Автор Тема: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999  (Прочитано 3752 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #15 на: 23 Септември 2013, 17:56:24 pm »
Кој ќе го напои тој ѕвер..?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #16 на: 23 Септември 2013, 17:58:16 pm »
17 градска по каталог.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #17 на: 23 Септември 2013, 18:02:44 pm »
Не е многу релевантно, ама читни си :

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/vauxhall/omega-1994/

За моторот, прашај го Мечето и уште по некој од BMW гардата.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #18 на: 23 Септември 2013, 19:48:33 pm »
Се што може да се добие како инфо е корисно.

Благодарам.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #19 на: 25 Септември 2013, 18:52:57 pm »
Апдејт и клуч, на крај.

Видена е колата, конечно. Резултатот - гроб.

Подвозјето не беше гнило воопшто, колата не беше удирана, фалеше тук-таму некоја лајсничка, откачена, ама тоа не бее воопшто страшно. Каросериски беше бомбона, за 19-годишна кола. Само полирање ќе беше доволно. Видов само две-три гребанички, мали.

Проблемот беше предницата и моторот.

За менување - некои два буфери на мотор, два амотризери со спирали и лагери, манжетни, летва.. Тропаше ненормално. Беше безобразно спуштена, баш онака - као за Дени.

Гумите беа опинци, сите четири. И задните амортизери не беа сјајни, ама можеа да се стрпат, евентуално некои 2-3 месеци.

Моторот - тешко палеше, онака, треба да го задржиш клучот за да запали. Течеше масло од сите страни, и многу големи вибрации ствараше.

Внатре - нормално, некое пластиче пукнато, скршено.. Нечиста, пушач - сопственик.. Ама, тоа се решаваше.

Однесена на сервис, за преглед, и првичната дијагноза беше уште 500-600 евра за да се доведе колата во некоја возна состојба.

Колата чинеше 600 евра, регистрирана до 28-ми мај 2014-та, со зелен картон.

Се ова можев да го проголтам. Ама, сељакот што ја продаваше, стигна со дрифт во кривина, кога се најдовме, а кога заминувавме - демонстрираше забрзување од 0-100 km/h.

А бе, ја продаваш, стрпи се тој пола саат, саат..

Ништо од возилото.

Може клуч.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Информации за Opel Omega B 2.5 TD, модел 1993-1999
« Одговори #20 на: 25 Септември 2013, 19:02:25 pm »
ова беше за очекување .... колку пари толку музика :D