Автор Тема: SKODA YETI 1.2 TSI  (Прочитано 16809 пати)

Отсутен DOG SECURITY

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 530
  • CAR AUDIO SPECIALISTS
    • www.dogsecurity.mk
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #30 на: 17 Септември 2011, 19:28:14 pm »
За мои потреби е сосема солидна...180 е крајна брзина.Јас сум задоволен од колата сега за сега,а се надевам и понатака...Низ град има одлична динамика...што друго да кажам...
Потрошња ?? знам дека за ТСИ нема плински ситеми , па бензин колку троши ?
[/qu



од 8 до 9 литра се движи потрошњата со нормално возење.
www.dogsecurity.mk
Ул.Борис Трајковски бр.132
02/2461-110
070/380-242
078/402-204
www.facebook.com/dogs.mk
contact@dogsecurity.mk

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #31 на: 17 Септември 2011, 21:02:46 pm »
poise od tvoeto bmw sigurno :D...se salam, nemozam da garantiram

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #32 на: 17 Септември 2011, 21:17:18 pm »
poise od tvoeto bmw sigurno :D...se salam, nemozam da garantiram
Потрошња да повеќе троши кај мене , само на плин не му ја мислам . Бензин со нормална вожња 10 - 11 ми троши ама е 2000cm 150кс и 6 клипчиња . ;D

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #33 на: 21 Септември 2011, 14:31:09 pm »
Добив информација дека во полска  е  направен и веќе се монтира во полска и чешка плински уред за ТСИ,кој што ќе си работи најнормално на сите 4 дизни на плин ,а бензинската пумпа ќе останува да работи за да не прегори така што ќе го врти бензинот преку вишок у резервар и на самите црева што водат према дизна ќе се монтира нешто како Y  разделник -на двата краја на Y ќе има електро вентили за да пропуштаат бензин или плин и дека одлично работел.Дали имате информација и мислење за овој уред ,евентуално постручно да подобјасните како работи  и тн...

DOG, извини, не снема подолго време поради годишните одмори, во секој случај, јас ќе одговорев на поставеното прашање и покрај тоа што бев презафатен, доколку имав конкретен одговор.

Имам слушнато за опцијата за плински уред кој ги користи бензинските инјектори за вбризгување на плин во моторот, меѓутоа, не сум сигурен дека масовно се вградуваат во возила, и колку се сигурни, од аспект на исправна работа на моторот. Тој тип на плински уред, во групацијата ,,Landi Renzo" ,  сеуште е во фаза на испитување.
Плимонт не е обврзан према ,,Landi renzo", да мора да вградува единствено производи од гамата на ланди рензо, моментално тие се најсигурен и најголем глобален производител во сверата на автогасот, меѓутоа доколку некоја сериозна компанија како,,BRC" или ,,PRINS" пласира на пазарот плински уред кој ги користи бензинските инјектори, плимонт ќе го набави.

Поздрав

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #34 на: 21 Септември 2011, 14:34:48 pm »
Поздрав и до колегите од Dog Security,  и до останатите форумаши.

Значи, генерално, Гојдо е во право, кога ќе работи на плински погон возилото ќе троши приближно  25% бензин и 75% плин, поточно заради ладењето на бензиските инјектори, секој бензиски инјектор повремено мора да се активира. Овој начин на работа на возилото, во автогасната литература, се нарекува ,,split fuel strategy” (погледни линкот: http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/126 ), поточно, плинскиот ECU (компјутер), дозволува во одредени секвенци, отварање на бензинските инјектори, иако возилото се движи на плински погон.

Од сите возила со FSI и TSI мотор, токму за Јети 1.2 имаше најголем интерес.
Меѓутоа заради фактите дека цената на уредот е над 1000 евра, покрај плин има и висока потрошувачка и на бензин, и дека постои шанса да изгори бензиски инјектор (кои знаат да горат и без вграден плински уред), мислам дека границата на исплатливост на плинскиот уред кај FSI моторите е доста кревка.

Друг проблем е што за секој тип на ФСИ и ТСИ мотор се нарачува посебен уред, према кодот на моторот, така да и самата набавка оди доста тешко, понатаму, и набавката на резервни делови.

Тоа се причините зашто досега не сме почнале да ги работиме уреди за FSI и TSI мотори, иако сме присуствувале на предавања од страна на инжинерите на ,,Landi Renzo”, каде и се вгради уред во Passat 1.6 FSI.

DOG SECURITY, доколку си расположен да ја возиш Шкодата на плин, можам да ти
пратам на П.П. колку е набавна цена, и доколку се одлучиш, ќе го вградиме уредот по таа  цена.

