Автор Тема: Опел и „затегачи“ на ланец  (Прочитано 1634 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Опел и „затегачи“ на ланец
« на: 20 Мај 2013, 19:11:38 pm »
Кај опеливе (корса и други) кај ланецот има пластики кои го затегаат. Е сега кај еден познаник му се растресува ланецот на секои 15.000км. Колку време би требало да трае комплет затегачи кај овие мотори? Демек, познат проблем било му рекле (рекла-казала).

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #1 на: 20 Мај 2013, 19:16:01 pm »
тие се клизачи,иначе затегачот е хидрауличен и има федер колку да го држи ланецот дур не добие притисок од уљето па да го затегне,оргинал затегач и клизачи тераат доста километри,а има и доста чкарт афтермаркет што откажуваат после одреден број километри,исто така и уљето е битно кај овие мотори

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #2 на: 20 Мај 2013, 19:29:56 pm »
Кај мене затегачот издржа 50 000 км, а пред тоа колку имал возено незнам. Лани го променивме летото, половен ставивме, еве тера, имаме околу 8 000 км поминато од лани летото кога го сменивме. Иначе и кај мене е ист, хидрауличен, на притисок на уље затега.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #3 на: 20 Мај 2013, 20:15:47 pm »
Според Honest John за Корца Ц :
Recalls
...
w/e 6/1/2002: Recall announced in Germany for 1.7di and 1.7dti due to a battery cable fault. May 2006 recall to check timing chains of 1.0 litre, 1.2 and 1.4 Twinport engines. Failures thought to be due to dirty oil from 20,000 mile oil changes.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #4 на: 20 Мај 2013, 23:04:30 pm »
кога имавме корса б,1.0,го прашував мајсторот што ми ја поправаше(додуша па и немаше некои кварови),викаше дека тераат и 300К со ланче додека дојде време за мењање.оваа имаше 160К кога ја продадовме,немав приметено да тропа,си работеше ко саатче.а сега кога барав кола за девојка ми,се јавив и за корса ц,имаше 105К наводно,ама сменето било ланчето?!?!?!или имала преку 300К

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #5 на: 21 Мај 2013, 00:09:58 am »
Според Honest John за Корца Ц :
Recalls
...
w/e 6/1/2002: Recall announced in Germany for 1.7di and 1.7dti due to a battery cable fault. May 2006 recall to check timing chains of 1.0 litre, 1.2 and 1.4 Twinport engines. Failures thought to be due to dirty oil from 20,000 mile oil changes.
Ха и јас нешто слично пронајдов. Сугестија да се менува масло ПРЕД 10.000 или ПРЕД 1 година. Тоа е тоа.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #6 на: 21 Мај 2013, 00:13:47 am »
само квалитетно масло и редовно мењавање,ние сме имале случак со корса 1.0 да зариба издувната брегаста од недоволно подмачкување од неквалитетно уље без стандарди за тој мотор,па направи голема беша во моторот го рипна ланчето и партал вентилите така да само квалитетно уље е спас за овие мотори и никако GM уље

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Опел и „затегачи“ на ланец
« Одговори #7 на: 21 Мај 2013, 23:21:06 pm »
GM ULJE NIKAKO TEZOK SKART E KAJ NAS