Автор Тема: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!  (Прочитано 165176 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #496 на: 15 Февруари 2012, 00:09:06 am »
Opel is one of the oldest, most famous and reputed car brands in the world. It has always stood for innovative technologies, environmental friendliness and appealing design. Its tagline "Wir leben Autos" means "We live cars" and expresses the company's passion for engineering and commitment to creating vehicles that become an essential part of every day life. The company was established by Adam Opel in 1863 but it was in 1899 that the first Opel car was produced. With a series of very successful models, including the 1909 Doctor's car, Opel gradually turned into the largest German manufacturer of motor vehicles by 1914. Continuing its innovations on all levels, during the 1920s Opel became the first German car manufacturer to incorporate a mass production car assembly line and launched the upmarket Laubfrosch, with which Opel moved upmarket. By 1928 it became the largest automobile exporter of Germany. At that time the RAK 1 and 2 models, were its most famous models. It attracted the attention of General Motors, which in 1931 acquired 100% of Opel. In 1935, Opel became the first German car manufacturer to produce over 100 000 vehicles a year based on the popular P4 model. Opel also produced the first mass-production vehicle with a self-supporting all steel body - the Olympia. It received a patent for this model, whose improvement in fuel consumption and performance are considered as some of the most important innovations in automotive history. In 1939 the company launched another hit - Kapitan. At that point, just before WWII broke out, Adam Opel AG was the largest motor vehicle manufacturer in Europe. After the war the company resurrected the Olympia and Kapitan with several facelifts, but by 1953 it discontinued both models. In the following decades Opel continued investing in infrastructure and innovation making a number of industry-wide important discoveries and patents. Some of its noteworthy models are the first concept car of a European manufacturer - the 1965 Opel Experimental GT, the most streamlined car in its class - the 1984 the Kadett GSi, the first ready-to-drive 3l/100km car in the world – the 1995 Corsa Eco3. The present car portfolio of Opel includes the Agila (city cars), Ampera (mid-size cars), Antara (compact SUVs), Astra (hatchbacks and estates), Corsa (hatchbacks), Insignia (hatchbacks, sedans, station wagons), Meriva (mini MPVs), Zafira (compact MPVs), Combo and Movano (panel vans), Vivaro (minibuses and vans). Detailed technical specifications for particular Opel models may be viewed by clicking on the model names from the catalog below.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #497 на: 15 Февруари 2012, 01:33:26 am »
Џиџи, no offense, ама болдираното е поприлично useless информација... Мислам, цел век има пројдено од тогаш, и рака на срце, тоа што тогаш Опел бил најголем Германски производител, денеска нема баш некое големо влијание или тежина...

До пред 70ти години на прошли век, една Британија имала преку 100 производители (помали или поголеми), па денеска нема ниеден... Освен Noble, кој не е баш многу по продажбата :) Све друго е распродадено по други компании...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #498 на: 15 Февруари 2012, 09:31:53 am »
@RedBaron: Opel Antara = Корејско возило, произведено во Кореа за Американски сопственик, продавано под Германски бренд. Единствено што е Опел на тоа возило е значката.

Опел Антара е Германска колку што Шевролет Каптива е Македонска. Факт.

Кој е производителот во Кореа (многу мал број луѓе знаат)? Кој е американскиот сопственик (ГМ, знаат поупатени луѓе во автомобилската индустрија, иако не велам дека тоа е мал број)? Кој е брендот (сите знаат, Опел)? А Опел, сите го знаат како германски бренд. At the end of the day, that's all it matters. Брендот и репутацијата. Што мислиш, ГМ неможеле да го купат Цитроен наместо Опел?

Пак, не се согласувам. Значката е најбитна - под чие покровителство (бренд) е производот. Еве земи пример едни обични Најк патики. Сите се произведени во Виетнам и Камбоџа. Материјалите сигурно не се американски и увезени од Најк. Работната сила се луѓето во Виетнам и Камбоџа. Значи, на крајот, на една патика Најк купена во МК, само знакчето е Најк, така?

Еве, додека не одговори zippo, одговори ми ти на кратките прашања за Кока Кола погоре, ОК? Па ќе видиме како ќе се одвива дискусијата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #499 на: 15 Февруари 2012, 09:39:51 am »
Многу убаво размислување РедБарон. Наполно се сложувам, затоа Мерцедес е Мерцедес...

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #500 на: 15 Февруари 2012, 09:42:09 am »
Многу убаво размислување РедБарон. Наполно се сложувам, затоа Мерцедес е Мерцедес...

Мерцедес е Мерцедес, дури и кога сопственикот би му бил од Зимбабве, така?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #501 на: 15 Февруари 2012, 09:42:20 am »
Единствени 100% германски возила (што би рекле они “чиста раса“ - Аријевци :D) се BMW, Mercedes, VW, Audi, Porsche. Што значи Опел и Форд (на кој отпаѓаат 50% од возилава на листава) како и што реков во една прилика се МУТАНТИ кој мутираат, дали со мотори на Исузу или ПСА или правени на корејски платформи.........итн.
Каде го прочита ова? во M-Express?

