Автор Тема: PLIMONT / Избор на стратешки плински уред за тековна 2012 година  (Прочитано 31308 пати)

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг: Re: PLIMONT / Избор на стратешки плински уред за тековна
« Одговори #15 на: 30 Април 2012, 21:29:03 pm »
Odlicen tekst i super objasneto,,,,
« Последно менување: 01 Мај 2012, 21:53:55 pm Mikroos »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
стратешки нај добар плински уред е оној кој нема да се заебе за брзо време...

ајде убеди ме зашто е ланди нај добар за мене и зашто мојот избор да биде токму од кај вас...

да во ред е тоа, дека сервисот ви функционира топ, дека не се десило да дојде кола некоја и да му речете да дојде за 2-3 дена да се чека на дел или нешто, туку одма се средува се... ајде, убеди ме и мене и остатокот од аудиториумот зашто баш ланди...


Онак, прашањето е многу незгодно, но ти самиот го формулираше и одговорот во твојата прва реченица.
Сепак ќе се обидам да дадам образложение, а тоа да не наликува на реклама- секој си го фали своето. Закаснувањето со одговор на ова прашање и двоумењето дали да одговорам  бездруго е само од таа причина, затоа што претераното потенцирање на својата понуда честопати се претвора во анти-реклама

Формулациите ,,само кај нас,, и,,само нашиот плински уред,, станаа задолжителен декор при презентирањето на понудата на плински уреди.

Секвенциналните плински уреди се произведуваат веќе подолг период, технологијата која е применета кај нив веќе не е нешто ново или тајно, така да сите реномирани производители применуваат исти или слични решенија, а самите уреди, барем на хартија, ги поседуваат истите опции и перформанси.

Така при презентацијата на уредот, формулацијата ,,само кај нас,, или ,,само нашиот уред,, за упатените е само излитена маркетингшка фраза.

Но за просечен возач заинтересиран за плински уред, кој не е информиран како луѓето кои се поврзани со оваа дејност,  внесува несигурност  и се доведува во дилема дали воопшто да вгради плински уред во своето возило кога некој го убедува дека од 100-тина компании кои произведуваат плински уреди само една знае што прави.
Вистинската разлика меѓу уредите всушност е во постигнатиот квалитет во прозводството на плински уреди и опрема, и во постпродажната поддршка која компанијата ја обезбедува за клиентите кои ги користат нивните производи.

Брендовите кои во моментов се водечки, својата позиција ја постигнаа пред се преку константното вложување во развој и оптимизација  на плинските уреди, кои мора да го следат развојот на автомобилските мотори, и преку развиена мрежа на сервиси кои функционираат спрема однапред определени правила и стандарди на компанијата.

Благодарение на интернетот денес  пристапот до информации е брз и едноставен, и мошне лесно ќе пронајдете  НЕЗАВИСНИ анализи, студии и рангирања на производителите на автогасни уреди и опрема,  кои ќе Ви дадат реална слика за понудата и ќе Ви помогнат при изборот на соодветен плински уред за вашиот автомобил.

Една од таквите студии (на Фрост и Саливан) ја наведовме во првиот пост од темава. Всушност Компанија Фрост и Саливан се занимава со глобални економски анализи и консалтинг, истражување и анализа на пазарот, специјализирана е за индустриски советодавни услуги, со 50 години искуство и  е советник на над 1000 компании ширум светот, со свои канцеларии во 40 земји на 6 континенти.


Врз основа на договорите на Landi Renzo со производителите на возила , како и врз основа на  реномето и искуството на Плимонт, импортерите на нови возила кои нудат опција за купување на нов автомобил со вграден плински уред или вградување на уред во гарантен рок, одбраа да соработуваат со Плимонт при реализација  на своите ЛПГ (плин) програми.
Во моментов течат три рекламни кампањи кои се медиумски покриени и  во кои се нудат  нови возила со ЛПГ погон, на:
-   SKODA (Порше Македонија)
-   FIAT      (Аутомобиле СК)
-   CITROEN  (Авто нова)
 Во сите три кампањи учествува Плимонт. Покрај овие брендови, под одредени услови, можете да набавите нови возила со вграден плински уред од типовите Volkswagen, Seat, Renault, Dacia, Ford, Lada, Peugeot, Kia, DFM, Opel, Chevrolet...
Така, покрај тоа што Landi Plus Max е далеку најпродаван уред во Македонија за  последните 2 години, тој учествува со 95% кај новите возила кои купувачите ги набавуваат со вграден плински уред.

Во однос на темпото со кое пристигнуваат новитетите кај нас работите денеска се дијаметрално спротивни од тоа што се случуваше пред повеќе од  две децении. Во тогашната СФРЈ секоја новина доаѓаше со 5-6 години задоцнување.
Моментната ситуацијата е поинаква -достапноста на новите уреди е иста и тука и во западна европа, дури производителите на автогасна опрема се повеќе новите модели на плински уреди ги промовираат во т.н. пазари во развој, од каде црпат информации и искуства пред да се промовираат на пазарот на ЕУ.

Нашата одлука да не се инсистира на брзо воведување на новите плински уреди во нашата понуда  ја донесовме со цел да се сочекаат првичните практични резултати од веќе вградените уреди.од други европски земји, и да се избегне или намали на минимум потребата од дополнителни корекции на уредот.

