Луѓе не е проблем колку км ке помине, со добро оддржување може и 500.000 да сврти... Проблемот е што Плетвар/стража со втора треба да се качува...
Со здравје да си го возиш!
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Абе стража-плетвар као по 5 пати во денот ќе ги вози па проблем ке било. Од друга страна па што патишта имаме као божем ако има јака кола стража-плетвар со 150 ке ги качува. И трета работа колава стража-плетвар ке ги качува во трета-четврта и сигурен сум дека никаде нема да стави втора освен некој камион ако не го углави.
Другар со здравје да си ја возиш!
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Јас цитроенот затоа го продадов 90 кс и тоа жилаво моторче ама нервозата е голема... Товарен накај крани мака си мачев премногу сме млади за да возиме коли под 100кс
Нема врска толку коњажата, колку и вртежниот момент (tourqe) на моторот и ред други работи. Еве јас возам со 105PS дизел, не плетвар, не стража, товарен, нетоварен, колку што цапам толку оди, 150 ако сакаш на плетвар товарен ќе крени без мака. Е сега колку гориво ќе повлечи, тоа е друго прашање
Битно муабетов ми е, не е толку битна на хартија коњажата....
Еден другар со голф 4, 90 коњи дизел, 1999та година моделот. Нема никаков проблем ни угорница ни удолница. tourqe от е битна ствар, а дизеливе со турбо го имаат...