Автор Тема: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)  (Прочитано 3420 пати)

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2513
  • Дете Битолчанче
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #15 на: 07 Август 2013, 00:56:09 am »
Влатко карбураторот фабрички си е така ...

Проблемот денес е решен, изместено палење и дизна на карбураторот :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #16 на: 07 Август 2013, 11:29:34 am »
Bez povratok go davis karburatorot so blejzin,toes go prelivas so gorivo i zatoa ti e bogata smesata,plovakot nemoze da go sovlada pritisokot od benzinskata pumpa i se preliva so gorivo,prvin stavi povratok pa pisi so ke napravis.

А што правиме пример со постарите коли кои имаат карбуратори што немаат оставено повраток, а бензинската пумпа е механичка и постојано фрла гориво како што работи моторот ?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #17 на: 07 Август 2013, 22:50:29 pm »
Epa tamu samata pumpa e proektirana da pravi pritisok koj nema da go poremetuva karburatorot,odnosno plovakot kje moze da go zatvori protokot na gorivo,idi na ponovive koli sto imaat mumpa so pojak pritisok ili el,pumpa pa probaj da ja vozis ili voopste zapalis kolata bez povratok

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #18 на: 07 Август 2013, 23:13:09 pm »
Ама за понова ми збориш, не е исто, кај стара кола 99% од работите работат на механички принцип. Самиот пловак си се крева нагоре и ја затвара дизната ако во казанчето се наполни поголема количина на гориво. Ако пловакот пропадне, ондак ке почне да избива од дихтунчето горе што е, мене ми правеше така, ми се дупна пловакот, го залемив со калај убаво се, повратокот ми е затапен и гајле си нема.
Оригиналниот солексов карбуратор немаше оставено за повраток на гориво па не го гушеше моторот, сега на веберов што го возам ке го оставам со повраток, божем којзнае колкава улога игра.
Тоа е горивото да го врака во резервоар наместо да го клуцка во место пумпата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #19 на: 08 Август 2013, 00:26:34 am »
ако на карбуратор со повраток му ја затвориш повратната цевка се случуваат следниве неколку работи:

-почиња да троши повеке
-ја оптеретуваш пумпата и побрзо и проаѓа рокот
-многу лесно може да се случи да прсне црево и ете ти возило во пламен
-ке почнеш почесто да чистиш и мењаш свекици...

ме мрзи да појаснувам зашто и како...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #20 на: 08 Август 2013, 07:53:08 am »
-Пумпата за гориво-мембрански тип, не се оптеретува,кога ќе затвори иглата од лончето,таква и е конструкцијата..


The carburetor typically contains a float bowl into which the expelled fuel is pumped. When the fuel level in the float bowl exceeds a certain level, the inlet valve to the carburetor will close, preventing the fuel pump from pumping more fuel into the carburetor. At this point, any remaining fuel inside the pump chamber is trapped, unable to exit through the inlet port or outlet port. The diaphragm will continue to allow pressure to the diaphragm, and during the subsequent rotation, the eccentric will pull the diaphragm back to bottom dead center, where it will remain until the inlet valve to the carburetor reopens.


http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_pump
« Последно менување: 08 Август 2013, 08:14:00 am marsher »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #21 на: 08 Август 2013, 11:53:06 am »
-Пумпата за гориво-мембрански тип, не се оптеретува,кога ќе затвори иглата од лончето,таква и е конструкцијата..


The carburetor typically contains a float bowl into which the expelled fuel is pumped. When the fuel level in the float bowl exceeds a certain level, the inlet valve to the carburetor will close, preventing the fuel pump from pumping more fuel into the carburetor. At this point, any remaining fuel inside the pump chamber is trapped, unable to exit through the inlet port or outlet port. The diaphragm will continue to allow pressure to the diaphragm, and during the subsequent rotation, the eccentric will pull the diaphragm back to bottom dead center, where it will remain until the inlet valve to the carburetor reopens.


http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_pump

секако... а тоа што не го пишува е дека неповратните вентили на механичката пумпа ке направат максимално ниво на притисок во цревата, инсталацијата и во самата пумпа до тоа ниво да почнува мембраната да се виртопери и деформира... нај веројатно за брзо време ке попуштат и неповратните вентили па за брза иднина ке има проблеми со палење наутро...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #22 на: 08 Август 2013, 12:15:24 pm »
Оригиналниот карбуратор за мојата кола, солекс 30 фабрички немаше повраток за вишок на гориво, па ниту бензинска пумпа откажа, ниту црева испукаа. На веберот исто затнат повратокот, 3 години ја палевме на бензин, не откажа пумпата. Сега не користам бензин веке 3 месеци пошто ми пали на плин дури ако не ја возам и повеке од 2-3 дена.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #23 на: 08 Август 2013, 12:27:50 pm »
Мембраната не се движи кога ќе затвори иглата на лончето,ниту па вентилите, се додека не се намали нивото на бензин во лончето од карбураторот и се отвори излезниот вентил на пумпата, заради разлика во притисокот...

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #24 на: 08 Август 2013, 12:57:28 pm »
А времето кое е потребно да се потроши горивото во казанчето до 0 е ~20-тина секунди и тоа при малку притисната гас, да речеме на 1500 вртежи, имам мерено, а во возење карбураторот не смее да остане без ич гориво, така да, по некоја логика пловакот откако ке достигне највисоко ниво во возење, за многу кратко пак ке падне и пак ке протекува гориво во казанчето, затоа и сметам дека повратокот не игра голема улога, некои го ставале, некои не.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #25 на: 09 Август 2013, 01:42:25 am »
Мембраната не се движи кога ќе затвори иглата на лончето,ниту па вентилите, се додека не се намали нивото на бензин во лончето од карбураторот и се отвори излезниот вентил на пумпата, заради разлика во притисокот...

маршер... зборевме за механичка пумпа и нејзината мембрана...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Проблем со мотор на Талбот Солара (Симка)
« Одговори #26 на: 09 Август 2013, 08:00:50 am »
Точно така...