Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 497131 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54783
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1155 на: 07 Март 2018, 13:46:59 pm »
Убав поглед во иднината која надоаѓа:

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1156 на: 21 Март 2018, 12:24:29 pm »


2,1 seconds 0-100 km/h (1.9 seconds 0-60 mph)
4,4 seconds 0-160 km/h (4.2 seconds 0-100 mph)

+400 km/h (+250 miles) Top Speed
992 km (620 miles) Highway Range
« Последно менување: 21 Март 2018, 12:34:24 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1157 на: 21 Март 2018, 14:44:10 pm »
Кларксон може комотно сега да легне и да *мре, после толку *омна јадење.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1158 на: 21 Март 2018, 14:51:14 pm »
Убав поглед во иднината која надоаѓа:

Aurisov e mn vetuvacki. Prv pat toyota da mi se svigja :-)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1159 на: 21 Март 2018, 15:00:16 pm »
Кларксон може комотно сега да легне и да *мре, после толку *омна јадење.

Чекај, нека стигне на пазар, па ќе праиме муабет. Истите работи се збореа со Tesla Model 3, па еве гледаме до кај е работата.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33916
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1160 на: 21 Март 2018, 15:32:04 pm »
Кларксон може комотно сега да легне и да *мре, после толку *омна јадење.

Чекај, нека стигне на пазар, па ќе праиме муабет. Истите работи се збореа со Tesla Model 3, па еве гледаме до кај е работата.

За оваа ли викаше Елон Маск 10.000nm ќе имала вртежен момент? ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1161 на: 21 Март 2018, 15:35:06 pm »
Мислам да.

Како и да е, Tesla (барем у мои очи) останува Vaporware. Оној момент кога мејнстрим производители и групации ќе почнат масовно  да продаваат електрични возила, тогаш ќе праиме муабет.

Неофицијално, од муабети што ги знам, прелом-година ќе биде 2022 - што е ене-го-кај-е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43386
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1162 на: 21 Март 2018, 23:14:16 pm »

Неофицијално, од муабети што ги знам, прелом-година ќе биде 2022 - што е ене-го-кај-е.

Тогаш планира VAG да улета јако а? :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1163 на: 22 Март 2018, 07:58:07 am »
Тогаш планира VAG да улета јако а? :D

Не само VAG, него и другите европски брендови. VAG, Mercedes-Benz, Ford и BMW веќе работат на заедничката мрежа за полнење низ Европа. Плус, сите почнаа да покажуваат електрични концепти што се блиску до сериско производство, а побарувачката расте.

Плус, многу е важно да се работи на инфраструктура. Tesla го продава полначот за мислам 550 евра во Германија, Volkswagen најави дека ќе продава полнач за 300 евра, а и сите други ќе мораат да понудат некакво решение.

Поентата ми е - кога mass-market производители ќе почнат да нудат возила по понормални цени, тогаш ќе станат електричните возила реалност. Сè до тогаш ќе биде само „ееееј, види, Тесла!“

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3203
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1164 на: 22 Март 2018, 08:42:54 am »
Како што кажа @zeroSignal претходно, Тесла е Vaporware. Во моментов е убаво спакуван поклон кој што сите го посакуваат, но внатре во кутијата нема ништо.

Тесла ќе умре заради лошата пост продажна логистика, сервис.

Возилата кои што денес ги вади Тесла од погон се полупроизвод кој што е неупотреблив се додека кај локалниот дилер не му монтираат седишта, ретровизори, волан и еден куп елементи кои што треба да ги има секое возило кое што искача од лента.

