Да го претставам моето магаренце.Од овај тип на возила мислам дека е прво на форумов и дека вреди да се претстави.Типично комунистички производ со еден куп мани но и многу позитивни критики.Прецизност на изработка никаква но за намената за која е наменет е спејс шатл.Моторот нема некои сјајни карактеристики но си ја брка работата т.е. нема никогаш изневерено.Вон теренски е употребен и заслужува респект т.е. добро се носеше со лада нива на некои места каде незамисливо е да помине нормално возило.
Податоците се од интернет но мислам дека 19 до стотка треба да е барем 29 или 39.
1600 CB R4 1.6 liter (1598 cc) OHV Weber carburettor type 34S2C 16/100
87 hp (64 kW ) at 5200 rev / min 132 N • m at 3800 r / min 19.0 s 130 km / h
Standard L4770 mm W1650 mm H1465 mm
Троши бензин колку сака а плин колку ке туриш.Носи колку што сакаш или по мои проценки окулу тон
Неодамна реставриран комплетно (штета што не го сликав процесот на преродба) после поминати фабрички 120-130000.На него е сменато од потрошен и др.материјал буквално се.Моторот генерално среден.