Онака да ја расчистиме прашината и пајажината...
Ова ќе биде долго, од последниот пост се десија многу работи, така да се извинувам за долгиот пост што следи.
Лани некаде пред летото ми истече киселината од ретровизорот. Читав на интернет дека може да направи проблем по пластиките па го извадив и ја исушив целата течност од него, сега си работи како обично огледало, без auto-dimming функцијата.
Купени нови и намонтирани Sava Intensa HP летни гуми.
До сеа два пати ми е лепен картерот, еднаш ја закачив натоварен со 5 души и еднаш од камен на автопат. Посебно се изнервирав вториот пат, бидејки се враќав од мајстор кај што бев за да ми ја провери рутински пошто се спремав за на прилично долг пат... и ни до Скопје не стигнав.
Картерот е успешно е залепен и ни капка улје не троши, имав некои слики од него ама неам појма кај се. Поради тоа што е пониска од обична Бора за 4 прста (не знам колку cm ќе му дојде тоа), со мене во багажник си носам кит за лепење
Ах да и после секое лепење, ставам ново Liqui Moly mos2 10w40 улје.
Одкога се деси тоа тргнав кон остварување на мојот долгогодишен сон
Испланирав патување по јадранската магистрала, од почеток до крај. Преку Косово и Албанија си почнав се по ред, од Улцињ до Лидо ди Јесоло.
Патот вкупно одење и враќање ме фати околу 3500km и сето тоа во 18 дена, бидејки сепак се работеше за летен одмор.
Посетени сите поголеми и поубави места, со задржување колку што овозможуваше времето. Патувањето започна со журка во Будва на Sea Dance Festival, следеа многу сончеви денови, мада не фати многу добра бура на Истра, си ја запросив девојката во Венеција, на враќање бевме и до Плитвички Езера и на крстарење низ Хвар, Бол... се спиеше претежно по кампови кои што ги има многу, само две вечери моравме да спиеме во соба во Нин.
Се возеше по минимум 5-6 саати, со паузи. Најдолгото патување ми беше Котор-Скопје, 9 саати со една пауза, е тогаш зажалив со не ми работи cruise control-от.
Рутата беше вака, ова се поголемите места кај што застанавме, имаше и многу мали места што беа прекрасни али тогаш листата би била преголема:
Скопје-Улцињ-Бар-Сутоморе-Будва, Будва-Остров Цвјече-Тиват-Костањица, Костањица-Нови Сад-Дубровник-Макарска, Макарска-Сплит-Шибеник-Задар-Нин, Нин-Сењ-Ријека-Опатија-Ровињ-Савудрија, Савудрија-Копар-Трст-Лидо ди Јесоло
Лидо ди Јесоло-Трст-Ровињ-Опатија, Опатија-Плитвички Езера-Макарска, Макарска-Костањица, Костањица-Скопје
Патот одличен, со многу убави пејсажи, сега кога ќе се присетам му посакувам на секој да го доживее тоа чуство, бавно се вози а со тоа и просечната потрошувачка беше одлична (обично околу 4.5l/100км) и се помина без ниту еден проблем. На авопат излеговме единствено од Опатија до Ровињ бидејки мораше да заштедиме малку време.
Ме сопре полиција 3 пати, два пати во Хрватска и еднаш во Италија. Во Хрватска ме застанаа поради чудните таблици што сум ги имал (дека не пишува МК на нив, има лепенка од претходниот сопственик), се извадив дека сум кутро македонче и грците не ни даваат да имаме МК
Иако сум со неатестирани фолии и со изваден катализатор, никој не се испозамара за тоа.
Некоја фотка од горенаведеното
Стиго чумур и дојде зима.
Сменет антифриз, ставен црвен G12 купен од mr. Bricolage, оној српскиот мислам дека беше, ставена течност што не замрзнува во брисачи.
Купени и намонтирани Tigar Winter гуми, нешто за што бев пишман бидејки немаше некоја зима оваа година
Ајде и некоја зимска фотка...
Сега во Февруари сменети сајли за рачна, плочки напред и назад (ставени се Wolf и ќе ги менувам пак) и сменети се спони, сето тоа со работна рака ме фати околу 3500ден.
А еве зошто ќе ги менувам плочките, пошироки се и цело време гребаат, плус многу свират т.е. претерано многу свират.
Се скрши регулаторот за ретровизорите при миење на колата во автоперална, па е сменет со нов. Сликата не е од него, но тоа е тоа што се деси.
Сега за сега се вози без проблеми и си се мењава само потрошен материјал, се надевам така и ќе си продолжи. Ова е трета регистрација од кога си ја имам и имам поминато 40 000km со неа.
Следни планови ми се 16" бандажи и да си ги користам како летен сет, сакам да ја обновам бојата малку и cruise control-от не ми работи уште од кога ја земав па сакам да видам и со него што е работата пошто си ја возам и ми треба.