Во моментов Ланди Рензо веќе ги има во редовна продажба секвенционалните уреди од серијата Evolution кои се опремени со брзи AEB инјектори. Нивната главна карактеристика е што нема потреба од тековно одржување (промена на филтери и сл.) по вградувањето.
Досега направивме пробни монтажи со LSI –PRIME уредот од Evolution серијата на десетина возила и го следиме неговото однесување во реални услови на возење.. Доколку се покаже во пракса издржлив како Ланди Плус Макс, најверојатно во текот на Септенври ќе го внесеме во нашата редовна понуда.



Истото се однесува и за FSI,TFSI (мотори со коморно вбризгување на гориво) уредите од третата генерација кои работат со самокалибрација. Ние сеуште ја преферираме опцијата на плински уред со однапред-фабрички калибриран софтвер, кој се нарачува спрема бројот на моторот на конкретното возило.
Поздрав


е па тоа е тоа.. ме натера со ова да идам кај вас сега... 95% застапеност на пазарот со еден бренд сигурно значи нешто... ако не било добро гарант би се чуло низ народов...

туку, слушнав дека соработувате со одредени синдикати, т.е. дека имате договори за финансирање на некој начин, на рати да се земе преку синдикати и одредени организации... би било фино ако можете да ја составите таа листа во која можеби и би се нашол некој кој неможе да си дозволи плаѓање однапред за цел уред. знам дека постои и кредитирање кај вас преку банки, ама они кркаат дебели провизии и камата, а преку синдикатите и организациитекако што јас сваѓам иде без камати... смеете да ја поставите таа листа тука на форумов или ке мора кај вас да се јавувам за да се бараме каде припаѓам и како да дојдам до решење?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Traki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Eve veke edna nedela kako staviv na moeto Fiat Bravo(2007 - ) i top e, nemam nikakvi zamerki, raboti kako da e na benzin. Sega napokon i klima da upalam a da ne gledam na strelkata za benzin.


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
плус плинов паѓа у цена.. топ...

има ли некој инфо колку е во железара плинот? прееска слушнав 38 ама некако ми е тешко за верување...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Гојдо кажа 41. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
монтиран и плински уред-секвент... колата не преде... реже... саше од плимонт нај заслужен за истото... ако некој има проблем со плински уред ЗА АЛФА исклучиво на саше да му се обрати од плимонт...


http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7271.new.html#new

само да нагласам.. ке го барате саше ШТО РАБОТИ во плимонт... ... експерт за сите коли, а изгледа едеинствен со сериозни решение за сите АЛФИ... има чоекот кликер...
« Последно менување: 04 Февруари 2013, 11:26:14 am plimont »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
ха... да не објашњавам зашто и како, искуството ми покажа гледајки го, ама ако некој од другиве монтери на плин низ македонија засере нешто и неможе “да се справи со проблемот“ ке го барате саше од плимонт ама оној што работи во плимонт, значи во сервизот на плимонт (зашто има и еден што некогаш работел во плимонт) и ке ви го реши проблемот. за овој другиов незнам како работи човекот, не сум имал контакт, ама овој што е во плимонт сигурно ке ви го реши проблемот, зашто човекот е непогрешива машина...

 сум слушнал дека навечер спие со еден до два плински уреди под кревет и литература под перница. редовно се надградува себеси и своето знаење. нема проблем што неможе да го реши... експерт за дијагностицирање и одстранување на дефектот при секаков проблем...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3176
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
golemo BLAGODARAM do plimont za uslugata i perfekna montaza i steluvanje na plinskiot ured na moeto novo vozilo a koga sme kaj sase super ja stelnal i covekot e zakon kako i site tamu pozdrav do site

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Пак ќе речам, одлични се Плимонци само нека продолжат вака, алал им вера! Секоја, секоја чест!

Не знаат ни сами на колку фамилии леб им носат дома благодарение со плинските уреди кои одлично ги монтираат и одржаваат!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
И кај мене одлуката за избор на плински уред падна на Плимонт. До стратегијата ќе да е :)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
ANFIA (Италијанска асоцијација на автомобилската индустрија) обелодени известување наменето за EU GCC – invest automotive conference. Покрај податоците за состојбата на италијанскиот и светскиот пазар на автомобили, автомобилска опрема и резрвни делови, состојбата на италијанската автомобилска индустрија и нејзините развојни приоритети, извештајот на ANFIA издвојува 7 италијански компании како примери за постигната технолошка совршеност при развојот на нови производи, презентирани во 2013 година, меѓу кои е LANDI RENZO:

-Landi Renzo за развиената duel fuel (diesel+methane) технологија која дозволува конверзија на дизел мотори во мотори способни да оперираат на мешавина од дизел и метан.
Придобивки:
-         Помалку трошоци за гориво
-         Задржување на истата класа на емисии (каде се бара за HC, CO, NOx)
-         40-50% помалку  PM10  од дизел
-         До 14% помалку СО2 емисија
-         До 40% помалку бучава

Извор: http://www.anfia.it/
http://plimont.com/ANFIA.pdf









Конечно пробив на автогасните уреди и на северно американскиот континент.

Со превземањето на американската компанија Baytech, Landi Renzo USA го најави освојувањето на американскиот пазар. Иако потегот беше неочекуван, заради традиционалната поврзаност на возачите во САД за бензинот како гориво за своите возила, оваа иницијатива на Landi Renzo на пазарот веќе покажува резултати и покрај специфичноста на американските државни регулативи (CARB/EPA) кои наложуваат посебно типско одобрение за секој тип на возило во кое ќе се вградува гасен уред, што во голема мера го комплицира и го поскапува целиот проект:


                           





                         





Со групацијата General Motors заеднички развиваат технологија за водороден погон: