Автор Тема: Mercedes W211 E280cdi  (Прочитано 33540 пати)

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #30 на: 30 Октомври 2013, 20:27:58 pm »
fala  fala

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #31 на: 30 Октомври 2013, 20:31:02 pm »
Создравје да се вози. Татко ми има ваков само 270 цди.
Иначе доста сложена кола за одржавање али прекрасна за на отворен пат.
Што е сложено?

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #32 на: 30 Октомври 2013, 20:37:27 pm »
v6

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #33 на: 30 Октомври 2013, 20:39:31 pm »
v6
Сигурно мислеше на нешто поконкретно.

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #34 на: 30 Октомври 2013, 20:59:44 pm »
@dzo 6cyl inline 3200cc 130kw
decki ednoprasvanje sega momentalno nanego ima 245 45 r17 dali mozam za nazima da mu zakacam celicni 15ki od c klasa ao 195 65 r 15 novi mi se od stario merdzo mi ostanaja ?

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #35 на: 30 Октомври 2013, 21:03:09 pm »
Ако влегват на диској можи без проблем
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #36 на: 30 Октомври 2013, 21:25:18 pm »
prednite sepi ke fakjaat 99%.

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #37 на: 30 Октомври 2013, 21:48:33 pm »

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #38 на: 30 Октомври 2013, 21:49:37 pm »
Бо бо боооо... е ова е лимузинче, одлично е :)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #39 на: 30 Октомври 2013, 22:08:24 pm »
Создравје да се вози. Татко ми има ваков само 270 цди.
Иначе доста сложена кола за одржавање али прекрасна за на отворен пат.
Што е сложено?

Не е пресложена да се разбереме
Еднаш годишно некоја електроника зеза.
На одреден број кочења бара нов систем за кочење кој негде е 1500-2000е во овластен 600-1000 ако го најдеш. (во некои случаи се решава софтверски)
Често знае ЕЦУ то да им рокне
Плочки кога ќе менуваш мораш да ја заспиеш за несакајќи да не ти се активираат
Нема шипка за улје.
итн итн

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #40 на: 30 Октомври 2013, 22:17:17 pm »
Создравје да се вози. Татко ми има ваков само 270 цди.
Иначе доста сложена кола за одржавање али прекрасна за на отворен пат.
Што е сложено?

Не е пресложена да се разбереме
Еднаш годишно некоја електроника зеза.
На одреден број кочења бара нов систем за кочење кој негде е 1500-2000е во овластен 600-1000 ако го најдеш. (во некои случаи се решава софтверски)
Често знае ЕЦУ то да им рокне
Плочки кога ќе менуваш мораш да ја заспиеш за несакајќи да не ти се активираат
Нема шипка за улје.
итн итн


Ај подобјасни околу системот за кочење во што е проблемот за да мора да се мења?

Нема шипка за уље? Како проверуваш уље тогаш?

Фала

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #41 на: 30 Октомври 2013, 22:18:20 pm »
И мене ми е битно, ако не ти е тешко.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #42 на: 30 Октомври 2013, 22:24:25 pm »
Davas prv kontakt (treba da ti e namesten bordot na temperatura) tripati reset na kilometraza I treba da se pojavi voltazata na akumulatorot. so strelkata nadole ili nagore I ima oil level I davas vtor kontakt. Tuka se I servisite za resetiranje. Inace moze I preku bordot ama tamu samo kazuva dali e ok ili fali. Ako padne nivoto na ulje si alarmira sam.
Ova ne raboti na site w211 neznam zasto .

Sistemot ne e ko kaj drugite koli odnosno ima elektricna pumpa koja go sozdava pritisokot. Baraj na youtube ima kako tacno raboti.
Mislam deka imas 3000000 pritiskanja pred da jade burek. Generalno softverski e namesten deka tolku izdrzuva, a moze predtoa da se poebe.
Edina fina stvar od sistemov e koga vozis nad 100 ako brzo prefrlis od gas na kocnica ednostavo odglumi[ brza reakcija kolata znatno poveke koci t.e se ukopuva.
I druga stvar e sto ako zastanes I ja dopritisnes kocnicata otkako ke zastanes se SBH mislam bese I kolata e zako;ena bez da ja drzis kocnicata. Ako pritisnes gas se odkocuva.

edit http://www.youtube.com/watch?v=eHt5n3KY30M

http://www.youtube.com/watch?v=RtWU17NLgfA
« Последно менување: 30 Октомври 2013, 22:34:59 pm TRPEE »

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #43 на: 30 Октомври 2013, 22:28:02 pm »
Исто така и новите ауди конкретно зборам за Q5 2.0 ТДИ нема шипка за ујље, мислам нема инсталирано на самата кола но имат во овластен сервис и само тамо ти мерат ујље а ако сакаш да си купиш шипка мислам дека беше некаде 70-100 евра.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Mercedes W211 E280cdi
« Одговори #44 на: 30 Октомври 2013, 23:01:59 pm »
sabajle odam da ja palam I otvaram hauba I se gleam 15min baram sipka nema :D
@trpe objasnimi tocno kako da go proveram nivoto na masloto