Катастрофалните продажни резултати се последица на лошо организираното производство и заради тоа Маск има огромен притисок од акционерите кои што веќе се мноооогу скептични за идните инвестиции во Тесла. Со цел да ги напумпаат бројките од Тесла дошле до фантастично малоумна идеја да вадат полу произведени возила од лента за да набијат бројка и сите недостатоци да ги пеглаат и момнтираат кај локалниот дилер.
Нормално тоа си има последици од типот на незадоволни клиенти кои се жалат на разни тропкања, звуци во возилото кое патем се продава како премиум производ, а нема ни П од премиум. Тесла се фокусираат како да му убутаат кола на купувачот, а искрено не се замараат воошто што ќе биде со нивните возила после 5 години кога реално ќе се појави огромна потреба за одржување на истите.

Е сега кога во целава оваа приказна ќе влезат гиганти како VW, BMW, Mercedes, Audi, Hyndai, Kia, Citroen и ред други, кои што имаат масивно развиена сервисна мрежа, одлична производствена дисциплина и контрола на квалитет, Тесла едноставно нема да биде веќе интересна.

Изговорот дека Тесла е 10 години пред конкурентите со развој на батерии и технологија е тотално глупав, затоа што останатите веќе сериозно работат на квалитет, издржливост, логистика, сервис. Тоа што другите одлучиле да не продаваат фул електрик возила само за да и парираат на Тесла е сосема легитимна одлука затоа што кога mass market ќе почне да купува електрик возила на големо, никој нема да ги погледне Тесла. Да се натпреваруваш со Тесла денес кога знаеш дека ќе ги "снема" за 5 години, е залудно потрошено време и пари.
Нормално само америкаците и поединци кои што мислат дека Apple, Tesla и Herbalife се хајп и "најбољи" ќе бидат тука за да купат, Тесла.
Народната поговорка "Нај храбрите први гинат во битка" е сосема легитимна во случајов со електричните возила. Кога фул електрик возилата ќе бидат интересни за масовниот пазар, етаблираните производители ќе бидат тука и ќе опстојат, од Тесла ќе остане само споменик и две лекции во учебникот по историја.

Корпорацијата Daimler има доволно акции во Tesla за да може да превзема цела технологија од Tesla и да нуди фул електрик возила на пазар.
Новата B-Class Electric Drive која што е фул електрик возило се нуди на пазарот во Европа, ама дискретно без некоја агресивна маркетинг активност.
Целиот електричен систем од батерии и електромотори е превземен од Тесла. Народски кажано B-Class е Тесла во школка на Мерцедес.
И нормално, целиот концепт е толку проблематичен што Мерцедес едноставно не сака да се брука со тоа што Тесла им го дал како "технологија". И нај веројатно приказната на превземање технологија од Тесла тука ќе заврши.

Еве слика од видеото на кое се гледа како се склопува B-Class Electric Drive каде што може да се види логото на Тесла на батериите кои што ги вградуваат.



Еве го и видеото за тие што ги интересира.


Мое субјективно мислење е дека возилата на водород како погонско гориво се тајното оружје кое што германската авто индустрија успешно го крие. Ширум Германија веќе на големо се додаваат "пумпи за водород" на бензинските станици, и речиси и да не постои бензинска станица каде што нема станица каде што се точи водород.
Стратегијата која што Швабите се обидуваат да ја протнат е обратната од онаа која што Тесла ја примени. Прво развиваат мрежа каде што можеш да дополнуваш гориво, а после тоа пуштаат возила кои што користат водород во продажба.
Причината заради која што мислам дека водородот е иднината е тоа што и Зелената партија во Германија која што е поборник за почиста животна средина и клучен играч во политиката таму, веќе активно работи на регулатива со која ќе се ограничи примената на литиумот кај возилата. Ако овој закон го изгласаат во Бундестагот и го протнат на ниво на ЕУ, тогаш фул електрик возилата и литиумските батерии во нив ќе бидат испратени во историја многу порано отколку што се надеваме. Барем на ниво на ЕУ.
Веројатно тука е одговорот на прашањето: "Што чекаат Швабиве со електричниве возила, Тесла пуздер прави". Едноставно чекаат Бундестагот да ја донесе регулативата која што можеби ќе ја ограничи употребата на литиумски батерии во комерцијални возила, па потоа да се насочат на хибрд, водород и слични технологии кои ќе бидат одржливи и присутни на пазарот подолг период.
Јасно е како ден, дека властите во Германија ќе направат се што е потребно за да ја заштитат авто индустријата со цел да и овозможат монополски пристап на пазарот во ЕУ, па оттука не ме чуди доколку законот за "регулирање" на литиумот кај комерцијалните возила го донесат што побргу.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29243
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1165 на: 22 Март 2018, 09:25:52 am »
И јас мислев/мислам дека водород ќе биде насоката, ама многу инвестираат сите во електрични возила и многу концепти и сериски возила се веќе најавени. Не ми се верува дека до тооооолку ќе се работеше на нив ако беа замислени како краткорочен продукт.

