Автор Тема: Тојота Аурис - Средување на недостатоци  (Прочитано 3391 пати)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1840
Благодарение на нашите прекрасни патишта, и низ град а и автопати, колава почна да тропка и да крцка, скоро никој кој се вози во неа не ги приметува тие звуци, но јас ги слушам и ме нервираат.
Денес почнав нешто да пробувам, и ова е само почеток и проба, на крај се ке биде профи изработено од моја страна (барем се надевам).

Шалтаблата дури и на мали дупки и нерамен пат крцка веќе подолго време, најдов од каде доаѓа звукот и кога ќе притиснев таму со рака, престануваше.
Денес се тоа залепено и пополнето онака фуш, колку да видам дали тропкањето е само од површината или негде под шалтаблата.
Еве и слики колку грдо изгледа сега, ама ќе средам, битно не крцка негде под шалтаблата туку крцкаат споевите горе.





Кога ќе имам време, ќе ја извадам пластиката од столбот (ако знае некој како не е лошо да помогне со слика некоја барем), а ако неможам сам, ќе барам некој кој тоа ќе може да го направи. После тоа мислам дека лесно ке излезе и делчето од шалтаблата под малото прозорче, а и да не излезе ќе имам добар пристап да обложам внатрешно каде има допир пластика со пластика, и ништо нема да се гледа.

Исто така, немам слика, ама се е обложено со дуплофанов во делот од кај моторот, пластиките што доаѓаат под шофершајбната, расклопив се и таму е убаво скоцкано, и ништо не се гледа (скоро цел ден тоа го правев па немав време за да посветам на делот внатре и затоа е вакво само прилепено)

Друго денес сработено.
Конешно после неколку месеци, залепено новото огледало/ретровизор. Банзаи ми го нарача стварно одамна, и се денес утре, никако да се среди, ама денес му дојде редот, старото некој го имаше бапнато и пукнато на паркинг. Денес заменето со ново.



Ауристо во гепек под полицата има пластика за ставање на разни дрангалашки за да не се тркалаат по гепек, и таму е пластика на пластика, и таа на дупки тропкаше, денес ставено од дуплофанов и таму и сега е топ, никаков звук нема од позади. Инаку и оваа лента ќе ја заменам, бидејќи е двострано леплива, ќе купам еднострано леплив и ќе ја сменам, битно ми беше дали со една смешно тенка лента ќе се изгуби тропкањето, и се изгуби.



На оваа (^^горнава) слика се гледа и копчето на кое се гасат сензорите, и кое е на многу глупаво место ставено, бидејќи при ставање на ствари, два пати ги имам изгасено без да приметам. А некогаш стварно се ослонувам на нив при паркирање.




И денес најмногу бев изненаден од пропустот кој го направиле во фабрика, значи откако е купена колава јас знам дека нема сијаличка во гепек, а на неколку пати ми преитребало. Пред некој ден ми прегоре сијаличката за стоп светло и при менување приметив вишок кабел кој штрчеше, а денес дури видов дека има и сијаличка, замислете од фабрика заборавиле да ја поврзат сијаличката, и јас 5 години знам дека Аурисот нема сијаличка во гепек. Не дека беше некоја работа нели само да ја уштекам, ама и тоа го средив / пронајдов денес.
Пет години не приметв дека има сијаличка, или можеби бев помирен со фактот дека нема, па не се ни трудев да најдам. А и Аурисов никогаш не е ни товаран нешто многу па да сум се мотал околу гепекот, Бидејќи Опелот е кола за на пат, па затоа и ми има промакнато сијаличкава.



Исто така регистарската табличка веќе не тропа при отварање и затврање на гепек, и таму ставив дуплофан.

Наредно, и се надевам во скоро време ќе гледам да средам внатре, да не биде вака грубо како што изгледа сега, мада после сликањево малку е потсредено, ама пак е многу грубо и грдо.

Заборавив да сликам при обложување на пластиките од страната на моторот и под шофершајбната ама јеби га.
Нареден пат се убаво ќе документирам.

Само си ветувам сам на себе дека нема да помине многу време, бидејќи ако не средам во наредни месец дена после којзнае колку ќе помине додека да дојде ред на вакви работи.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #1 на: 27 Април 2013, 23:48:59 pm »
полека полека ќе биде,иначе тоа крцкањето проклета работа е,колку поише се замараш толку поише ти тропка :)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1840
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #2 на: 28 Април 2013, 23:35:15 pm »
Денес не мислев да се мотам околу колата, ама немав попаметна работа и не ми се седеше па средив дел од работите кој ми сметаа.

