ајде упатени во фордови. маријанСК посебно ти, 2 комада имаш...
форд ескорд 1.6И 16 вентилски.
кај да барам нај евтино:
-ребраст каиш
-гумици за вентили (16 комада)
-дихтунг за капакот на брегастите.. ваљда 2 комада
почнав да се чудам зашто фордот ми троши уље. му меревме компресија, топ е ама уљето си оди и тоа низ ауспух директ... денес онака ми текна, сменив свекици, и го оставив да работи во место додека да вклучи перка. го извадив сензорот што го користам за мерење на температури за парно и радијатори и мерам на хладњак, горе на влез кај што влага цревото до термостат точно на термопрекидачот цревото, температура од 125 степени кога вклучува перката. и вака е бог знае од кога, можда 50.000 а можда и повеке има пројдено на овој начин. среќа, велам стварно среќа што има чист 100% антифриз во него, па не проврел до сега иначе ке ојдеше и глава и вентили и се... вака проаѓам само со гумици на вентили и ребраст каиш и секако нов дихтунг на капак.
стрелката за температура покажуваше цело време на 1 милиметар над буквата N, а полето е како што знаат фордаџиите NORM. над норм е во црвено. си викам јеби га, стар мерач, не покажува добро, се заебал, иако на другиот форд што го имам перката се вклучува меѓу N и О на средина а се гаси на R. и така... темро прекидаш од застава, пали на 92, гаси на 87, го сменив, и сега е исто како и на другиот... ама, проблемот е тука... ја отворив на брегасти, ги симнав брегастите и гумиците на вентили не се баш ГУМИЦИ туку ептен станале ПЛАСТИКИЦИ... на 2 вентила ги немаш по едно половинче... му се јавив на тој што го купив од него и тој ми вика: ПА ТАКА Е БЕ ДРУЖЕ ОДАМНА ТАКА ПОКАЖУВА ОН... СЕ ЗАЕБА ПРЕД ЕДНО 7-8 ГОДИНИ ПОКАЖУВАЧОТ.... брееееееј што муабет ми кажа... среќа па и типот работи со производство на антифриз и увек имал антифриз во колите и тоа чист.
а јас колава за жена ми ја купив и она нормално појма нема... јас слабо ја возев... и наместив плин, ја пробав неколку пати и толку... ах беља работа... кога ке дадеш кола на женско да вози, само педалите знае кај се... не знае дури ни кај се става гориво...
значи овие 3 работи... и според фордаџииве, коа уље е нај добро за фордов.. знам дека сега ке почнат бесмислени одговори од другите, јас имам сменето многу коли ама другиот форд ми е дизел и не се замарам многу со него, пошто го има нај јакиот мотор 1.8 д нај обичниот... се знае, нај евтиното уље за дизел и топ си е...
значи да пофторам по вака ОБИЛНИОВ муабет (морав да си кажам маката на некој што ке ме разбере а кој е подобар во тоа од еден цел форум автомобилџии)
-ребраст каиш
-гумици за вентили
-дихтунг за капаче на брегасти
-уље
-филтер
па може и понатака, ке ми треба:
-зглобови
-чаури за виљушка
-совет некој....
поздрав
п.с. макуни не ми го спомињајте а и лпр... ако има поевтино од нив тоа барам...