Ова е онаа бордо што беше?
Кон што целиш на изглед и колку сила вади моментално?
Izgledot ke pretrpi mnogu mali preprvaki, potocno kazano ke ima mnogu popravki i nema da ima potreba od nesto novo, bidejki kolata i onaka si e top, mislam deka nesto poveke ke bide preterizam veke. Plus i eden od klucnite faktori koi me nateraa da ja zemam, e toa sto veke kolata bese da receme spremna i imav nekakva osnova, znaci na kolata gi imase osnovnite raboti koi bi gi napravil koga bi spremal kola od nula, prvenstveno ima custom body kit i shaved doors(otstraneti kvaki i popolneti lajsni) koi mi bile odsekogas zelba za koja pri nejzino ostvaruvanje se gubat mnogu nervi
i moram da priznaam deka majstorot sto gi obavil limarskite raboti na kolava e stvarno majstor i mnogu mi se dopagja kako e seto toa napraveno. E sega od elektrikata nisto ne raboti, ali toa ne mi pretstavuva nikakov problem i taka veke mislam deka pola go otstraniv...
Motorot e u princip estock C20LET so zgolemen pritisok na ulje , namalena kompresija, e sea glavata e malce cepnata ali ke vidime sto ke dopridonese taa zaedno so zgolemeniot protok na vozduh niz noviot malce* pogolemiot interkuler od fabrickiot, so edna recenica moze da se kaze deka se otstraneti site mani na motorceto po iskustvoto na drugarcinjata GOCEBRZI i JAN TURBO
pozdrav do niv...
Turbinata e KKK16 osvezena da ne recam reparirana koja za prvo vreme ke si bide top dodeka da legne sve na brasnoto, a ponataka ke vidime . Za snagata nemozam da zboram bidejki motorot edvaj da ima 100 km pominato, i ne go imam izmaltretirano
, u princip cekam sve da se sredi da pocnam da ja vozam asalno i da go oslobodam boost4eto
...