Автор Тема: Акумулатори  (Прочитано 11776 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Акумулатори
« на: 28 Ноември 2011, 15:14:59 pm »
Ме интересира следново. Фабрички на мојата Хонда се препорачува акулулатор со 12v 45 Ah. Моментално имам 55 Ah. Дали тоа смета на инсталацијат и на алтернаторот??

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Акумулатори
« Одговори #1 на: 28 Ноември 2011, 15:24:05 pm »
мислам дека ваква мала разлика несмета, ама имаш и тема за акумулатори па пиши го и таму

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Акумулатори
« Одговори #2 на: 28 Ноември 2011, 15:29:07 pm »
Не успеав да ја најдам темата за акумулатори незнаев дека имало

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Акумулатори
« Одговори #3 на: 28 Ноември 2011, 15:35:58 pm »
чекај сега ке побарам ке закачам

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Акумулатори
« Одговори #4 на: 28 Ноември 2011, 15:37:13 pm »

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Акумулатори
« Одговори #5 на: 28 Ноември 2011, 15:52:57 pm »
Аха каде било ова

Отсутен doktor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Акумулатори
« Одговори #6 на: 28 Ноември 2011, 17:26:07 pm »
Ништо не смета, слободно можеш да ставиш аку со најголем капацитет што го собира на местото(со фабричките димензии)! "Струјата"  :D е иста на сите, во смисла напон 12V,24V! ;D

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Акумулатори
« Одговори #7 на: 13 Декември 2011, 21:52:44 pm »
Da ne otvaram druga tema zatoa ke ve prasam tuka za mojot problem so akumulatorot odnosno dali e samo celosno ispraznet ili e za menuvanje.Vozam buba od 72 godina se raboti za Dynamic kupen od benzinska pumpa Makpetrol Januari mesec 2009.Pred okolu 3 nedeli odvaj verglase kolata no vednas pali cim zavergla ali ne drzese struja.Minatata nedela go polnev 6 saati so moj polnac od bugarskite socijalisticki kupen kon krajot na 80 te godini od Sofija za mizerni pari na koj pisuva 2A i posle tie 6 saati se gledase deka izleguvaat meuri od site kelii i koga go izmeriv naponot kazuva deka ima nesto poveke od 12 volti no vozenje do centar nekoi si 10KM i stoenje od 5,6 saati nadvor koga bea poniski temperaturite pak ne sakase da vergla pa morav so pomos na luge da ja butkam.Denes posle 5,6 dena nezapalena kola ne sakase ni da vergla tuku samo sijalickite svetea za kontakt.Koga go staviv akumulatorot da se polni na ne cel saat pocna kiselinata da vrie od keliite a od iskustvo od porano znam deka na nov akumulator treba da izleguvaat meuri posle nekolku saati polnenje a ne kako sega za nepoln saat.Bev do grad,zastanav na 3 mesta,pravev pauza od nekoi si 2 do 3 saati i palese bez problem no koga stignav doma da go uklucam da se dopolni,mu doturiv destilirana voda i za 1 do 2 minuti se digna cela tecnost od site 6 kelii i mi istece kiselina.Baram vas sovet dali da go menuvam akumulatorot i ako go menuvam sto da zemam?Dosega sum smenil Vesna,Topla i ne mi traele poveke od 2 godini dodeka Monbat od plavite mi terase okolu 4 godini.Vo Hempro prodavacot me sovetuva za buba da ne kupuvam hermeticki zatvoren tuku so kapacinja no bidejki se brzav ne docekav da mi kaze zosto.Sto se odnesuva do vozenjeto ja vozam 2 do 3 pati vo nedelata do grad i nazad bidejki na rabota odam ili so avtobus ili so velosiped radi fizicka kondicija. Ve molam za vas sovet a sekoja informacija e dobredojdena taka sto odnapred vi blagodaram.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Акумулатори
« Одговори #8 на: 13 Декември 2011, 23:01:52 pm »
Келиите не ти држат капацитет, се дешава тоа. До тоа доаѓа поради формирање на сулфурен оксид мислам на оловните плочи, поради тоа се намалува капацитетот и доаѓа до само празнење. И јас имам сличен таков проблем :), само кај мене што секој ден колата се вози па уште пали :)

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Акумулатори
« Одговори #9 на: 13 Декември 2011, 23:08:24 pm »
Келиите не ти држат капацитет, се дешава тоа. До тоа доаѓа поради формирање на сулфурен оксид мислам на оловните плочи, поради тоа се намалува капацитетот и доаѓа до само празнење. И јас имам сличен таков проблем :), само кај мене што секој ден колата се вози па уште пали :)

Ke zemam togas nov akumulator samo dajte preporaka sto zatoa sto sega se e gubre.Od covek sto raboti so akumulatori razbrav deka sega vo odnos na porano olovnite kelii bile tolku tenki sto tocno matematicki se presmetani da ne traat akumulatorite poveke od 2 ili 3 godini.Zatoa i garancijata na poveketo akumulatori e samo 2 godini.

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Акумулатори
« Одговори #10 на: 13 Декември 2011, 23:15:46 pm »
A uste nesto.Dali na ovoj forum ili na koli.com procitav deka postoel nekoj ured koj go otstranuval toj sulfuren oksid od keliite so sto mu se prodolzuva vekot na akumulatorot.Toj ured moze i racno da se napravi zasto se sostoel od samo edna plocka i nekolku delovi no kako funkcionira ne znam pa dokolku nekoj znae poveke okolu toa neka pise.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Акумулатори
« Одговори #11 на: 14 Декември 2011, 00:13:29 am »
Келиите не ти држат капацитет, се дешава тоа. До тоа доаѓа поради формирање на сулфурен оксид мислам на оловните плочи, поради тоа се намалува капацитетот и доаѓа до само празнење. И јас имам сличен таков проблем :), само кај мене што секој ден колата се вози па уште пали :)

Ke zemam togas nov akumulator samo dajte preporaka sto zatoa sto sega se e gubre.Od covek sto raboti so akumulatori razbrav deka sega vo odnos na porano olovnite kelii bile tolku tenki sto tocno matematicki se presmetani da ne traat akumulatorite poveke od 2 ili 3 godini.Zatoa i garancijata na poveketo akumulatori e samo 2 godini.

Од кога ќе се произведе акумулаторот до неговата продажба, не знам која математика точно ќе го пресмета тој период.Датумот на гаранцијата ти е од денот на продажбата или купувањето...како милуваш..

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Акумулатори
« Одговори #12 на: 14 Декември 2011, 00:17:35 am »
A uste nesto.Dali na ovoj forum ili na koli.com procitav deka postoel nekoj ured koj go otstranuval toj sulfuren oksid od keliite so sto mu se prodolzuva vekot na akumulatorot.Toj ured moze i racno da se napravi zasto se sostoel od samo edna plocka i nekolku delovi no kako funkcionira ne znam pa dokolku nekoj znae poveke okolu toa neka pise.

Ќе биде добро да напише и како функционира таа плочка со неколку делови...нормално, тој што го знае ова..

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Акумулатори
« Одговори #13 на: 14 Декември 2011, 00:22:30 am »
Najdov nekoi semi pa koj razbira neka si napravi:
http://inverter.eu5.org/download.htm

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Акумулатори
« Одговори #14 на: 14 Декември 2011, 00:34:07 am »
многу проста шема,само намоткиве се малце зафркнати за изработка