Од друга страна, „регулирање“ на литиумот (ми се допаѓа терминов) мислам дека ќе се случи од две причини - првата ќе биде еколошка, а втората ќе биде за да се ограничи влијанието на Кина врз конкретниот ресурс (иако, колку што знам, Кина не е најголемиот производител на Литиум).

Едит: Брзинско гуглање - во 2017 глобално се продадени преку 1 милион електрични возила (Извор 1, Извор 2), околу 100.000 од нив биле возила на Tesla.

10% пазарот изгледа као огромен процент, ама реалноста е дека, како што кажа @zlatkoa - кога другите ќе се залауфаат, Tesla ќе си остане на маргините.
« Последно менување: 22 Март 2018, 09:31:42 am zeroSignal »

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3571
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1166 на: 22 Март 2018, 09:30:28 am »
Не е ама Кина има вложенно огромни пари низ Африка, со цел контрола на ресурси. А и кобалтот е покритичен за наоѓање:

https://www.ft.com/content/b0db9c72-2c5d-11e8-9b4b-bc4b9f08f381

Western carmakers have yet to wake up to the limited supply of cobalt and risk being left behind by their Chinese rivals, according to the chief executive of the world’s biggest producer of the battery metal.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4958
  • The Spartan General
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1167 на: 22 Март 2018, 09:30:57 am »
Најмногу литиум иде од Африка. Но кинезите имаат 90% концесија и контрола на целиот литиум што доаѓа од Африка. Во замена на концесиите тие ја модернизираат Африка со инфраструкура.

Инаку, со постоечка инфраструктура било полначи на струја, хибриди, водороди, многу полесно се донесуваат забрани за дизел возила.  ;D

едит. Ете Скајвокер побрз од мене.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54783
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1168 на: 22 Март 2018, 09:48:30 am »
Литиум во светот.


Иднината се електрични возила со такозван рејнџ екстендер. Или по нашки - хибриди рецимо. Возачот има контрола врз електричните мотори и батерии, а моторот на гориво ќе се пали строго сам, и ќе работи во најефикасен можен режим секогаш контролиран само од компјутер и ќе напојува електромотори и ќе полни батерии.
Компјутерот ако го работи моторот секогаш според максимален BSFC

ќе постигне максимална ефикасност во однос на потрошено гориво. Конкретно на мапава на 3цилиндри дизел рецимо ќе го држи на 2200rpm со соодветно оптеретување преку генераторот и ајт. Згора на тоа регенеративно кочење со кондензатори како кај мазда.

Нема филозофија, само не се научени луѓето. Сакаат бројки, уплашени се од Gwiz или Nisan Leaf и слични такви возила. Пред се заради спороќата и потресителниот изглед.

Тесла продаваше и продава САМО зашто изгледа убаво.
« Последно менување: 22 Март 2018, 10:12:05 am Deni »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1169 на: 22 Март 2018, 10:44:49 am »

Неофицијално, од муабети што ги знам, прелом-година ќе биде 2022 - што е ене-го-кај-е.

Тогаш планира VAG да улета јако а? :D

2023-  имаш VW Electricgate. ;D