Колата оти е комбеста (и има висок таван) го мерат од подот до таванот. Од друга страна и АДАЦ вика дека е поголем од Гољф спортсван. Според нив е 360 литри.
Потрошувачката е исто мерена од АДАЦ во нивниот циклус (30-30-30 град-магистрален-аутобан) и ја даваат околу 6-7л на 100км.
Со резервоарот имаш домет од 400км-500км. Дали и толку.
Тоа со ладен мотор е сериозен проблем (реално). Особено со нивната изведба со палење мотор/маслена пумпа/подмачкување. Кај тојота тоа е феноменално изведено. Маслената пумпа е закачена дирекно на радалица, а електромоторот број 1 го пали моторот со 1000-1500 вртежи и во момент на палењето самата маслена пумпа врти со 1000-1500 вртежи. Кај европските мотори тоа е изведено или со ребраст/ланче/запчаник.
Друга работа кај хибриди/хибриди на полнење.
Јас на пример забележувам зимава дека кога возам многу на отворено и користам регенерација речиси никогаш не кочам со кочници. Со тек на време р'ѓосуваат онака сериозно и стругаат на неубаво.
Кај плуг-ин тоа ќе биде уште поизразено поради поголема батерија и посилна регенерација отколку кај мене. Таму претпоставувам дисковите/плочките ќе страдаат уште повеќе од р'ѓа и некористење.