Автор Тема: BMW E30 318is  (Прочитано 18150 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #75 на: 16 Ноември 2011, 18:52:27 pm »
Викса ке ви ја каже бројката ја бојата...

Отсутен Dzole E30

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #76 на: 22 Ноември 2011, 01:31:49 am »
Daj neka kaze nekoj ako se razbira u elektronika se macam nekolku dena nemozam da go zapalam imam nekoj problem  :-\

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #77 на: 22 Ноември 2011, 15:53:23 pm »
Daj neka kaze nekoj ako se razbira u elektronika se macam nekolku dena nemozam da go zapalam imam nekoj problem  :-\

Ете ти го Гого (google)... он е експрерт за електроника.

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #78 на: 23 Ноември 2011, 08:13:12 am »
Кажи што е проблемот? до кај си вергла нејке да пали, иде ли бензин, не пушта ли искра?... моторот го зема со комплет електроника? од која година дали е со EWS? ...

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #79 на: 23 Ноември 2011, 12:37:59 pm »
Моторот е земен комплет со електроника но џековите се различни бидејки остана старата инсталација од е30, а моторот е е36. Пумпата ја пуштивме директно на акумулатор повлече бензин пола литро скоро но не запали. Не забрзува при верглање ко да сака да запали, а за искра не проверивме касно и ладно беше тогаш и не им се вадеа свеќици и такви чуда остана така... Ако сакате ќе го стаам видеото од обидот :)
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #80 на: 23 Ноември 2011, 13:14:15 pm »
Па можеш да пуштиш видео од обидот да видиме.
Незнам кај бмв дали има имаат проблем со читачот на радилица што е за првиот клип во крајна горна положба да видите да не е откачен нешто или прљав.
Бидејќи ова кај доста возила знае да биде проблем :)

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #81 на: 23 Ноември 2011, 14:17:04 pm »
Нешто не ви е врзано во електриката како што треба ...Кај е36 има разлика ако е пример после ~некоја датум 94та иде со EWS и кодиран клуч, и таа информација иде у компјутер без него нема да запали нема да има искра, иако привремено сте "решиле" со бензинската пумпа...

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #82 на: 23 Ноември 2011, 15:32:19 pm »
Мислам дека immobiliser-oт е избришан, ама сепак мислам дека е лошо поврзано кај џекот, па затоа некој ако може да отиде до таму нормално ќе се плати да го поврзе ко што треба
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #83 на: 23 Ноември 2011, 15:53:50 pm »
Нешто не ви е врзано во електриката како што треба ...Кај е36 има разлика ако е пример после ~некоја датум 94та иде со EWS и кодиран клуч, и таа информација иде у компјутер без него нема да запали нема да има искра, иако привремено сте "решиле" со бензинската пумпа...

Кире,ако имаш време тркни на лице место... комшии ;D

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #84 на: 24 Ноември 2011, 09:52:51 am »
Кире, Гого или било кој што знае нека се пријави ќе го земеме или ќе му кажеме кај да дојде да ја среди
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #85 на: 24 Ноември 2011, 10:06:05 am »
gogo ke vi kaze samo deka immo-to se aktivira preku centralnoto zaklucuvanje i sigurno vi e aktivno sea i zatoa nema plus na bombinata...seto toa se desava poradi fabrickiot alarm i mora da se otstrani t.e da se onesposobi cekor po cekor.

ke ima dosta zaebancii toa da se sredi, ali sekako nema sto ne se prae sigurno ke se sredi, samo treba da se poraboti malce poise, a jas sea nemam  vreme i neznam koga voopsto ke mozam, mnogu mi e merak da vi pomognam ali toa e toa vremeto ne gazi...


Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #86 на: 28 Ноември 2011, 09:11:00 am »
Како што кажал гоогле, кај е36  при заклучена кола, доколку се отвори врата или прекидачот на вратата да не е како што треба ако е активен тој фабричкиот аларм се активира имобилајзер и не пали... Електриката кај моторот си е цела поврзана со компјутер со све останува остатокот од жиците да го поврзете со каблите од колата, и мислам дека за тоа најмногу ке ви завршат работа електричнте шеми да ги побарате на интернет, и ке завршите работа... На интернет има доста пишувано по тие теми ке се снајдете

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #87 на: 28 Ноември 2011, 09:50:56 am »
Ако не го средите, викнете си го гого ке ви го среди проблемот...

Отсутен Dzole E30

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 29
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #88 на: 28 Ноември 2011, 16:56:56 pm »
znaci zapali motorot sea se pojavi drug problem dali e do bravata ili e nesto drugo nez go vadam klucot od brava kolata si raboti i  na sal tablata svetat za plocki za ulje i ... koa ke se stavi klemata

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: BMW E30 318is
« Одговори #89 на: 28 Ноември 2011, 18:08:28 pm »
imas spoj nekoj sto ti drzi celo vreme plus na bombinata, sigurno ste stavile direkten plus na bombinata za da go zapalite ama toa ne vi e resenieto...

 momentalno site kontakti sto treba da imaat napon na KONTAKT , kaj tebe sega imaat postojano poradi toj spoj...