jedna praktična osobina: pored najbržih i najkraćih pravaca, navigacioni sistem pruža i mogućnost izbora najekonomičnijih t.j. ruta sa najnižom potrošnjom goriva.

Sistem Navi 900 Europa ujedno nudi i prepoznavanje glasa i funkciju dnevnika – od kojih ova druga ima mogućnost razlikovanja privatnog i poslovnog putovanja. Dodatna POI najava obaveštava vozača o lokacijama interesovanja u neposrednoj blizini kroz zvučni signal, tekst ili izbacivanje displeja. Kod varijante opreme“Edition”, na raspolaganju je i vrhunski sistem kompanije Infinity, specijalizovane za hi-fi zvuk. .

Vrhunska oprema: Napa koža “Indijska noć”

Modeli Insignije za 2012. godinu nude i unapređenu udobnost i stil. Opelov najbolji model dostupan je po zahtevu sa novom vrhunskom napa kožnom presvlakom“Indijska noć”, koja se izdvaja spojem visoko kvalitetne crne kože sa kontrastnim opšivom u elegantnom konjak tonu. “Indijska noća” dopunjuje liniju “indijsko leto” uvedenu 2010, koja je bila u toplim narandžastim i smeđim tonovima.

Višestruko nagrađivan dizajn eksterijera ističe se novom “Luxor” metalik bojom , koja ima i plavo-ljubičastu refleksiju, zavisno od svetla. Opel Insignijina sportska, elegantna silueta biće zaokružena u nastupajućim mesecima kroz odabir novih alu-felni sa upadljvim ivičnim dizajnom.

Opel PR

[08.9.2011 13:02]

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Pepel  ;D

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Но дали на VW му е потребен уште еден бренд? „На почетокот нашиот одговор беше Нема Шанси“, изјави еден од сениор менаџментот на VW. „Но откако повторно размисливме, се прашавме како би можело да работи тоа?
На почетокот не ама Меркел му рече на Оли - Че ви ибам матер и они мораше да мислат топла вода, кому Опел че конкурира ;D