Автор Тема: Бензинци, дизели и турбаши - колку rpm имате у задња брзина при 120 км/h  (Прочитано 195179 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Кај мене у петта при 120 е околу 3200-3300, ќе поткрепам со слика кога ќе имам прилика.

Кај мене во 5 -та на 120 км/ч е 3550 rpm



Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Поштуем!

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Аурис 1.4, 97 кс.
При брзина од 100 км/ч е рамно на 3.000 рпм.
При 120 км/ч е на 3.600 рпм.(за ова еве и слика)



Крелл, на многу високи вртежи си некако како за толкав мотор.
2,0 150 кс на исто вртежи сме.
Претходно со 1,8 мотор еве на колку бев при 120км/ч


Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Бензинци, дизели и турбаши - колку rpm имате у задњ
« Одговори #453 на: 17 Февруари 2014, 13:49:32 pm »
Крел има и 6та

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Ако има 6-та, вртежите ќе ги симне на ~3100-3200, колку што 1,8 мотор е во 5-та брзина.
Не ја гледам придобивката зошто е 6-тата брзина. Повеќе ми изгледа дека само гужва прави, отколку корист.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Бензинци, дизели и турбаши - колку rpm имате у задњ
« Одговори #455 на: 17 Февруари 2014, 14:15:41 pm »
Во 6та 3000=120. Неможе да нема ќар, подобро забрзува

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Ако има 6-та, вртежите ќе ги симне на ~3100-3200, колку што 1,8 мотор е во 5-та брзина.
Не ја гледам придобивката зошто е 6-тата брзина. Повеќе ми изгледа дека само гужва прави, отколку корист.

Нема врска тоа. Индивидуално е од кола до кола. На примет Ауди А4 2.0 бензин има 3000 вртежи при 100 км/ч што би било окулу 3600 при 120, иако е мотор со 150кс.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Ако има 6-та, вртежите ќе ги симне на ~3100-3200, колку што 1,8 мотор е во 5-та брзина.
Не ја гледам придобивката зошто е 6-тата брзина. Повеќе ми изгледа дека само гужва прави, отколку корист.
Конкретно бројката 6 за брзини нема врска, ако на пример 5тата е иста. Но колку пониско се обртаите на 130кмч толку подобро за крузање. Потивко ќе е внатре, помала потрошувачка. Има бенефити. Затоа и ставаат 6та, 7ма, 8ма брзина веќе. Како и да е, и да е со 5 брзини менувачот, убаво е 5тата да е што повисока. Односно последната да е што повисока (како овердрајв) за крузање. Круцијален елемент за некои купувачи е моментот крузање.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Да, како што имаше понуда на Калибрите, сакаш со спортски мењач со кратка 5-та брзина за брзина и рикање или сакаш дооолга 5-та за крузање.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Јас го имам долгиот пренос на вектрата 2.0 бензин на 120 на 2700 рпм.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Тоа мислам дека кај новиве модели најмногу е поврзано со оптимизација на потрошувачката при 120-130км/ч.


Volkswagen 1.4L TSI

Си знаат колкава моќност е потребна за одржување на одредена брзина (црвената линија на сликата), и го местат моторот да биде во најекономичната зона при такво оптеретување. Ефикасноста е функција на бројот на вртежи и оптовареноста на моторот.

Овој возило на пример при оптеретувањето што е опишано на сликата со црвената линија, помалку гориво ќе троши доколку има степен кој ќе го намести моторот на 2000 вртежи, отколку на 1500

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Сосема во право си Васил. Но тоа се случува кај колите кои имаат ревидиран менувач, а не го користат стариот кој не бил оптимизиран. Најчесто поефтино е да се користи стариот менувач и тоа и го прават производителите.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Па добро, можат да го сменат степенот на диференцијалот за многу помала цена. Зависи кој колку ставил акцент на тоа.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Ако има 6-та, вртежите ќе ги симне на ~3100-3200, колку што 1,8 мотор е во 5-та брзина.
Не ја гледам придобивката зошто е 6-тата брзина. Повеќе ми изгледа дека само гужва прави, отколку корист.
Конкретно бројката 6 за брзини нема врска, ако на пример 5тата е иста. Но колку пониско се обртаите на 130кмч толку подобро за крузање. Потивко ќе е внатре, помала потрошувачка. Има бенефити. Затоа и ставаат 6та, 7ма, 8ма брзина веќе. Како и да е, и да е со 5 брзини менувачот, убаво е 5тата да е што повисока. Односно последната да е што повисока (како овердрајв) за крузање. Круцијален елемент за некои купувачи е моментот крузање.


Поготово што на ЦР-В во може 6 -та и со 50 на саат со 1400 рпм :) (ако баш сакате точно ќе проверам)

А истовремено може 3 -та на 130 км/ч (прееска излегов малку на обиколница да се испукам од јадови), па го запукав фино :), ама па  не видов точно колку качив во трета, односно дали 130 или 140 км/ч

Исто ако баш ако некој сака ќе пишам прецизно наредно вакво возење

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Кај тебе исклучува на 6500 мислам, тоа треба да е 140 км/ч ако си го исцедил до крај.