не треба да пушта. извади го целиот штраф, т.е. отвори го до крај. внимавај при тоа на крајот ке излезе еден федер. начелно многу е прост вентилов. ке му звртиш на навојот неколку круга од оној тефлонот за водовод што е и крај на проблемот. од таков вентил може да се појави нерамномерно работење.
малку појаснување.
на вентилот има вакум а не притисок. кога ке подесиш колку треба да работи, ако почне да ти влече воздух низ вентилот или било каде, моторот почиња да не работи правилно. за да го надокнадиш тој момент, треба да пушташ повеке и повеке плин се додека не се анулира моментот на влечење фалш ваздух со доволно голема смеса на гориво. поради тоа појачување со плин, возилото ке почне да троши повеке гориво колата кое знае да иде и до 30-40% од нормалното. ете ти го проблемот за зголемената потрошња...
значи, тури тефлон трака како што ти реков. ако немаш можеш и да замоташ по неколку круга конец низ навојот и тоа ке те спаси. провери убаво да не е пукнато телото...
јас се извинувам што не дојдов да ти го наштеловам плинот ама заглавив во гужви. а баш сакам да дојдам и да го видам возилото и да ти го штелнам.