Автор Тема: Најдобра опција за проток на сообраќај?  (Прочитано 6856 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #15 на: 05 Октомври 2013, 22:04:16 pm »

95% од времето 2 ленти од 3 се фатени по улиците и тоа неможе да се смени. Така се научени тука луѓето да ги оставаат колите до г'з за да завршат некоја работа. Да одиш пешки 10 мин. е исто ко да си отишол на маратон, а да не збориме за да платиш паркинг. Попрво ќе падне метеор отколку тетовчанец паркинг да ти плати.



И во Скопје беше така. Сите паркираа на партизанска, проодна беше едвај една лента, и ги средија за кратко. Секој ден упорна полиција со казни и бркање од улицата, да видиш ти како си се среди партизанска. А и сите други булевари. Дури више и заборавивме како беше со паркирани милион коли по булерварите, зошто сите сакаа до г`с колата да си ја паркираат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #16 на: 05 Октомври 2013, 22:11:12 pm »
Eeeeete taka. Samo uporen jandar da si brka sekoj saat kako na partizanska i gotovo. Prosto, ednostavno.

Simo dali ti teknuva na ruzveltova!?!? Toa se resi za nepoln vikend. Kraj, se e kazano.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #17 на: 05 Октомври 2013, 22:13:52 pm »
Само треба некој со стап да ги потера џандарите да си работат тоа што им е работа. А не да седат во заседи и да казнуваат за случајно жолто или зошто не си застанал на пешак што решил да стои на пешачки наместо на тротоар...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5517
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #18 на: 06 Октомври 2013, 03:16:52 am »
Odi vo Tetovo kazni gi, da vidis kako se povtoruva 2001 godina.
Tamu ima mesta kade Policija ne stapnuva.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #19 на: 06 Октомври 2013, 04:10:39 am »
Слободно нека се повтори :)

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3060
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #20 на: 06 Октомври 2013, 06:42:30 am »
Simo dali ti teknuva na ruzveltova!?!? Toa se resi za nepoln vikend. Kraj, se e kazano.

Затоа сега на Рузвелтова се вози (читај: шиба) дупло побрзо, особено навечер. Порано со паркираните коли побавно се возеше, а и имаше повеќе место за паркирање.

Сега креваат и ако си на тротоар паркиран, а има повеќе од 1.60м широка патека за пешаци (колку што е пропишано за да смееш да се паркираш на тротоар). Ама затоа кај кафичине на рескрсницата со Орце паркирааат каде стигнат, и кога ќе дојдат пајаци ретко креваат коли.

On: Мислам дека новиот автоматизиран систем за регулација на сообраќајот (базиран на некојси германски софтвер и сензори за мерење на фреквенција на возилата) што се инсталира низ Скопје е полн погодок. Во Лондон таков има одамна, и помага колку-толку со тоа што кај нив е друг проблем - тесни се улиците.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #21 на: 06 Октомври 2013, 10:12:01 am »
и кај нас се тесни улиците и се ствараат тесни грла во кои едвај се вози. освен што имаме 2 булевари (партизанска и јане сандански) другото е тесно за нормален сообраќај т.е. оваа количина на возила што ја има во скопје. значи зборам претежно за централното подрачје.  ке го земам пример центарот т.е. кај “рекорд“. да не те гризне црна змија од таму да пројдеш во шпицовите...  можеш слободно уште кај градска  болница да се јавиш по телефон во стоилко, да ти спремат хамбургер. додека да стигнеш до нив (350 метри) ке имаш свежо испечена плескавица. зимаш сендвичот, јадеш и додека да стигнеш до “ловец“ (спроти мекдоналдс) уште 350 метри е тоа, веке си изел се, па можеш да нарачаш и кафе тука од уна, да го испиеш додека да стигнеш пред семафорите на нова македонија и да им го вратиш филџанот. се на се еден километар знае да излезе мнооогу долго возење.

за овој дел тука незнам како би се решило. кружен ток не гледам каде би можел да се стави за да се намали гужвата. кружен ток можеби пред уна за тие семафори, ама кога веке ке стигнеш тука, всушност и си ја прошол гужвата пошто тука сега реновираа и ги направија поголеми “улиците“ (не е тоа булевар) и протокот е одличен и брзо иде. едноставно, не идете низ тој дел освен ако не морате.

друго место до голема гужва во шпицот е делот под стоковна мост, према саем кога се иде... параспур е тоа... знаете сите каква гужва се дешава се до семафорите од судот...  тука можеби и би се решило ако се стави кружен ток. ама 3 ленти се, каков кружен ток за 3 ленти? нема такво нешто.

и јаја паша, после битпазар накај бутел-чаир кога се иде... општи хаос е во поголемиот дел од денот... порано многу возила се паркираа по улица и фактички од 4 ленти само 2 беа во функција.  гледам во последно време или се опаметија или некој успеа да ги опамети тамошните возаччи дека не треба на улица да се паркираат и релативно чисто е, но сепак ке се најде некој “газда“ што ке застане и повторно цела улица е во колапс. зашто заради него ионака густиот сообраќај мора позади него од 2 ленти во 1 да иде. тука треба редовно пајак да има и введнаш по застанување да го крева... ама одма... гледам полиција често проаѓа таму и често на застанато возило му сигнализира звучно и ротационо светло да се тргне... ваљда ке се реши...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #22 на: 06 Октомври 2013, 10:25:53 am »
Сами да се опаметиле - тешко. Ако не ти е забрането, нема зошто да не си ја земеш комоцијата да си паркираш кај сакаш. Затоа зборувам дека се „опаметуваат“ кога 24ч во текот на денот ќе пратолира џандар и ќе им титка, ќе им кажува да не паркираат, ќе ги казнува итн. Ако можеа ѓорчепетровска (колку/толку) да ја средат, може се` да средат ако сакаат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #23 на: 06 Октомври 2013, 11:11:22 am »
Конкретно проблемот со нашите е што пешачките премини се блиску до кружниот. Па нема место да се тргнат 2-3 возила кои остануваат во средина, и на застанување на пешаци се прави блокаж барем на 2 страни.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобра опција за проток на сообраќај?
« Одговори #24 на: 06 Октомври 2013, 12:45:20 pm »
турбо кружниот ток е едно нешто што ептен го погодија... тука на времето (пред кружниот) кога се доаѓаше од кај новамакедонија треба да имаш челични нерви и многу среќа да се приклучиш кон веро правецот...

инаку не ме зачудува фактот дека со полицаец на раскрсница нај слаби бројки излегоа... одамна некако имав чуство дека кога има полицаец на траскрсница повеќе се чека и заглавува...

Во принцип глупава идеја е да ставаш полицаец на раскрсница на која е обележано и е јасно првенството на минување. Полицаецот е ставен ради стока која нема осет за социјално живеење и почитување основни правила на заедничко живеење и движење во град. ГРАД!!

Eeeeete taka. Samo uporen jandar da si brka sekoj saat kako na partizanska i gotovo. Prosto, ednostavno.

Simo dali ti teknuva na ruzveltova!?!? Toa se resi za nepoln vikend. Kraj, se e kazano.

Па така беше и на пластичарска. Цел месец имаше полиција по 16 часа на ден. Но ете, некаде ни џандар не помага.

Само треба некој со стап да ги потера џандарите да си работат тоа што им е работа. А не да седат во заседи и да казнуваат за случајно жолто или зошто не си застанал на пешак што решил да стои на пешачки наместо на тротоар...

Некој треба серизно да наебе, другите да гледаат и да научат како треба.