Автор Тема: Каде плови бродот, со танкерот шлепери со старите возила  (Прочитано 4140 пати)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Интересен калкулатор. За мојата канта од 97-ма година, 1.6L бензин и Еуро 2 стандард е 117 евра годишно. Смешки. Исто ко тука. Се изгубив во данокот, кој ќе се замара.
« Последно менување: 14 Февруари 2014, 15:19:37 pm ARMEX »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Многу убава споредба на еден град кој немал за леб, како нас и откога почнал да има за леб:

http://kajgana.com/kolku-se-promeni-doha-vo-period-od-40-godini






http://en.wikipedia.org/wiki/Qatar
Цитат
Before the discovery of oil, the economy of the Qatari region focused on fishing and pearl hunting. Report prepared by local governors of Ottoman Empire in 1892 states that total income from pearl hunting in year of 1892 is 2,450,000 kran.[29] After the introduction of the Japanese cultured pearl onto the world market in the 1920s and 1930s, Qatar's pearling industry crashed. Oil was discovered in Qatar in 1940, in Dukhan Field.[84] The discovery of oil transformed the state's economy. Now, the country has a high standard of living. With no income tax, Qatar (along with Bahrain) is one of the countries with the lowest tax rates in the world. The unemployment rate in June 2013 was 0.1%.[85]
Qatar has the highest GDP per capita in the world as of 2012, according to the CIA World Factbook[86] and approximately 14% of households are dollar millionaires.[87] It relies heavily on foreign labor to grow its economy, to the extent that migrant workers comprise 94% of the workforce.[88] The economic growth of Qatar has been almost exclusively based on its petroleum and natural gas industries, which began in 1940.[89] Qatar is the leading exporter of liquefied natural gas.[42] In 2012, it was estimated that Qatar would invest over $120 billion in the energy sector in the next ten years.[90] The country is a member state of OPEC, having joined the organisation in 1961.[91]
In 2012, Qatar retained its title of richest country in the world (according to per capita income) for the third time in a row, having first overtaken Luxembourg in 2010. According to the study published by the Washington based Institute of International Finance, Qatar's per capita GDP at purchasing power parity (PPP) was $106,000 (QR387,000) in 2012, helping the country retain its ranking as the world's wealthiest nation. Luxembourg came a distant second with nearly $80,000 and Singapore third with per capita income of about $61,000. The research put Qatar's GDP at $182bn in 2012 and said it had climbed to an all-time high due to soaring gas exports and high oil prices. Its population stood at 1.8 million in 2012. The same study published that Qatar Investment Authority (QIA), with assets of $115bn, was ranked 12th among the richest sovereign wealth funds in the world.[92]

Koга немале за леб не ги бивало, чим дошле вагоните полни пари - одма почнало да ги бива за се.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1089
Каде плови танкерот со половни возила се знае накај Македонија (Балкан)...пресек на просечен Македонски купувач да има круг знак...и мин 3000цц дизел...демек многу возам на отворено....а реално не врви ни 10.000км годишно.....

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Иначе колку нема врска сиот овој муабет, дури трагикомично е.

Колите биле главен загадувач ...мај есс..

Значи овде во Австралија, ОГРОМЕН процент на возила се пред 2000-та година...ЗНАЧИ ОГРОМЕН! Не можам да кажам во бројки ама сигурно е 40-50% минимум. Имаат чист воздух и лето и зима.

Ако се сеќавам добро (и живеев долго време Скопје) воздухот од секогаш бил проблем во Скопје, но откако се исклучија масовно луѓето од Топлификација и се префрлија на дрва (читај све живо и диво), настана оваа ситуација.

Возилата во Скопје се и лето и зима. Не може во лето да биде воздухот подобар отколку во зима кога го имате истото количество на сообраќај во градот. Нешто друго допринесува за толку голем драстичен пад на квалитетот на воздухот, а тоа се домаќинствата.

Во Австралија сето тоа си е решено со Г-А-С-И-Ф-И-К-А-Ц-И-Ј-А!

Дома само сијалиците, телевизирот, климата и компјутерот ви е врзан на струја. Се друго, бојлер, рерна, дури некои и топлата вода за машината за перење користат гас.

Второ, произведената електрична енергија со помош на соларни панели им се исплаќа, се осеќа на домашниот буџет, со што ги стимулираат луѓето уште помалку да бидат зависни од струјата и таа да се користи онаму кај што е најпотребна.

Кај нас е доволно да се поправи моментот со гасификацијата, да паднат цените на парното греење (државата да укине дел од акцизите за мазутот/гасот) и да го реши и социјалниот и еколошкиот проблем.