Автор Тема: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details  (Прочитано 62857 пати)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #315 на: 27 Февруари 2013, 17:56:07 pm »
Фантастична идеја !
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #316 на: 27 Февруари 2013, 17:59:19 pm »
ете фиц ти ја средил веќе ;D

што знам јас не сум баш сигурен дека ќе изгледа добро вака некако премногу ми е, или ако веќе решиш вака, ја би ги ставил подоле цевките, да не го сече цел сплитер и вака да се гледаат 10цм  цефка, туку само малце долниот дел да се сецне од сплитерот и малце да се гледаат само краевите.
или, сеа малце фантазирам јас, али кога би бил ја, би ја разлмислил и некоја ваква опција, малце по профи да изгледа,
издувите да се пренасочат да идат на двете страни (не знам дали е можно ова не се разбирам) и да се направат краевите да ја имаат истата форма како отворите во браникот и таму да искачаат, нешто во стил на триаголниците на цивик.
пошто ја се мачев да објаснам и да си го разберам објаснувањево, еве на брзинка грубо што сакав да кажам, сигурен сум дека нема да има друго пунто со ваков крај ;D


Uploaded with ImageShack.us



Toa e toa nisto poveke

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #317 на: 27 Февруари 2013, 18:03:35 pm »
Антон се' уште не те земале као дизајнер у Алфа ? ;D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #318 на: 27 Февруари 2013, 18:09:58 pm »
Ќе може да се изведе, само на крај украсите ќе треба да добијат облик на тие дупчињата од браникот.
Во Манрели во Велес најверојатно ќе нема проблем да го направат. Според кажувањата на многу луѓе, дечките си се способни за многу поголеми работи па ова не би требало да им претставува проблем.

Проблемот би бил греењето на браникот, бидејќи ако се стават како што се нацртани, ќе допираат на браникот и ќе прават проблеми.
Кај тајперот е решено тоа со дупла цевка со што се добива мала изолација и се остварува ладење на надворешниот дел од цевката.


Али се ова е само мое мислење па може и да не е многу точно. :)



Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #319 на: 27 Февруари 2013, 18:15:01 pm »
ете фиц ти ја средил веќе ;D

што знам јас не сум баш сигурен дека ќе изгледа добро вака некако премногу ми е, или ако веќе решиш вака, ја би ги ставил подоле цевките, да не го сече цел сплитер и вака да се гледаат 10цм  цефка, туку само малце долниот дел да се сецне од сплитерот и малце да се гледаат само краевите.
или, сеа малце фантазирам јас, али кога би бил ја, би ја разлмислил и некоја ваква опција, малце по профи да изгледа,
издувите да се пренасочат да идат на двете страни (не знам дали е можно ова не се разбирам) и да се направат краевите да ја имаат истата форма како отворите во браникот и таму да искачаат, нешто во стил на триаголниците на цивик.
пошто ја се мачев да објаснам и да си го разберам објаснувањево, еве на брзинка грубо што сакав да кажам, сигурен сум дека нема да има друго пунто со ваков крај ;D


Uploaded with ImageShack.us



Toa e toa nisto poveke

Само за нијанса да се зголемат отворите према горе.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #320 на: 27 Февруари 2013, 19:00:02 pm »
На средина, намалете го малце ФИ на цевките, ко топои се :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #321 на: 27 Февруари 2013, 20:31:28 pm »
Ќе може да се изведе, само на крај украсите ќе треба да добијат облик на тие дупчињата од браникот.
Во Манрели во Велес најверојатно ќе нема проблем да го направат. Според кажувањата на многу луѓе, дечките си се способни за многу поголеми работи па ова не би требало да им претставува проблем.

Проблемот би бил греењето на браникот, бидејќи ако се стават како што се нацртани, ќе допираат на браникот и ќе прават проблеми.
Кај тајперот е решено тоа со дупла цевка со што се добива мала изолација и се остварува ладење на надворешниот дел од цевката.


Али се ова е само мое мислење па може и да не е многу точно. :)


[img]http://www.tegiwaimports.com/images/a/tegiwa-cat-back-exhaust-honda-civic-type-r-fn2-07-11--1547-5l.jpg[/mg]

Манрели се супер, ама ОТРОВ скапи! Ја прашував за мене нешто - изгор, Стратро помина перфектно, ама како ќе им дојде... Како и да е обично колат, еден од газдите и самиот се пофали со тоа ;) Башка те ставаат на ред за чекање, а ти треба унапред да платиш ... Македонска работа :(

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #322 на: 27 Февруари 2013, 22:01:03 pm »
Си имаме ние во БТ профи мајстор за ауспулси.Ако сака С16 А Ге Те можи и тука да се направи одличен издув.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #323 на: 27 Февруари 2013, 23:28:34 pm »
Антон се' уште не те земале као дизајнер у Алфа ? ;D

благодариме :)

абе ме викнаа они и ми пратија и договор и се, али не бее не ми се работи сеа тоа, сакам да се журкам ;D
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #324 на: 28 Февруари 2013, 11:04:02 am »
Работата е да се најде релативно посоодветно место за REMUS- от, а не да се прави нов издувен систем. Овој е супер и е оригинален и предвиден од REMUS за HGT- то.



Одличен е предлогот на Fic ама навистина браник не ми се сече.

Предлогот на Anton е извонреден, но...

И на Бузуки е добар предлогот, но Deni убаво пиша.

...а и Матеј е во право  ;)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #325 на: 28 Февруари 2013, 11:41:46 am »
Работава сите сте во право, ама ќе си остане како што е ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #326 на: 28 Февруари 2013, 16:06:39 pm »
Одличен е предлогот на Fic ама навистина браник не ми се сече.

Предлогот е на Кими Р, јас само помогнав за негова визуализација. ;)

Абе вака како што е сега, некако грубо ми делуе, ко да ми штрчи, не дека е лошо, ама ми фали некој момент, некој ситен детал. Не знам дали би сечел браник, ама мислам дека ако ги ставаш на средина, убаво би било да го сецнеш малце браникот за да дојдат издувите погоре и да дојде на некое исто ниво со браникот, нешто слично како кај купер с.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #327 на: 28 Февруари 2013, 16:42:52 pm »
^ Фиц од стално си бил ажурен и педантен :)

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #328 на: 28 Февруари 2013, 17:02:24 pm »
Работава сите сте во право, ама ќе си остане како што е ;D


Работата е таква, а логиката е ваква


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


 ;)


Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Fiat Punto 1.8 16v HGT- Abarth details
« Одговори #329 на: 28 Февруари 2013, 17:05:19 pm »
и ?