Автор Тема: Модификации на Swift  (Прочитано 21383 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Модификации на Swift
« Одговори #15 на: 18 Април 2011, 11:53:57 am »
Слаби се тие моторчиња. До кај 100кс, така? А треба барем 180-190? Едино што добиваш е погон позади. А сега ми текнааа нешто, смее на трки да се пријавиш со ротарен мотор!? Рецимо мазда РХ8 ванкел може да вози во категорија под 1400 кубици?

1000 кубика од кавасаки, од хонда зборам за инџекшан моторите се по 180-200 кс :) а ги има веке во изобилие :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Модификации на Swift
« Одговори #16 на: 18 Април 2011, 12:12:32 pm »
Ванкелот е 1300 кубици ;D
Ја отрувме темава!!!
Ќе префрлат во нова, со наслов Тјунинг на Свифт, ваљда. Терај си ти...

Да де 1300 кубици, а смее та се трка како 1300 кубици мотор, и ако смее зошто сите не возат ванкел на трки!? 250кс од 1300 атмосферец, без некое посебно тјунирање? А моторчето го собира во доста мало количе...

И ова на рики е добро ако имаат тие 200кс со многу јако олеснето фичо...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Модификации на Swift
« Одговори #17 на: 18 Април 2011, 12:19:22 pm »
Богами тука има доста за дискусија... многу интересни идеи, фиќово е опасна работа, само како го скрши криво ми падна и пм.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Модификации на Swift
« Одговори #18 на: 18 Април 2011, 12:23:06 pm »
Tолку имаат Дени, види некаде по интернетов барај некој таков мотор ке видиш колку коња е фабрички, а иначе фичото, како фичо комплет цело е тешко околу 600 кг а олеснето, (задни седишта, тапацири,предно седиште,задни крила полесен мотор) нема да биде повеке од 500кг

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Модификации на Swift
« Одговори #19 на: 18 Април 2011, 12:30:36 pm »
Ова фичо е на адриано велаи :) првак е во италија веке 10 години во таа класа, а брат андреа вози формула еве ги :)


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #20 на: 18 Април 2011, 18:52:52 pm »
Еве за малиот (Јове) еден клип со лесна кола со преден погон

И еве нешто за муабетот на ванкел мотор во македонски шампионат:

1.6  Класификација на возила опремени со компресори,  турбополначи или
ванкел мотори

Кај мотори опремени со споменатите уреди, вкупната зафатнина на моторот се множи со коефициентот
1.7, а возилото се поставува во класа добиена со помножениот износ.
Кај ванкел моторите еквивалентната зафатнина се добива на следниот начин:
зафатнината на цилиндерот=1.5x(најголемата зафатнина на комората минус најмалата зафатнина на комората). При пресметувањето на зафатнината константата ПИ се зема со вредност 3.1416

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #21 на: 18 Април 2011, 20:08:47 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=ZbFpqgKAd_U
Еве уште еден
И да....јас не реков дека не може да се тргне со преден погон,само реков дека 4х4 е закон!!
Немој да ме сватиш погрешно.......... :-\
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #22 на: 18 Април 2011, 20:47:21 pm »
И хондава идење, ама и корсите... идење...

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #23 на: 18 Април 2011, 20:56:07 pm »
Корсата само турбашот иде другата тапа  на старт после добро е
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #24 на: 20 Април 2011, 18:27:02 pm »
Само колку за информација...

Вчера удрив една математика...

Фичо + мотор од кавасаки, хонда или сузуки од 1000 кубика (170-180 кс)... значи комплет готов производ во кој спаѓаат, кочници, амортизери, бандажи гуми,када, летва, дистенцијали, фарбање, и преправки... све комплет... значи зависи, како и кој ке ти го прави... кошта некаде помегу 1500-2000 евра... со тоа што имаш кола која има 2.9 кила на еден коњ... Додека како пример на даре фордот има грубо некаде околу 5кг на еден коњ....


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #25 на: 20 Април 2011, 21:47:32 pm »
ficoto ne e pobezbedno od kanta sirenje.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #26 на: 20 Април 2011, 22:28:46 pm »
ficoto ne e pobezbedno od kanta sirenje.

Radical sr3 е безбеден за на брдо ? -Не, ама го возат :)

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #27 на: 21 Април 2011, 00:48:05 am »
haha so ubavo mu kaza...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #28 на: 21 Април 2011, 01:19:12 am »
Radical sr3, полетува ... види на јутјуб... као летаат по 10 метри во воздух :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Модификации на Swift
« Одговори #29 на: 21 Април 2011, 01:21:46 am »
Муабетот ми беше... за 2000 евра... ке имаш драгстер ауто...  значи... од фичо ке има само (Ф) Амортизери профи, гуми профи, мотор профи, предница профи, баланштангли на сите трани... нешто слично као на велаи :) Само школка од фичо... а другото е профи....