Автор Тема: AUDI A4 B5 1.9TDI 1Z Кодови на климатроник и дијагностика  (Прочитано 1339 пати)

Отсутен BorceBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Прочитав негде по нет дека можи да се направи дијагностика преку кодовите на климатроникот има ли некој некоја информација околу тоа ако има нека сподели искуство.
Кај мене климатроникот е со 74 кодови но не знам кој код што покажува.
Имам проблем со компресорот не вклучува, во сервис за клими ми велат дека не доаѓа напон на компресорот за вклучување може ли некој да ми помогне како да го решам проблемот
 
 Поздрав и секое добро
« Последно менување: 03 Јули 2013, 17:05:15 pm BorceBt »

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Ќе одиш на дијагностика и така ќе го решиш проблемот ;)

Отсутен BorceBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Фала пријателе за одговорот,
суштината на прашањето е друго, за таква дијагностика знам
Побарав ако некој знае да ги сподели кодовите

Отсутен nevian

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
Прочитав негде по нет дека можи да се направи дијагностика преку кодовите на климатроникот има ли некој некоја информација околу тоа ако има нека сподели искуство.
Кај мене климатроникот е со 74 кодови но не знам кој код што покажува.
Имам проблем со компресорот не вклучува, во сервис за клими ми велат дека не доаѓа напон на компресорот за вклучување може ли некој да ми помогне како да го решам проблемот
 
 Поздрав и секое добро

Ако нема фреон не вклучува компресорот,јас би почнал со тоа.
"Its one thing to understand how to bolt aftermarket parts to your car. Its another thing entirely to understand how they all work together."

Отсутен BorceBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Бев во сервис за полнење клими и таму ми рекоја дека има фреон ама не вклучувал компресорот оти не доаѓало напон на спојката за вклучување и ми рекоја оди батај чаре на друго место.

Отсутен nevian

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
На компресорот треба да има еден џек со жици обично се две, тука може да се провери дали е до компресорот или до инсталација со тестирање директно на 12 волти.  Друго поедноставно е да си провериш осигурачи и рељина. Ако не е ниедно од овие останува инсталацијата.
"Its one thing to understand how to bolt aftermarket parts to your car. Its another thing entirely to understand how they all work together."