Автор Тема: Mercedes C 200 D  (Прочитано 6380 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #30 на: 17 Мај 2012, 17:13:58 pm »
Топ Ауто но си згрешил што не си земал CDI одржавањедо е горе доле исто троши помалце а иде подобро.
Кај 200 и 220 некои модели на мотор што имаат проблеми со Пумпа и тоа само Lucas не се репарира проклетото.
Како и да е Мерцедес е тоа. ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #31 на: 17 Мај 2012, 17:16:25 pm »
Ne nekoi TUKU SITE 200D i 220D se so Lucas pumpa koja SE  poprava ama skoro site delovi se menuvaat = NOVA PUMPA.

CDI - to se nesporedlivo pojaki i podobri i za perfomansi i za potrosnja NO ZA SERVIS malce poskapi.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #32 на: 17 Мај 2012, 17:39:07 pm »
Ne nekoi TUKU SITE 200D i 220D se so Lucas pumpa koja SE  poprava ama skoro site delovi se menuvaat = NOVA PUMPA.

CDI - to se nesporedlivo pojaki i podobri i za perfomansi i za potrosnja NO ZA SERVIS malce poskapi.

Да, ама откако му ја смениш пумпата после има да визиш уште многу со неа..Скоро кај сите дизели, во МК поради начинот на возење и количината на гориво најчесто страдаат бош пумпите кај постарите возила, но и кај новитедизелаши..Поради толку таа пумпа и ред други работи, бегав од дизел возило.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #33 на: 17 Мај 2012, 17:46:15 pm »
Donekade si vo pravo. Da ama ne. Generalno Lucas pumpite ne se pokazani ni vo Evropa a kamo li kaj nas. Taka da gorivoto e eden faktor.
Ako sakas dizel i da go vozis bez da se mislis si kupuvas so Bosch Pumpa (VP-37, VE) i sl. A ne se malce ti koli (Audi, VW 1.9, Polo SDI, TDI, Nekoi Peugeot (retki se)..).Treba da gledas.
VP-37 e mehanicki najprosta pumpa, nadgraden VE (Golf 2) so elektromagneten aktuator i tolku ! I sto i da se rasipe na nea IMA delovi i servis (skoro i mnogu retko stradaat tie pumpi).

Menuvanje na Lucas so Bosch se reflektira na trajnosta na motorot i perfomansite. Lucas se mnogu fini pumpi so mali tolerancii vo elementite. Inzinerno zamisleni perfektno no vo praksa loso pokazani.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #34 на: 18 Мај 2012, 00:56:12 am »
Околу бош пумпите што е тоа е нема многу муабет , падна муабет за нафтата е да знаете дека во западните земји нафтата е со одличен квалитет за перформанси на моторот ама за расипување на пумпи , дизни и инјектори се жалат по некои странсики форуми дека им рокнуваат овие електронски контролирани пумпи на некој 40-50.000км а за АС пумпите и пократно , за инјекторите ова е за 30-40.000км ова е се заради нивните адитиви во горивото и сувата нафра за да не чурнува црно.

Отсутен bu11yboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 812
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #35 на: 18 Мај 2012, 11:04:18 am »
Епа затоа кај нас нјдобра варијанта е обичниот дизел и црвена да му туриш ке оди

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Mercedes C 200 D
« Одговори #36 на: 19 Мај 2012, 07:26:47 am »
Епа затоа кај нас нјдобра варијанта е обичниот дизел и црвена да му туриш ке оди
Обичниот старите дизели ги бараат заради ефтиното одржавање , пумпите и дизните се со голема толерација и трпат црвежна нафта , во црвената нафта има премногу парафин кој на повисока температура е исто како нафта а и затнува дел од системот за убризгување (запекува) , кај по модерниве системи за убризгување толеранции се многу мали и парафинот кога е ладен ствара запекување а кога е на загреано се прави бетон , исто се дешава со вода во наштата ги кородира елементите и создравје .
Ова е долга и широка тема за гориво ние го правиме муабетов површински треба да се прави муабет со некој кој работи на ова и да каже што и како.