ИЗвадив филтер за ваздух го издував малце, го исчистив целдовод за ваздух, ги проверив цревата и цевките за ваздух беа ОК, и се разбира цревата за вакум ги проверив и го најдов проблемот, скинати две две лабави, ги заменив со нови и сега е ОК.
Значи предходно чадеше црн дим на 2к обртаи и некако колата беше помлитава не се однесуваше како за 110хп, после корекцијата на цревата за вакум до вакум пумпата N75 и до ЕГР вентилот и BlowOffValve се слуша турбината дека работи ( си шушти уште во место ) и секако се осеќа дека многу побрзо ја прима гаста. А за црниот дим неможев да забелезам дали и колку го има позади поради дождливиот ден.
Пред да ја расчепкам и да го побарам дефектот ја возев 20Км на високи обртаи со цел да се издува малце, но на угорнина како плетвар долга 3Км ја згазив во 3та до 3200 обртаи и колата престана да ја прима гаста и обраите паѓаа полека ја префрлив во 4та едвај 2к обрти, најверојатно сите црева што не диктуваа убаво и што беа закинати испаднале или се докинале и колата исто како без турбина, што значи нафта си зима но нема доволно ваздух за да согори поради турбината и од таму црниот дим....