Порано имавме менувано многу коли, од кои еден дел на татко ми службени, но директорката негова не правеше никогаш проблем да се користат и за наши потреби, па многу пати сме иделе на одмор со нив, списакот е малце дугачок, али ајде вака
-Ситроен Дијана, купена неполн месец по свадбата на моите во 89та, поклон од баба ми и дедо ми
-Шкода 100, поклон од дедо ми кога падна болен, и да не се две коли дома, дијаната летнала
-Тојота карина E бордо, 1.8 GLi опрема, прва службена на татко ми, со клима, затемнети стакла, виокиче за наочари горе кај што пуштаат светла во ентериер, со 300 иљади глупости у неа, за кола од 93то годиште беше АВИОН
-карината му ја земаа, и уште истиот ден беше тоталка направена на тетово гостивар, а на татко му стигна корола, петролеј зелена, со шибер, клими, еден куп од електроники, и кај обртометарот имаше две сијалички зелено и портокалово, зеленоте беше до 3-4к обртаи(нешто ко економик) а над тие се пушташе портокаловото и значеше у стил повеќе троши а-у
-во меѓу време купена лада 1300ка за наши потреби(за мајка ми), со кафен кожен ентериер, им ја продадовме на едни роми кај Илинден касарната, со ЈЅ таблички беше, по пред некоја година ја гледав
-па следеше уште една Тојота карина, овој пат 1.6 XLi, во темно зелена варијанта, исто со затемнети стакла клима и чудо од електроники
-Во меѓу време пошта се шитна и татко ми замина во телеком, голготата со службени коли заврши, а се шитна и 1300ката, и се купи лада 1500ка, првото ауто со плин, памтам се враќавме од викендица и татко ми на угорницата кај желино до 155 км/ч дојде и рикна нешто моторот, па не шлепаа по стар пат едни пријатели,640 кф имаше таблички, може на некој штипјанец ќе му дојде позната, беше магаре од кола
-1500ката се шитна негде према штип, и тогаш купивме Опел Сенатор, 86то годиште, со мотор од мерцедес 123ка 2.0 обичен дизел, на нејзе се научив да возам во 7мо одделение, перници под гз турав, и тоа чудо не носеше на многу места без никаков проблем, со фабрички мотор идела и клима со него, али дека беше конвертиран од бензин во дизел, и немаше тогаш, ја продадовме на бивш колега на татко ми, ја зема за син му такси да врти, го гледав едно време низ Скопје, сега начув дека бил во гостивар слупан
-Додека го имавме сенаторот, ја купивме и ламјата, алфа ромео 164, воедно и моето прво возило, па тек во декември 2014та стане скроз во моја сопственост, и ја продадов
-и на крај, тропалчето, мерцедес ве210 220 цди, и ќе трае уште некоја година, додека не се решиме за апгрејд ве212, сега и моја и на татко ми, а богами и на пола фамилија, селска курва е
тууу список дугачок, времиња
П.С: сите службени исто како да беа во наша сопственост, така да сме немале проблем никогаш за ништо, дури пред куќа ги чувал татко ми, додека другите ги враќаа