Ако има 6-та, вртежите ќе ги симне на ~3100-3200, колку што 1,8 мотор е во 5-та брзина.
Не ја гледам придобивката зошто е 6-тата брзина. Повеќе ми изгледа дека само гужва прави, отколку корист.
Конкретно бројката 6 за брзини нема врска, ако на пример 5тата е иста. Но колку пониско се обртаите на 130кмч толку подобро за крузање. Потивко ќе е внатре, помала потрошувачка. Има бенефити. Затоа и ставаат 6та, 7ма, 8ма брзина веќе. Како и да е, и да е со 5 брзини менувачот, убаво е 5тата да е што повисока. Односно последната да е што повисока (како овердрајв) за крузање. Круцијален елемент за некои купувачи е моментот крузање.
Поготово што на ЦР-В во може 6 -та и со 50 на саат со 1400 рпм

(ако баш сакате точно ќе проверам)
А истовремено може 3 -та на 130 км/ч (прееска излегов малку на обиколница да се испукам од јадови), па го запукав фино

, ама па не видов точно колку качив во трета, односно дали 130 или 140 км/ч
Исто ако баш ако некој сака ќе пишам прецизно наредно вакво возење