Лајсната ми е договорено и средено во автонова убава цена да идам да ја зеам, ама не сум отишол уште, нема да го оставам така без лајсната сигурно, а од паркинг не дигам, пошто знам како е да останам без знак неколку пати така да не се спуштам на такво ниво, барем сеуште не хаха
Иначе колата се оправи со плинот си функционира супер нит трокира нит ништо, само што сеа се појави еден друг проблем, со палењето, кога како е расположена пали, вергла, а не пали, некоаш знае од второ трето верглање да запали некогаш од 20то а можда и поише, и најдов финта кога е убацена у втора и како кикстарт вергла вергла и пали ама почна на моменти и така да нејќе и да го троши акумулаторот. Беше однесена на сервис проверено се на компјутер не дава грешки се сумњаше у пумпата за гориво, беше извадено цревце пумпата шприца гориво, и испадна дека е некојси фантом дефект, е сеа мене ми се сврте некоја мисла у глава почнав да сумњам да не има врска и сензор на радилица. Ако некој имал ваков проблем или знае или слично секоја помош е добредојдена пошто стварно почна да иде на нерви хахаха.
Иначе у меѓувреме и ставив вуфер, сам го намонтирав не беше некоја филозофија активен пионир, убаво свири ќе пуштам деновиве слика и видео, го имав од претходно, сакав да го ставам у бмв то ама ме советуваа дека ради изолацијата нивна треба поголем и појак многу, па така овој си го чекаше цитроенот.
Pioneer TS-WX206A