Кои корејски платформи бе?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #502 на: 15 Февруари 2012, 13:33:26 pm »
Ај малку да се вмешам во муабетот...Значи Рено произведува коли во Турција(не сите одредени модели) и тие модели иако се направени во Турција важат како Француски производ,тоа го гарантира на некој начин тоа што ја носи значката на Рено...Околу квалитетот на истите е друга приказна,но тоа што се искористува поевтината работна сила,незначи дека и не се квалитетни,во Турција сигурно не ги склопуваат со чекан,клешта и сл...Машините се исти како и во секоја друга фабрика на Рено,но сепак самата фабрика одлучува колку ке бидат квалитетни нејзините возила,а тоа ќе го дознаете според цената...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8954
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #503 на: 15 Февруари 2012, 13:54:50 pm »
Epa togas brisete gi fordovite ;)

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #504 на: 15 Февруари 2012, 14:09:35 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:41:27 am zippo »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #505 на: 15 Февруари 2012, 14:16:20 pm »
Едно време и Ауди и VW водеа спор околу ознаката ТДИ,па на крајот се решија :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #506 на: 15 Февруари 2012, 14:29:37 pm »
@ zippo - се те разбирам, и се е тоа во ред. Точно е се што напиша.

Меѓутоа, не станува збор за "чистокрвност". Станува збор за есенцијата, суштината, коренот. Коренот на Опел е германски, и има подолга традиција како "германец", одколку како "американец". Колку време Опел беше самостојна компанија, или во "германска" сопственост, а колку време е сопственост на ГМ? И било кој производ да ја носи таа значка Опел (пример парфем, како Хамер парфем), е Опелов производ. Значи, пример тој мотор не е битно од кој е развиен, битно е дека Опел платил за тој мотор, и тој е Опелов мотор. Исто како и платформата, подвозјето и ред други работи.

Примерот за Кока Кола може не е на место, но прво што ми текна е тоа. Земи друг пример (пошто очигледно повеќе знаеш од мене за тие работи), каде македонец станува газда на странски производ. Дали веднаш после тоа производот е македонски..?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Сопственици на Германски возила, да се &
« Одговори #507 на: 15 Февруари 2012, 14:39:04 pm »
@ zippo - се те разбирам, и се е тоа во ред. Точно е се што напиша.

Меѓутоа, не станува збор за "чистокрвност". Станува збор за есенцијата, суштината, коренот. Коренот на Опел е германски, и има подолга традиција како "германец", одколку како "американец". Колку време Опел беше самостојна компанија, или во "германска" сопственост, а колку време е сопственост на ГМ? И било кој производ да ја носи таа значка Опел (пример парфем, како Хамер парфем), е Опелов производ. Значи, пример тој мотор не е битно од кој е развиен, битно е дека Опел платил за тој мотор, и тој е Опелов мотор. Исто како и платформата, подвозјето и ред други работи.

Примерот за Кока Кола може не е на место, но прво што ми текна е тоа. Земи друг пример (пошто очигледно повеќе знаеш од мене за тие работи), каде македонец станува газда на странски производ. Дали веднаш после тоа производот е македонски..?
Супер.  Историја ја разбравме.

И сега овие што се претставени во гаража Астра, Вектра со 2.0 ЦДТИ мотор, 1.7 исузу , што треба да правиме со нив ? Кај треба да се пишат?
Тие што ќе имаат Антара, тие кај треба да ги сметаме?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #508 на: 15 Февруари 2012, 14:39:17 pm »
http://car-companies.net/german_car_companies/german_car_companies.html

Џиџи, no offense, ама болдираното е поприлично useless информација... Мислам, цел век има пројдено од тогаш, и рака на срце, тоа што тогаш Опел бил најголем Германски производител, денеска нема баш некое големо влијание или тежина...

До пред 70ти години на прошли век, една Британија имала преку 100 производители (помали или поголеми), па денеска нема ниеден... Освен Noble, кој не е баш многу по продажбата :) Све друго е распродадено по други компании...

Муабетот беше за Опел дали е и колку е Германска марка за коли ... Имаше многу редови за болдирање у текстот, згрешив што потенцирав само една т.е. не требаше ниедна - целиот текст у целина држи вода. Затоа го линкав и овој

http://car-companies.net/german_car_companies/german_car_companies.html

како продолжение на претходното. Не бранам бренд, туку не можам да останам воздржан на некои муабети. На крају краева секој има право на свое мислење, ама хајкава што се води против Опел во повеќе теми ми е дегутантна. Сега еве читам дека и другите марки во Германија нема веќе да се декларираат made in Germany, па светот им останува само на жолтите. Не бадијала и Нострадамус предвидел дека "жута раса надвладаќе светом" ...
« Последно менување: 15 Февруари 2012, 14:51:45 pm djidji »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #509 на: 15 Февруари 2012, 14:46:54 pm »
Сега немам време да образлагам ............доста и онака и ова е веројатно заморно да се чита :)
Јас не знам зошто толку се замараш кога муабетов ти е тотална утка и нема врска со реалноста.