И ете после подолго време проблемот се јави пак и сега тестирав и го заклучив следното : Кога возам зимата надворешната температура е пониска и користам парно и температурата на антифизот варира од 90 до 93, 94. инаку да напоменам фабрички термостатот отвара на 92 степени и работна температура е некаде 95 степени, е сега кога температурите на возухот пораснаа проблемот пак се појави значи кога ке достигне работна тепература 95 и малце над неа и колата се вози по агресивно се јавува топканјето,и најногу ми личи како да е од вентили, потога ја гасам колата се лади палам и се е ок моторот работи нормално.Мој заклучок е дека можеби маслото на повисока температура станува ретко(ги губи својтвата) и ми тропкат хидро подизачите е сега и така ми е за менување маслото барам препорака за квалитетно масло што и на висока температура ке си ја врши работата ?