Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897354 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1920 на: 15 Септември 2015, 23:54:41 pm »
Миле џонтра тс фаланга тс фалангосаурус ви го кажа правиот-најправиот муабет. Плинот согорува на повисоки температури и НАЈБИТНО од се сиромашната смеса значително односно многу ја зголемува температурата. Што значи плинот во комбинација со ‘добар‘ мајстор кој нели ги има на секој ќош ко печурки никнуваат е рецепт за тотална катастрофа на овие поосетливи возила. Е тоа е таа разлика од мајстор и МАЈСТОР.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1921 на: 16 Септември 2015, 18:48:58 pm »
http://kadtad.com/Ads/3444/Advert/Porsche%20Cayenne%20v6%2032%20full%20oprema многу ме интересира,"што ќе каже" овој мотор,кога ќе го префрлиш на плин ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1922 на: 16 Септември 2015, 19:18:43 pm »
Ни прв ни последен 3.2 V6 префрлен на плин. Моторот ништо нема да каже, газдата ќе каже „е сеа се издржуе потрошњава“... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1923 на: 16 Септември 2015, 20:03:17 pm »
Чудно...не знам,лаик сум,но пошо за мојов голф никој не ми кажува со полна уста дека може плин,па си реков,којзнае што е па со ваква машина...кај мене претпоставувам е до турбото,но сигурно и овој има турбо,како и бмвињата што ги ставаат на плин(најчесто сум гледал х6ки)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1924 на: 16 Септември 2015, 20:04:35 pm »
За кој црн голф неможело плин!??!!?

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1925 на: 16 Септември 2015, 20:21:52 pm »
Не дека не можело,туку некако со сите што разговарав ми збореа со пола уста,исто и плимонт.6ка ТСИ 1.4 122 коња

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1926 на: 16 Септември 2015, 20:22:59 pm »
Тој за пола уста е, да.

Отсутен vampo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
  • You miss 100% of shots you never take
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1927 на: 19 Септември 2015, 12:50:33 pm »
@plimont ќе ве замолам за инфо, што е разликата во вашиот Ланди Омегас Ево од 570евра и Easy Gas Green што чинат 370евра. Не сакам да ризикувам и сакам да поставам кај вас, меѓутоа ме интересира што има предност Ланди Омегас Ево во однос на квалитет, безбедност, заштита на мотор и слично.
Фала поздрав.

Отсутен autoplin

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1928 на: 24 Септември 2015, 15:24:50 pm »
Здраво едно прашање за Фелиција и 1,3 со вграден плин Мимгас.  Зашто кога ќе олади малку моторот или целовечерно стоење не пали на плин од прва туку треба да верглам повеќе пати така (стискам и на копчето) и после ќе запали или понекогаш па ич нема да запали колку и да верглаш(можеби пресисува). Свеќици се сменети, филтер за воздух сменет буквално се е сменето, уље сменето, гаста е е штелувана, плинот е штелуван.
Чаре?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1929 на: 25 Септември 2015, 00:52:44 am »
чаре, однеси ја кај нив да видат... вака преку форум, нема да можат да ти кажат што му е на плински уред со плочка...

може да е до штелување (неправилно) може и до расплињачата да е...


а во суштина, ниедна кола не ни треба да пали на плин, туку на бензин, па после на плин да се префрли...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен dare532

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 116
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1930 на: 29 Септември 2015, 21:10:24 pm »
се работи за плин на плочка, значи мрзне вентилот( тоа што стои напред кај моторот кај што влегува и излегива цревото за довод за плин) мрзне долниот дел од тоа и цревото што излегува од него што оди до расплињачата. Што може да е проблемот

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7852
  • Плинаш!!!
Одг:
« Одговори #1931 на: 30 Септември 2015, 23:16:44 pm »
Воздух во системот за ладење, не доволно количество на антифриз, водната пумпа да не ја врти течноста за ладење. Најубаво однеси си ја на плинар колата.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1932 на: 05 Октомври 2015, 14:24:33 pm »
Тоа погоре напишаното не е паушално туку зборам од лично искуство. Астрата ми е на плин и сега брзо ми откажа еден цилиндар и кога ја прегледаја немаше компресија и два вентили беа изгорени. А знам т.е. имав слушнато дека овие коли се отпорни на плин, а исто имам слушнато дека предолго возење на повисоки обртаи може да ги оштети вентилите зато и прашав за мислење. Сега од ко ги сменив сите вентили, прашањето ми беше дали да продолжам без капалки или со нив. Позззз

Опел Астра не е возило кај кое поставуваме дозатор-капалка (освен по барање на клиентот) затоа што кај опеловите мотори таа нема да направи некоја разлика. Наша препорака е да го донесете возилото за да се направи нова калибрација на плинскиот уред во однос на оптималната смеса плин/воздух, а ако сакате може превентивно  да се вклучи split-fuel режим -односно над 4000 вртежи да се вбизгува мала количина бензин.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1933 на: 05 Октомври 2015, 14:31:25 pm »
Колку пари е електронската капалка? Мене ми кажаа дека разликата во цена со обичната е уствари пари за мењање на вентили т.е уште се скапи за вградување.

Цената на електронската капалка е 100 евра. Тоа што треба да го знаете е дека во пракса електронските капалки не се покажаа дека се подобри или попрактични од стандардните и затоа ретко се употребуваат.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1934 на: 06 Октомври 2015, 08:53:55 am »
Тоа погоре напишаното не е паушално туку зборам од лично искуство. Астрата ми е на плин и сега брзо ми откажа еден цилиндар и кога ја прегледаја немаше компресија и два вентили беа изгорени. А знам т.е. имав слушнато дека овие коли се отпорни на плин, а исто имам слушнато дека предолго возење на повисоки обртаи може да ги оштети вентилите зато и прашав за мислење. Сега од ко ги сменив сите вентили, прашањето ми беше дали да продолжам без капалки или со нив. Позззз
Капалката нема да ти помогне ако возиш на високи вртежи пошто истата функционира на принцип на вакуум а над 4500 вртежи +/- вакуум веќе нема.

Треба да ги научиш фундаменталните разлики меѓу плинот и бензинот како гориво во мотори прво. На плин моторот НЕ СМЕЕ да се оптеретува, без оглед на тоа дали моторот е осетлив или неосетлив на плин. Втора раота, многу зависи дали е добро наштелуван плинскиот компјутер, бидејќи пропорцијата меѓу плин и воздух во цилиндарот прави голема разлика во температурата на издувните гасови, што е уствари и факторот кој ги ослабува вентилите да изгорат.

На кратко сумаризирано, за во град на тој мотор не му треба капалка бидејќи не го возиш константно низ град на 4500 вртежи или повеќе.
На отворено немој да возиш со притисната папуча до крај, симни брзина подолиу и педалата притисната максимум до пола. На отворено крузање со не повеќе од 4000 вртежи, за повеќе и не ти е дозволено. И на крај, проверка на плинскиот уред и на богатството на плин при вбризгување.

Разликите во горивните својства на бензинот и плинот се реално многу мали (друг е случајот со метанот). Од таа причина, проблемот кој може да настане кај возила со чувствителни вентили (а и кај нив настанува исклучително ретко), не може да се генерализира како правило за сите возила и нема причина зашто на плин да не се оптеретуваат како и на бензин. Секако, ова се однесува на возила опремени со соодветен и исправен плински уред. А сосем друга е темата колку малолитражните возила се наменети за честа употреба со високи оптеретувања.