Неќам да ми стои саатот коа има контакт него откако ќе ја изгасам да стои, над километрите. И потоа нели автоматски си се гаси екранчето. Така имам видено.
Денес Фиестицата ја освеживме малку
Одма е друго
Досега се ставаа само оригинални филтри и ништо друго, единствено неквалитетно нешто на колава што иам ставено се бришачите, единствено. Меѓутоа оваа година ја немаше таа чест да си добие оригинален филтер за воздух, јебига ќе ми извини...
Променето уље, филтер за уље и филтер за воздух во Мида.
Мотокрафт Формула Ф 5-30ка + Филтер за уље = 1850 денари.
Филтер за воздух Унифлукс= 350 денари. За неговата промена не наплатија ништо.
За полен не го сменив пошто сметам дека нема потреба засега, не мириса, дува така да може да тера уште некое време. Лани беше променет.
Исто така средена и буквата, односно ми ја залепија доле во сервис.
Извршени сите пропратни проверки, забелешка никаква.
Морам јавно да го споделам следново. Не знам дали е маана некаква или слично меѓутоа во сервис никогаш не го решија. После перење, особено на ладно време, доколку колата не се развози убаво барем неколку километри и се остави така тркалата задните знаат да заблокираат по малце. Значи и покрај тоа што не е дигната рачната. За тој шо ова го знае нема да е проблем меѓутоа може гадно да ве поебе некогаш насабајле ако ви стои надвор. Имам зборнато и со други луѓе кои имаат ваква кола ми го потврдија тоа. Доколку возилото се развози убаво немате проблем.
Прво пу пу пу да не ја урочам
Во овие 40тина илјади проблем( посериозен) никаков буквално. А и неблагодарно би било од нејзина страна да ме изневери бидејќи е одржувана како дете буквално, исто како член од фамилија. Досега не покажала некаква грешка напред. Само редовен сервис, замена на потрошен материјал како сијалички, филтри и слично. Единствено нешто што се поеба беше акумулаторот некаде на 3-тата година, одеднаш и ме остави пред супермаркет. Бидејќи откажа скроз нагло без никакви знаци претходно, ја имаше честа да се качи на шлеп служба и со поднаведната глава да се провози низ градов и да се однесе на сервис
Претпоставував дека е тоа но не бев сигурен. Излезе пробиена келија. А да, ќе заборавев уште нешто а тоа беше куќише за термостат кое пушташе од време на време антифриз и мораше да се промени лани. Не капеше туку онака лиело од време на време. Толку.
Од оние други работи што ги имам променето до сега се, свеќици некаде на 28 000, глицерин лани, вода и антифриз тоталка променет системот исто лани, акумулатор нов. Чистење на усисната клапна повремено, ради тоа што се вози претежно градска. Тоа е тоа.
Ако нешто сакам најмногу кај возилово тоа е хендлингот кој е неверојатно добар. Секоја чест. Одличен фибек на волан, директно хируршки прецизно управување!
Од возилото сум презадоволен досега, освен од некои работи што ме нервираат а тоа е лошата возачка позиција( според мене) и недоволната изолација иако не можам многу да се пожалам бидејќи ги исполнува стандардите за вакво возило. Во задниот десен ќош има мало крцкање, односно како кликање на нешто кое се слуша само понекогаш. Не можам да оценам што е. Тоа е единствено нешто, друго ништо не крцка. Ме нервираат и некои ситни каросериски оштетувања( гребка од клуч на петта врата), меѓутоа ништо сериозно и не толку битно. Ако ме прашате дали повторно би купил Фиеста ќе ви речам не од проста причина што во иднина најверојатно ќе ми треба малку поголемо возило.
Благодарам.