Најпрво шалтаблата, ја средив делумно, ништо не извадив, затао и нема слики, ама рацеве ми паднаа, со еден куп мали помагала, поткревав дел од шалтаблата, и ставав усукани дуплофан парчиња, многу многу сум задоволен како излезе, ништо не се гледа а богами ни слуша, останаа само делчињата околу стубот, шофершајбната и малото прозорче, ама ќе биде и тоа.
Еве и слика како изгледа сега:



Мислев да продолжам со шалтаблата, ама бидејќи веќе не крцкаше, а знам дека не ми треба многу време да средам што остана за средување, се префрлив на средишната конзола, односно делот меѓу возачот и совозачот.
Таа на Аурис е висока, и не крцкаше на дупки, ама ако ја допреш со нога, а често се допира, крцкаше, си земав алатките и почнав:



Почнав од доле нагоре, така е наредена конзолата.



Мењачот и не требаше, ама пристапот е многу полесен кога е извадена кожата од мењачот.



После почнав да вадам.



Тука малку заглавив, и се помачив, бидејќи еден дел незнаев како да откачам за цело горно парче од конзолата го извадам, ама со малку мачење и акробатски движења на рацете и помошни алатки од типот на дрвца, шишенца од пола литар итн, успеав да излепам таму каде што мислев дека треба.









Еве како изгледаше на крај, крцкањето се намали стварно многу, и многу сум задоволен од резултатот,таму каде што пополнив не крцка, НО сеуште крцка од долниот дел на средната конзола, ама тоа ако си онака дибек, со сила да стискаш и да сакаш да крцне.
А ќе го средам и тоа, само за тоа ќе ми треба цел ден, бидејќи се ќе треба да расклопам.

После ова колата си го доби заслужениот третман, онака мерачки си ја исправ, пред да одма да пробам што сум направил.



Наредна мисија ми е да ја средам шалтаблата, да не се гледаат лентине, да биде се убаво и фино.
Инаку за мене има огромна промена, претходно ја мрзев и ме нервираше колава, баш поради овие крцкања, а сега ја осеќам како нова, многу сум задоволен, до пред малку си ја возев натаму - наваму, онака насмеан и задоволен, со изгасена музика, ништо не се слуша сега ни да тропне ни да крцне (освен прозорот малку кога е отворен), 50 км свртев за безвезе, гајле ми е, тоа беа најсреќните 50км во Тојотава.

ОСТВАРУВАМЕ !!!

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #3 на: 28 Април 2013, 23:40:20 pm »
Сијаличката во гепек ми се деси и мене и сега после 10 години колава првпат има светло во гепек, незнам зошто ја става а не ја приклучува фабриката ама тоа ти е а ја се утепав од пцуење еба*е колата што навечер неможеш гепек да натовариш...

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #4 на: 28 Април 2013, 23:50:14 pm »
TOYOTA AURIS SE SAKA SO DELA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #5 на: 29 Април 2013, 00:33:42 am »
neli samo opel astra clasic skart izvedba krckase?



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #6 на: 29 Април 2013, 00:36:25 am »
 И Mercedes S350

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #7 на: 29 Април 2013, 00:48:15 am »
neli samo opel astra clasic skart izvedba krckase?




до луѓето е,мене на пример не ми сметаат пластиките што крцкат,освен во некој екстремни случаеви каде што стварно се слуша звук

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #8 на: 29 Април 2013, 01:19:24 am »
Jaka tema ! Bravo ! Ama sekoja cest na zivcite sto gi imas da zemes da vadis plastiki. Gadna rabota e. Ne e loso i vnatresnte kabli da si zavitkas vo sunger i da gi stegnes so svinski opaski. (Ako vadis salt tabla).


Отсутен tdejan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Тојота Аурис - Средување на недостатоци
« Одговори #10 на: 13 Мај 2013, 08:54:13 am »
kalimero постот ти е закон, thumbs up.
јас имам нова љепо антара, и вервај кај сите коли се дешава крцкањето.
можем да ти препорачам за некои од местата кај шо не можиш со дуплофан да поминиш, да пробаш со силиконски спреј? Малце е зафркнато после дури да го исчистиш вишокот шо ќе испрска ама помага вервај. исто и на местата околу мењачот и сл, ако пак се појави, можиш и да пробаш со оние лепливите сунгерчина шо се продават за лепење одоздола на столици/мебел да не чкрипат. Јас со такви парченца го поминав делот околу мењачот и држачот за рака и помага.
поздрав