уф уф уф...
има за работа бајаги,меѓутоа, она што би го сработил за да го поправиш ова, дефинитивно би го сработил и ако беше помалку скапано, бидејки, еве пример, не иде да смениш пола праг...
тоа што тркалата се закочени... нај веројатно корозија се има залепено на гуртните... напумпај гумите и со повлекување ке мрдне.. немаш потреба ни да ги отвараш за да ги чистиш, смаи ке се исчистат после 1-2 километри возење и кочење...
моторот ако претходно бил добар и ако не му се вадени свекиците, не би требало да има ни сега проблем... само немој да се обесиш на клуч одма.. извади ги свекиците, тури по 100-150 грама глицерин во секој цилиндар и остави го да преноќи... 24 саати би било таман... глицеринот ке раскопа што се има за раскопувањеи ке истече во маслото во картер... провери масло дали има, ако е прегусто од стоење ке омекне од глицеринот, исчисти свекици, провери и палецот и платината да не се корозирани, па после тоа мавај на клуч... кога ке запали, остави го да поработи максимум 5-10 минути и тогаш испушти го маслото и тури ново...
честито и да правиш апдејт што и како си направил со морисов... немој тука се предомислувам ова она... ке те прпорачам за бан... (се зезам нормално
) си го зел и сега терај.. не е битно ни времето ни парите што ке ги употребиш во возилото.. може ке фати година-две, апсолутно не битно... битно е на крај да добиеш трава зелен мини морис...