Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna  (Прочитано 35813 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #135 на: 07 Октомври 2013, 19:46:54 pm »
Бугар многу си досаден со муабетиве за Шкода!

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #136 на: 07 Октомври 2013, 22:45:42 pm »
Во тема за Корола не престана да се величи Октавија.Верувам дека е добра ама немора во секоја тема да се прераскажува колку е најсовршена Октавијата.Полека стана подобра и од Мондео а ако продолжи дискусијава којзнае уште од колку други брендови ќе стане подобра.
Има тема за Октавија и може слободно да се величи таму,верувам дека и Королата има со нешто да се пофали  иако не е член на ВАГ групацијата.
Само онака гласно си размислувам,немора никој да се возбудува ама напорна стана Октавијата.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #137 на: 07 Октомври 2013, 23:03:44 pm »
Jas na podforumoF ja spomnav Octaviata otkoga na istiot se nacitav smeski (da ne recam gluposti) vo vrska so Octaviata.  Busav ne pieme benzin nie na ton negativen post e 100tinak reda vo vrska so Octavia tvojot komentar e od tipot "e taka dasimi ziv i zdraF". I sega bez ic sram da ne recam...  ::) procitaj sto pisuvas... Neli bi trebalo tamu namesto ziv zdraF i ostali babini prikazni dago pises ova tuka sega sto go pisa? ;D
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #138 на: 07 Октомври 2013, 23:13:56 pm »
Не алудирав дирекно на никого,многу фино кажав дека немам ништо против Октавијата и верувам дека е добро возило ама темава е за Корола и нема потреба непрекинато да се величи Октавијата.
Јас после постот на Зврки го дадов мојот коментар,бидејки мислам дека многу фино беше објаснето како стојат работите,а немав намера да ја напаѓам Шкода.

Небитна информација,ама во фамилија пред подолго време имавме шкода и бевме презадоволни иако сите плукаа по неа,а имав и Корола од која исто така бев презадоволен.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #139 на: 07 Октомври 2013, 23:24:32 pm »
Dokolku nekoj napise gluposti vo 100tinak reda za bilo koe vozilo vo pogresen podforum (vo slucajot negativni) toa go odobris - potvrdis treba da ocekuvas 200stotak reda odgovor :) . No pri bidejki nesum ufilman, kesiee nasmevnam i ke potseta deka e tropanje gluposti. Dokolku si bil zadovoleni od dvete vozila zos ne pisa post tamu drugar :).
Itn itn...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #140 на: 07 Октомври 2013, 23:28:59 pm »
Ок,уживај,без нервози,моја грешка ќе гледам да не се повтори.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #141 на: 07 Октомври 2013, 23:41:01 pm »
Ok drugar , zavrsija nervozite... Se zezam, ama bi trebale da rabotime da go podigneme nivoto na debatiranje na forumov zatoa i pisuvam... Izvini ako bev prenapaden  :)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #142 на: 07 Октомври 2013, 23:47:29 pm »
Тојотава доаѓа со одлични проекторски фарови на кои може да се стави ксенон лесно и едноставно - со фантастични резултати.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #143 на: 07 Октомври 2013, 23:49:44 pm »
Таман работа,нема потреба од нервози,нема потреба да се извинуваш,тука сме да се дружиме и да дебатираме ама во последно време е пренапнато на форумов и избегавам да влегувам во дискусии од кој знам дека нема никаков епилог.Константно се форсираат само одредени брендови и секој го брани само својот став и не ни помислува да ја сослуша другата страна.
Тоа е тоа,како и да е останувам верен читател на форумов,зошто има некогаш многу корисни работи да се прочитаат,а немам намера да дебатирам и да се надмудрувам со никого.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #144 на: 08 Октомври 2013, 00:04:28 am »
Бушав, зошто да не ја спомнуваме Октавијата кога е едноставно најдобра во истата класа. Сосема нормално е некој модел да биде фален кога е одличен. Ти како го оправдуваш тоа што Королава е поскапа, со послаб мотор и пониско ниво на опрема? Доколку бараш нов автомобил од оваа класа би ја избрал неа? И никаде не пишува дека е подобра од Мондео.


Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Re: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #145 на: 08 Октомври 2013, 00:32:06 am »
Cenata si ja nosi goleminata, tradicijata i nespornite uspesi na brendot.Ne ja opravduvam cenata ama znakot si go pravi svoeto.
Veruvam deka Oktavijata e dobro vozilo ama ne e tojota kako sto ne e Golf.
Kako ti ja opravduvas povisokata cena na Golfot ili vo slucajov Jetata nasproti Oktavijata,zosto e Oktavijata e poevtina ako e ista ili mozebi podobra?
Eve uste ednas se izvinuvam ako ja navrediv nejzinoto visocestvo Oktavija.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #146 на: 08 Октомври 2013, 00:50:30 am »
Голфот има подобра звучна изолација што го прави потивок при возење и неговиот ентериер е направен од поквалитетни материјали од оној на Октавијата, кој и како таков е далеку од лош. Овие разлики и не се така големи, но и името Volkswagen си го прави своето. Jetta-та е поскапа бидејќи се произведува во Мексико, па во нејзината цена е вклучен и транспортот. Таа е генерално направена за Американскиот пазар, поставена е на постарата платформа и е на некој начин под Октавијата.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #147 на: 08 Октомври 2013, 06:36:32 am »
Toa што Џетата е направена во Мексико треба да ја руши цената, не да ја зголемува. Или одеднаш станаа квалитетни возилата произведени во Mexico? Кого денес уште го интересираат транспортните трошоци? Значи Colt треба да е 15.000 затоа што иди од Јапонија? Секој што плаќа Џета, ја преплатил барем 4000 евра. Џета е многу поскапа од Superb побогу човече со кој мозок!

Оctavia е одлично возило. Можеби најдобро за парите, но потрудете се малку тоа да аргументирате. Споредете со Cruze, Elantra, Astra Sedan.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #148 на: 08 Октомври 2013, 13:24:35 pm »
Можеби Colt-от не се произведува во Јапонија. :)

Цитат
The Colt is built at Mitsubishi’s plant in Holland, which is also home to the smart forfour.
http://www.carpages.co.uk/mitsubishi/colt-review-part-1-16-03-05.asp

Цитат
This new Colt is the sixth-generation model since 1978, but the first to be made in Europe. Like the Smart, it is built in the former Volvo Nedcar plant in Holland.
http://www.autocar.co.uk/car-review/mitsubishi/colt/first-drives/mitsubishi-colt-1.3

Цитат
Set to replace the current Colt, this is the first car to reveal the company's future styling direction, and the first to be jointly developed with technical partner DaimlerChrysler. It will be built in Holland, and shares its platform with the forthcoming four-door Smart.
http://www.autoexpress.co.uk/mitsubishi/colt/15316/mitsubishi-colt#ixzz2h82ZdAAY

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #149 на: 08 Октомври 2013, 13:44:05 pm »
Colt у муабетов?

Башка не е тајна дека Колтот, Аутлендерот, Пежо 4007, Ситроен Ц-Кросер и малите електрични од сите марки (односно Mitsubishi iMIEV во три различни пакувања) дека се произведува во Холандија.

Исто како што не е тајна дека Хонда произведува Сивик во Свиндон, Британија.

Што се однесува до Тојота, Аурисот, Аурис Хибрид и Авенсисот се британско производство.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.