Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...
Друже,на другар татко му има голф 1,9 3 тд (само тд е) со 80тина кс,незнам точно колку 1992/93та год. сервис таа кола НЕ видела. Само нафта ставаат и ништо друго И уље мењаат,и по некој филтер ако им текне. друго- ништо. еве го уште тера/ не влече,макс брзина 120км/ч, окулуи 500.000 има мислам и уште тера... не застанува. А овие нов го зарибале... абе ајде .)
пријателе,за 1.9 моторот на ВолЦваген не станува збор,односно за него знаеме дека е докажан и тоа многу,али овај 2.0ТДИ им е катастрофа и тоа е**на катастрофа.....сите коли од менување до менување на масло,трошат од 500мл - 1литар,а овај 2.0ТДИ троши многу повеќе,и затоа се случуваат тие заебанции....и ако мислиш да ми докажуваш дека ВолЦвагените се нешто вау,молимте немој
Грешка си малку за моторот, ако се погодил на некој, неодржаван итн, не треба да се извлекуваат генерални заклучоци.Кај мене доаѓаат со поминати 600000км и се уште палат како мина.Е сега што некој сака да му трае толку км, а ништо да не превзема за одржување е друга прикаска или се интервенира одкога ќе се влошат работите.Најчесто тие коли се купуваат со многу вратени км. Или дошло време пумпата да се промени после 300000км и сега мана им е тоа.Па колку сакате да издржи ?
Скоро ми дојде турбина од ено БМВ , не знам кој џип беше, скршена на осовината на 30000км.Шо треба сега да правиме прикаски од еден случај ? Прашање е дали БМВ-то навистина има 30000км.