епа да ти купам 5 тони био дизел гориво.
немам толики капацитет... башка од мојов био дизел, позади возило мириса на изгорени компири... значи од ова има позитивни и негативни страни....
позитивни:
-на улица позади тебе некој ти свирнува за глупост некоја, или оние што свират на жолто на семафор пред да се запали зелено... е па тогаш натепуваш пуна гас едно 2-3 секунди и ке се покае што тоа го направил
-обавезно локалното куче или неколку од нив ти спијат под возило, рачунај, заштитено ти е
-еднаш некој се дрзнал да ми краде нафта од резервоар... освен малата штета по капачето, си добив гратис црево со пумпица и туба од 10 литри. а да.. имаше и плукано околу возилото на земја... му се згорчил животот на лоповот
-за економично возење, веке зборевме, ама да повторам за секој случај
-покрај тоа што самото возење на ова гориво е поекономично поради цената, за мене необјасниво е зашто и во литража се намалува потрошњата. пикапот трошеше 7-7,5 сега троши 6-6,5... необјасниво ми е, ваљда заради густината на горивото.
негативни:
-кога точиш од горивото, неподнослива миризба што потсеќа на евтина биртија околу тебе се шири... или оние што се од скопје, ке им го доловам моментот... исто е како кога проаѓате со кола пред љуц...
-мирисот, согорениот иако е ептен еколошки, значи стварно е еколошки, сепак е неподнослив доколку ти пушта некој прстен или спојка на ауспухот, а притоа имаш слабо изолирано возило.
-филтер за нафта мењаш на секои 3-4000 километри...
-ако имаш пловак на резервоарот, веројатно ке ти се залепи после некое време. затоа ке мораш после секое турање на ова гориво да сипнеш и едно литро бензин или барем за 250 денари да наточиш нафта на бензинска... еднаш го накркав до горе резервоарот, па вртев како идиот по улициве за да потрошам...
-моторот губи снага... не многу ама се осеќа дека ја нема таа снага. пикапот идеше 170 ( и сеуште иде толку на нафта) а со ова гориво едвај 145 крева.
-после поминати 5.000 километри на ова гориво, веднаш да престанеш да точиш и да се вратиш на нафта, ке ти треба барем уште 10.000 километри додека да престане да мириса на изгорен зејтин позади тебе... колку и упорно да тураш само чиста нафта, и понатака си мириса на зејтин, не толку интензивно, ама си мириса...
-кога температурите ке паднат под 0 веројатно ако имаш овакво чисто гориво во резервоар, ке имаш мака да запалиш... во тој период се микса 50-50 биово со норм. нафта... ако отиде под -10 нај убаво е да престанеш да го точиш и да собираш резерви за поубави времиња...
да не направи некој заблуда... овде дискутирам за home made bio diesel fluid, не зборам за биодизелот точен на бензинските... како и да е, не продавам, бидејки несакам да се замарам со ова... али може у прва прилика кога ке идеш навака, да зврцнеш и да се најдеме на кафе мубает па да ти кажам како да постапиш и што ти треба за да си правиш сам... богами, како тргнало со цениве....