Автор Тема: Olesnet ZAMAEC  (Прочитано 27932 пати)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #105 на: 18 Април 2012, 20:08:31 pm »
За балансирање можете да се обратите во мзт пумпи имаат специјална машина за балансирање на пумпи која може да послужи и за замајци. За олеснување може да ви помогнам јас, Дали на дребонг дали на CNC да се изглодаат сегменти кој како си сака.
Иначе mrmut т.е занзи како што се знаеме беше пред едно 3-4 години кај мене у работилница  во автокоманда под мостот сакаше некои чаури за клипњача.
Ако ти текиња бевме колеги на факс.


Specijalna mashina za balansiranje pumpi ???...bash ke otidam da ja vidam mashinava shto balansira i pumpi i zamajci .

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #106 на: 18 Април 2012, 20:28:16 pm »
Имаше едно време ..... сега незнам. Еднаш поправав двомасен замаец од фокус и таму го балансираа.
Имаше 2 или 3 балансерки ако ми текиња убаво.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #107 на: 20 Април 2012, 00:05:24 am »
За балансирање можете да се обратите во мзт пумпи имаат специјална машина за балансирање на пумпи која може да послужи и за замајци. За олеснување може да ви помогнам јас, Дали на дребонг дали на CNC да се изглодаат сегменти кој како си сака.
Иначе mrmut т.е занзи како што се знаеме беше пред едно 3-4 години кај мене у работилница  во автокоманда под мостот сакаше некои чаури за клипњача.
Ако ти текиња бевме колеги на факс.

МИ текна кој си и што си , го средив тоа со чаурите на клипначите но ќе навратам за нешто на главите на моторов што го спремам но кога тоачно не се знае многу споро ми оди.

А ме интересира и мене дали има балансерка за радилица и замаец зошто се е олеснето па треба да се дотера фино.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #108 на: 20 Април 2012, 00:25:42 am »
Не би можел да ти кажам тачно, ќе треба да појдеш да видиш, ама мислам дека ако чепнат заедно со радилица бетер ќе биде.
Замаец е лесно да се балнсира, бар така мислам, заедно со радилица е сасвим друга прича. Тогаш многу зависи и од балансирачот.
Има едни иструменти за мерење вибрации, ако може да ја потпреш на два ослонци и да ја вртиш, може да вршиш балансирање само не сум сигурен со кои точности и во кои граници.
Иначе со вибрации се заебаваа доста проф. Анание Илиевски и проф. Златко Петревски имаа и такви иструменти.

Отсутен dragan87k

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #109 на: 20 Април 2012, 12:35:04 pm »
 За делови на мотор најмногу би ви помогнал мислам проф.Дарко Данев тој е најстручен во оваа област.Има и некои материјали ставено на интернет конструкција на моторните возила и има во нив како одат некои пресметки за деловите.Конкретно за замаец има знам во првиот дел на крај.Инаку проф.Анание Илиевски е во пензија,а во лабораторијата кај што се испитувам вибрации се мафта Козинаков најчесто.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #110 на: 20 Април 2012, 21:23:17 pm »
За балансирање на осовина од турбо се користат вибрации на две точки на осовината крајна лева , десна се обележува едена точка на турбото со фломастер и се користи строгоскопска лампа за да видиш кој прв момент длегува во осцилација и кај искача од дисторција и така се дотерува полека каолека.
Околу консултации со професори сум имал многу и многу ги оспоруваат некои работи и сакаа многу обајснување како ова како она ,така зошто ова онака , итн они се навикнати на димензионирање на нормален мотор за цивилна потреба и тоа е тоа , ако ги прташат како да модифицирам некој мотор треба отпоново да се пресметува и да знаеш на многу места ќе се згреши поради што не го знаеш кој е составот на моатеријалот на деловите итн. Околу пресметката за замаец сум ја пробал формулата не е нешто веродостојан се идеални зима, во обзир тежини на делови итн. не се зима ништо а тоа влиае, секоја фабрика оди по експериментален пат за одредување на некој работи во тоа спаѓа и замаец. Некои мотори се предимензионирани поради несигурност на материјали.

Околу балансирање на радилица има во Белград на машински факултет и не кошта многу 20 или 30 евра , патот повеќе кошта  :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #111 на: 24 Април 2012, 20:10:37 pm »
Ај сега вака имам замаец во рака од 2,0 16V turbo мотор со 192hp малце ќе се модифицира да рипна на 320hp сугестија колку да го чепнам замаецот со тоа што се знае дека силата ја остварува на 6000rpm фабрички ;)