Фала ви на сите за одговорите и за помошта. Овој во Ѓорче ми е во комшии па ќе го посетам деновиве да видам што нуди.
Ова со 70% подобра вожња може да е само за по нашиве дупки, на убав пат (автопат) претпоставувам дека е обратно. Лани ја возев 307-цата по најубавиот пат до сега што сум го возел (Едеса-Одос) кога идеш од обиколница во Солун накај Аспровалта, може да се кладам дека 306-ката не е подобра на таков пат од 307-цата
Со оглед на тоа дека го имам SW, спиеше колата на 160 km/h, ништо не се осеќаше, како да лебди. А по нашиве патишта се согласувам дека 307 не се снаоѓа добро, дека не ги бива патиштата не за друго
Можам да замислам па како е да возиш 307-ца во Франција и Германија
Гумите се стандард за 307 SW, по спецификација 205/55/R16. Мерењата на амортизерите се направени во ПСС, во Зајчев Рид, еве ја машината како изгледа
http://www.youtube.com/watch?v=jzfPtntxMMs, таму ми кажаа дека под вредност 0.17 треба да се размислува за менување. На видеово гледам во проценти е наместена да мери машината, овие од ПСС изгледа незнаат да ја наместат
Од тоа што јас го проучив од еден pdf за машината 0.3 значи 100%. Тоа значи дека предните амортизери се околу 70% груба математика.
Smichka од кај ги најде германските стабилизатори?