Голфовите 5-ки и 6-ки кои се возат низ градот сe со 1.4 МПИ мотор, не се со FSI
и TSI мотори.

Во продолжение, ќе постирам неколку слики, како би изгледал плински уред на Шкода 1.2 :

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)










За оваа опција, ќе ти испратам порака за некој минут на ПП. доколку ти се види интересна.. ќе се договориме ;)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #35 на: 21 Септември 2011, 16:37:15 pm »
Добив информација дека во полска  е  направен и веќе се монтира во полска и чешка плински уред за ТСИ,кој што ќе си работи најнормално на сите 4 дизни на плин ,а бензинската пумпа ќе останува да работи за да не прегори така што ќе го врти бензинот преку вишок у резервар и на самите црева што водат према дизна ќе се монтира нешто како Y  разделник -на двата краја на Y ќе има електро вентили за да пропуштаат бензин или плин и дека одлично работел.Дали имате информација и мислење за овој уред ,евентуално постручно да подобјасните како работи  и тн...

DOG, извини, не снема подолго време поради годишните одмори, во секој случај, јас ќе одговорев на поставеното прашање и покрај тоа што бев презафатен, доколку имав конкретен одговор.

Имам слушнато за опцијата за плински уред кој ги користи бензинските инјектори за вбризгување на плин во моторот, меѓутоа, не сум сигурен дека масовно се вградуваат во возила, и колку се сигурни, од аспект на исправна работа на моторот. Тој тип на плински уред, во групацијата ,,Landi Renzo" ,  сеуште е во фаза на испитување.
Плимонт не е обврзан према ,,Landi renzo", да мора да вградува единствено производи од гамата на ланди рензо, моментално тие се најсигурен и најголем глобален производител во сверата на автогасот, меѓутоа доколку некоја сериозна компанија како,,BRC" или ,,PRINS" пласира на пазарот плински уред кој ги користи бензинските инјектори, плимонт ќе го набави.

Поздрав
Дечки таков систем постои http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html
мислам дека имам и пдф некое со повеќе за него ако ве интересира да го барам? И имам и некоја информација дека има едно возило кое прошло на машински атест баш со ваков систем.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: SKODA YETI 1.2 TSI
« Одговори #36 на: 22 Септември 2011, 12:15:15 pm »
Добив информација дека во полска  е  направен и веќе се монтира во полска и чешка плински уред за ТСИ,кој што ќе си работи најнормално на сите 4 дизни на плин ,а бензинската пумпа ќе останува да работи за да не прегори така што ќе го врти бензинот преку вишок у резервар и на самите црева што водат према дизна ќе се монтира нешто како Y  разделник -на двата краја на Y ќе има електро вентили за да пропуштаат бензин или плин и дека одлично работел.Дали имате информација и мислење за овој уред ,евентуално постручно да подобјасните како работи  и тн...

DOG, извини, не снема подолго време поради годишните одмори, во секој случај, јас ќе одговорев на поставеното прашање и покрај тоа што бев презафатен, доколку имав конкретен одговор.

Имам слушнато за опцијата за плински уред кој ги користи бензинските инјектори за вбризгување на плин во моторот, меѓутоа, не сум сигурен дека масовно се вградуваат во возила, и колку се сигурни, од аспект на исправна работа на моторот. Тој тип на плински уред, во групацијата ,,Landi Renzo" ,  сеуште е во фаза на испитување.
Плимонт не е обврзан према ,,Landi renzo", да мора да вградува единствено производи од гамата на ланди рензо, моментално тие се најсигурен и најголем глобален производител во сверата на автогасот, меѓутоа доколку некоја сериозна компанија како,,BRC" или ,,PRINS" пласира на пазарот плински уред кој ги користи бензинските инјектори, плимонт ќе го набави.

Поздрав
Дечки таков систем постои http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html
мислам дека имам и пдф некое со повеќе за него ако ве интересира да го барам? И имам и некоја информација дека има едно возило кое прошло на машински атест баш со ваков систем.

Одличен уред од одличен производител, за жал, мислам дека за шкода 1.2Т, ,,Prins" нема  уред. Кај моторите со коморно вбризгување во кои спаѓа и шкодата на DOG, плинските уреди не се универзални како кај плинските уреди предвидени за моторите со предкоморно вбризгување на гориво, туку , за секој тип на мотор се произведува специјален кит на плински уред.
На машински нема поминато таков уред, меѓутоа проблемот не е во а-тестот, и монтирањето.
Ќе повторам, одличен тип на уред, произведен од сериозна фирма, останува, да се вградат неколку уреди за да се процени, дали процентот на евентуални проблеми ќе ја надмине границата која несмееме да си ја дозволиме.