Еве гледам, што маки трга Даме со неговото пунто... 2 дена го вози, 5 дена го прави... само нешто му фали... па бензин многу, па свекици, па пушта уље, па турбото вака... па онака... само заебанции...
Околу пунтото јас што го правам т.е. ги оправам минатите грешки од претходните мајстори , тоа што не се вози тоа е кеиф на газдата не му се возело така а тип топ е пали вози и да го стиска и се е во ред , се чека нешто друго да се убаци под хауба и да се среди целата инсталација , дека е тежок хаос.
Моментално има 8,5:1 CR издувна грана рачно направена за турбо ККК К16-20 дечкото си го репарираше и дополнително му е појачано на лагаери и карики дизни од lancia HF integrale интеркулер рачно неправен итн. и се вози на 1-бар со снадард клипови и клипњачи.
На сликава вака стојат работиве овие се ККК турбини од лево кон десно идат вака К03 - К16 - К27 - К28
Ако се разбираш малце покеќе сам можеш да го направиш ова се разбира ако ти е прав пат ќе ти биде малце тешко но нема потреба да даваш пари по грција па дрн мрн , за една жичка да е откацена околу мотор и да не пали ти ќе треба да го носиш во грција а вака ако сам го правиш сам ќе знаеш каде ми се слабите точки и за 15-20 минути трт запали и вози
Околу мотор 2,0 турбо од фиат, ланчиа и алфа не пасува со се мејач , полу осовините се сосема други кај овие модели е со внатрешен зглоб а кај пунтово е со крстач најдобро е со неговиот мењач.