летвата е механизмот што ги придвижува тркалата лево десно, меѓутоа има и други компоненти, како кратка и долга спона кои што ако имаат луфта даваат симптоми како и летвата да има. Затоа е многу тешко да се идентификува што е проблемот.
Обично се гледа ако колата е подигната и кога ќе го фатиш тркалото на 12 и 6 од стрелките на часовникот и го мрдаш навнатре-нанадвор ти кажува за проблеми со горна/долна виљушка а 3 и 9 за управувањето кратка/долга спона.
Инаку не секој мајстор може да идентификува проблеми со подвозје, да не речам 90% од нив. Многу пати само заради тестирање на нивно познавање сум ги терал да проверат дали имам некој проблем (а сум знаел дека имам) со подвозјето и секогаш ми викале „коска е“. По наши балкански убедувања, подвоје е менување во случаеви кога нешто виси од колата, некој штраф фали, гумата од чаурата не постои итн... т.е. ова се случаеви кога се веќе опасни по живот. Затоа како што во животот треба да имаш добар доктор, адвокат, сметководител итн. ти треба и добар механичар (освен ако не менуваш нови коли секои 3 години)