и кај нас се тесни улиците и се ствараат тесни грла во кои едвај се вози. освен што имаме 2 булевари (партизанска и јане сандански) другото е тесно за нормален сообраќај т.е. оваа количина на возила што ја има во скопје. значи зборам претежно за централното подрачје. ке го земам пример центарот т.е. кај “рекорд“. да не те гризне црна змија од таму да пројдеш во шпицовите... можеш слободно уште кај градска болница да се јавиш по телефон во стоилко, да ти спремат хамбургер. додека да стигнеш до нив (350 метри) ке имаш свежо испечена плескавица. зимаш сендвичот, јадеш и додека да стигнеш до “ловец“ (спроти мекдоналдс) уште 350 метри е тоа, веке си изел се, па можеш да нарачаш и кафе тука од уна, да го испиеш додека да стигнеш пред семафорите на нова македонија и да им го вратиш филџанот. се на се еден километар знае да излезе мнооогу долго возење.
за овој дел тука незнам како би се решило. кружен ток не гледам каде би можел да се стави за да се намали гужвата. кружен ток можеби пред уна за тие семафори, ама кога веке ке стигнеш тука, всушност и си ја прошол гужвата пошто тука сега реновираа и ги направија поголеми “улиците“ (не е тоа булевар) и протокот е одличен и брзо иде. едноставно, не идете низ тој дел освен ако не морате.
друго место до голема гужва во шпицот е делот под стоковна мост, према саем кога се иде... параспур е тоа... знаете сите каква гужва се дешава се до семафорите од судот... тука можеби и би се решило ако се стави кружен ток. ама 3 ленти се, каков кружен ток за 3 ленти? нема такво нешто.
и јаја паша, после битпазар накај бутел-чаир кога се иде... општи хаос е во поголемиот дел од денот... порано многу возила се паркираа по улица и фактички од 4 ленти само 2 беа во функција. гледам во последно време или се опаметија или некој успеа да ги опамети тамошните возаччи дека не треба на улица да се паркираат и релативно чисто е, но сепак ке се најде некој “газда“ што ке застане и повторно цела улица е во колапс. зашто заради него ионака густиот сообраќај мора позади него од 2 ленти во 1 да иде. тука треба редовно пајак да има и введнаш по застанување да го крева... ама одма... гледам полиција често проаѓа таму и често на застанато возило му сигнализира звучно и ротационо светло да се тргне... ваљда ке се реши...