Целата кола е увезена и преведена на МК табли, па рокната, па увезен заден дел па калемена. Така знам од муабети.
Не би го купил ја ова, јебеш ти мерцедес кога знаеш дека негде е варен.
И да, кога би купувал кола на старо, особено вака скапа би го дал на сите можни проверки, било тоа и рентген. Ако е се ок нема од било каква проверка да се плаши продавачот.
Jacно друже. Но ако е добро направена нема да има никакви отстапувања од фабричките вредност. Има доста сервиси кои се виртуози во работата и тешко се препознава.
Иако правиш ренгенска дијагностика на варовите и електомагнетно снимање може да се увиди разликата меѓу фабрички варен детал и вар направен во сервис. Но треба да знаеш како да работиш со таква апаратура.
Ултразвуков дебеломер може прецизно да утврди колку слоја боја се нанесени а со помош на специјални инструменти може и да се видат слоевите на бојата и нивната дебелина.
Бидејќи Мерцедес користи роботизиран процес на боење се знае колкава може да биде дебелината на лакот и слоевите нанесени во фабрика.
И денес има сервиси кои користат софистицирани инструменти за мерење на големина на лак. Но ако ги пескареле деталите и после слој по слој внимателно нанесувале и мереле, може да го добијат она што е фабрички специфицирана дебелина на лак во нормални толеранции.
А бидејќи 90% од проценителите на возила најчесто немаат инструменти кои се во ценовен ранг од неколку илјади долари (за профи опрема зборам), нема да може прецизно да дадат проценка.
И ред други работи.